addthis

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Μολις ανειχα αρχεισα τα ιδια τωρα ειμε στο facebook meta apo 30 και θα συνεχισω

Μόλις ανειχα άρχισα τα ιδία τώρα είμαι στο facebook meta apo 30 και θα συνεχίσω

Άκουσε να δεις μην προσπαθήσετε πάλι να μου κάνετε τα ιδία τη θα μου στέλνουν άτομα γεια επιβεβαίωση την κάνω και εσείς με τον τρόπο σας εξακολουθείτε τα ιδία
πρέπει να υπάρχει κατανόηση
φτάνει η κοροϊδία σας το μονο9 που Ξέρατε
είναι να μας ρίχνεται σε εικονικές παγίδες είναι ντροπή ,απαιτώ τις αποδείξεις και χάνονται τα άτομα. ενώ έχω καλή επιβαιαβιωση μετά από ώρα επάνω αριστερά ζητά να κάνω πάλι και εκεισ κανε το ιστορικο κολπο δεν νομιζης οτι ειναι ντροπη.Ευχαριστούμε. Το αίτημά σας προωθήθηκε στην ομάδα του Facebook.
τι μου γραφουν τωρα Παρακαλώ είναι ντροπή τόσο καιρώ να παίζεται καθημερινά μαϊμού .σας αποδεικνύω και εσύ με κάνετε μπαλάκι είναι ντροπή[οι να παίζεται μαζί μου και να εκτίθεμαι εγώ ,
πως να σας στέλνω εικόνα

αναφορικά με: Photo Mihalis.Thalassis Halkida (προβολή στο Google Sidewiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου