addthis

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

H ομάδα του facebook, με ύπουλο προσπάθησε,να μου παρά κωδικό και να μου ζητά των Αρ,κάρτας τραπέζης

Είμαι στο blogspot καιρώ με χιλιάδες
αναρτήσεις, Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα,με το παραμικρό εμφανίζεται πάντα
και κανένα πρόβλημα στο ισότοπο, χιλιάδες
των. χιλιάδων ενημέρωση και μη ο google θα
ήμασταν όλοι με ένα δεκανίκι. αλλά δίστιχος .είναι ντροπή
να μας Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο. Όταν έκανα σύνδεσμο από το blogspot.α

και το κοινοποίησα άμεσα κατάλαβα ότι γίνετε μέχρι και όχθες.

άμεσος άρχισε η φοβέρα εάν συνεχείς να κάνεις αναρτήσεις , θα σε μπλοκάρουμε γεια νια 1 ώρα επί πολύς ημέρες

μέχρι και την διαγραφή μου ,μου ζητούσε αυτός ο αφιλότιμος , γεια ένα απλό μου αρέσει αριθμό κινητό και τν αριθμό κάρτα τραπέζης . του λέω ντροπής αλλά ποτέ δεν μπορείς να βρεις κάποιον\

αναφορικά με: Good morning (προβολή στο Google Sidewiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου