addthis

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Προς το facebook,η ιδιοι κοροιδεβαν εμενα και συναμα τον facebook.

Πως γίνεται πριν 10 ημέρες δημιουργήθηκε μια σελίδα με το όνομα :( Πολίτες της Εύβοιας) μου στέλνουν να προσκαλέσω τους φίλου μου όπως άρχισα να στέλνω, και συνέχεια ,αμέσως κατάλαβα νομίζουν ότι είμαστε σαν τα… ντροπή.κατάλαβα ότι υπάρχει πρόβλημα όμως.
τους άδικα περιμένετε βρίσκουν τοίχο .εάν έχει το facebook, και η ομάδα του μπαμπούλα.
αμφιβολία του έχω πει ,εάν όταν μου μου δίνη 2 ήμερη αποβολή( εξορία κανονική) του λέω εάν έχεις απόδειξης θα βγω δημόσια θα ανακαλέσω και τα περαιτέρω.
μόλις κατάλαβα άμεσος ,πάντα ήρεμος,προσπαθεί με εικονική σελίδα την γνωστή παραπλάνηση. έχετε Βάλη λάθος κωδικό με κόκκινα γέμισε ο οθόνη μπάρες .περίμενα στα απαντήσω να μεταγλωττίσω κείμενα από άλλες χώρες .να ανεβάσω φωτογραφίες κτλ.και άρχισαν δώσε το κινητό δώσε ότι ηχείς
ρεζίλια Η αθεόφοβη νόμιζαν ότι θα με ξεγελά σουν. Τελικά τους είπα θα βγω όταν τελειώσω
και δεν είστε σε θέση να με μπλοκάρεται
εικονική απενεργοποίηση ,Γεια να είναι κλαημένη θα βρω και θα σας δείξω ποσό άσχετοι όχι .

αναφορικά με: Good morning (προβολή στο Google Sidewiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου