addthis

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Να φύγει η σελίδα ροη δεν εξυπερετητή κάτι, ,Η ροη πρέπει να βρίσκετε

Να φύγει η σελίδα ροη δεν εξυπερετητή κάτι, ,Η ροη πρέπει να βρίσκετε μέσα στην σελίδα,τέρμα δεξιά οπός ήταν όλα τα χρόνια.Τώρα δεν είναι ορατή από κανένα, και δεν βλέπεις και κανένα από αυτούς διότι όπως είναι βρίσκετε στην αφάνεια

ροη

Φύγε ρε φασίστα που έχεις το θράσος να μου προβάλεις προσθήκη στους φίλους,πότε ρε φασίστα έκανα προσθήκη και την έκανες

Φύγε ρε φασίστα που έχεις το θράσος να μου προβάλεις προσθήκη  στους φίλους,πότε ρε φασίστα έκανα προσθήκη και την έκανες αποδεχτεί τομάρι .1 στις 10000 κάνης αποδεκτή και τις άλλες τις χρησιμοποιείς γεια να μπλοκάρεις ότι ενοχλούσα .Φύγε ρε τομάρι με τα πρόστυχα ανανά και παιδαριώδης ανόητες και πρόστυχες κινήσεις.Να φύγετε ζητώ που παρανόμως κάνετε κατάχρηση και άντε και .τέλος

aisxos kath

Anonymous - Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

 

Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

 Anonymous  

Από:Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες. στο Φωτογραφίες Χρονολογίου

Anonymous - Ο χρήστης Anonymous πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.

Προηγούμενη · Επόμενη

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Σταματώ και ζητώ την καταδίκη σας για τα εγκλήματα κατά εμού με την συγκάλυψη πάντα τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook.δεν έχετε καθόλου κάτι που να θυμίζει ότι ήσαστε άνθρωποι,με ποιο δικαίωμα κάνης κουμάντο στην προσωπική σελίδα,με βασανιστήρια ρατσισμό εγκληματική συμπεριφορά.Είσαι θρασύδειλος προσπαθείς να εξαφανίζεις πάντα ότι είναι σωστό και λογικό.Έβαλες στην σελίδα για να εξαφάνισης την ανάρτηση μου ακόμα και πριν 19 ώρες ανάρτηση .Σου έγραψα να αφαιρέσεις την ροη σελίδων,και γενικά να χαθείς βασανιστή από την σελίδα.Σας καταγελώ για κατάχρηση απόπειρα ανθρωποκτονίας με τα ναζί σχεδιασμένα βασανιστήρια ,τα απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.

νομίζεις ρε παλιό μαλακα με εσένα έχουν όρεξη να ασχοληθούμε άντε χάσου από την σελίδα .Αυτό που κάνης είναι θανάσιμος εκβιασμός κατάχρηση  και προσωπική πλύση εγκεφάλου.ναζί φασισμός. εσένα έχουμε

Mark Πολύ καλά κάνης και πάντα να έχει ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο

Mark Πολύ καλά κάνη και πάντα να έχε ανάπτυξη Για πες μου Mark δεν υπαρχή κάποιος αρμόδιος κόπιας υπεύθυνος άνθρωπος να σταματήσει τα ναζί βασανιστήρια που μου κάνουν μέρα νύχτα ,με τον πιο απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο Σε καλό 5 χρόνο και γνωρίζεις τα πάντα γεια τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και εκατομμύρια φορές με βασανίσατε.Με τι θράσος βγαίνεις και μας γράφεις τα κατορθώματα σου ,που χαίρομαι για αυτό.Γνωρίζεις ότι σε καθιστό υπεύθυνο και υπόλογο γεια όλα τα βασανιστήρια ,που τα γνωρίζεις όλα τι έκανες.Τίποτα τους συγκάλυψες και τους παρέχεις ασυλία ,αδιαφορώντας και μι ικανός να κάνης κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματική ε3νεργεια που έχει σας αποτέλεσμα την τελική εξόντωση μου.Λυπάμαι που σας σεβαστικά τήρησα του όρους του facebook κανένα πρόβλημα σας κατάσταση,και έγιναν όλα τα οποί είχες πάντα γνώση.ήσαστε απάνθρωποι μου φερθήκατε σαν να είμαι σκλάβος με ρατσισμό και με κάθε τι το προσωπικό μου το καταχραστήκατε?Ζητώ να αναλάβεις τις ευθύνες που σου αναλογούν ,για τα εγκλήματα ,που είχατε μετατρέψει την σελίδα κολαστήριο.Εάν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφο που είναι από έμενα που με φτάσατε σε κατάσταση ακινησίας πάντα με την δική σου ευθηνή,να με διαγράψετε,και να υποστείς ότι ορίζει ο νομός περί βασανισμού,και τον λοιπόν αδικημάτων?

marka 10

(8) Facebook Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε τη φωτογραφία του.

Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε φασιστική κατάσταση .Με πιο δικαιούμαι Μπενέτε στην σελίδα και κάνετε αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Η Σελίδα είναι προσωπική και κάνετε συνεχώς κατάχρηση και απάνθρωπα κακουργήματα .είναι τα πάντα γνωστά τι να γράψω την στιγμή που με έχετε γραμμένο 5 χρόνο,με χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Είναι το σπίτι μου ρε ανόητε .Μου έστειλες μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα φίλους με πρόστυχο και μπαμπέσικο τρόπο Έσειες ρε διεστραμμένη πόσες μέρες φυλακή σας χρειάζονται που κάνετε έγκλημα ,δολοφονική επίθεση τόσα χρόνια ισόβια καθάρματα έξω ρε από την σελίδα,

Γιατί ρατσιστές θέλετε να με εξοντώσετε να με πεθάνετε ,με πιο δικαίωμα καθάρματα Αναλογιστείτε τις εύθηνες ,είναι πρόστυχο αυτό το εγκληματικό κάνοντας τα πάντα να με έχετε συνεχώς σε φασιστική κατάσταση .Με πιο δικαιούμαι Μπενέτε στην σελίδα και κάνετε αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Η Σελίδα είναι προσωπική και κάνετε συνεχώς κατάχρηση και απάνθρωπα κακουργήματα .είναι τα πάντα γνωστά τι να γράψω την στιγμή που με έχετε γραμμένο 5 χρόνο,με χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Είναι το σπίτι μου ρε ανόητε .Μου έστειλες μπλοκάρισμα διότι ενοχλούσα φίλους με πρόστυχο και μπαμπέσικο τρόπο Έσειες ρε διεστραμμένη πόσες μέρες φυλακή σας χρειάζονται που κάνετε έγκλημα ,δολοφονική επίθεση τόσα χρόνια ισόβια καθάρματα έξω ρε από την σελίδα,

(8) Facebook

Ελένη Βιτάλη - Οι παρελάσεις (Νέο τραγούδι 2014)

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

https://www.facebook.com/plugins/comments/confirm_dialog?comment_id=fbc_10150107083136229_30142665_10152101671216229&iframe_referer=http%3A%2F%2Fphotomihalis.blogspot.gr%2F

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο? 

 

Δημοσίευση Σχολίου Στο Facebook

Διαβάστε το τι ήσαστε καθάρματα
Όταν είσαι κάθαρμα θα προσπαθείς να κάνης συνέχεια ανακατεύθυνσης
αυτό το πρόστυχο το χρησιμοποιώ άνανδροι πάντα .Δεν είναι πρώτη φορά που εξευτελίζεστε από μόνη σας καθάρματα .Είναι ένα θέμα εγκληματικό με ναζί βασανιστήρια που βρίσκετε στον 5 χρόνο ,και συνεχίζετε νομίζοντας ότι κάτι κάνετε.Γνωρίζεις ότι στο θέμα μετάδοσης μηνύματος είναι το twitter .
που σε χρόνο μηδέν λαβαίνω το μήνυμα από την Ιαπωνία.Νομίζεις σαν κτήνος ότι μπορείς να κάνης τα πάντα ,προσπαθείς και νομίζεις ότι κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σας.Είναι ναζισμός φασισμός με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Πιστεύω κόπια στιγμή θα καταδικαστείτε ,γεια τα κακουργήματα ,και την αποπήρα ανθρωποκτονίας ,με την μέθοδο ,ναζί πλύση εγκεφάλου λεκτικούς ηλεκτρονική παρενόχληση αίσχος διεστραμενα παρασιτα?

tttttt

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου,Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.

 

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece
Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?
www.example.com.

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece
Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?
www.example.com.

Facebook

Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά

 

https://plus.google.com/+MihalisThalassis/posts
Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες
Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που
http://www.facebook.com/help.php
www.facebook.comγραφώ,τα κτηνώδη βασανιστήρια καθάρματα.Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας ,υποτιμάτε να μας εξευτελίζετε να μας κάνετε ναζί φασισμό τομάρια.Πουστάρες στα σπίτια σας να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και άλλα τα κτηνώδη
Παρόλα αυτά μπορ...είτε να διαβάσετε ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι χρήστες του facebook.
Να φύγετε να δηλώσετε από θέμα κοινωνικής συμπεριφοράς ήσαστε κτήνη βασανιστές φασίστες
Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
Ετικέτες: Κέντρο Βοήθειας στο facebook
http://www.facebook.com/help.php

Δείτε περισσότερα

https://plus.google.com/+MihalisThalassis/posts
Κέντρο Βοήθειας στο facebook βασανιστές φασίστες
 Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που http://www.facebook.com/help.php
 www.facebook.comγραφώ,τα κτηνώδη βασανιστήρια καθάρματα.Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας ,υποτιμάτε να μας εξευτελίζετε να μας κάνετε ναζί φασισμό τομάρια.Πουστάρες στα σπίτια σας να κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση και άλλα τα κτηνώδη
 Παρόλα αυτά μπορείτε να διαβάσετε ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι χρήστες του facebook.
Να φύγετε να δηλώσετε από θέμα κοινωνικής συμπεριφοράς ήσαστε κτήνη βασανιστές φασίστες
 Να βγείτε και να ανακοινώσετε σε όλους τους χρήστες ότι ήσαστε ρατσιστές ψεύτες και όλα αυτά που http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
http://www.facebook.com/help.php
Δημοσιεύτηκε 16th March 2009 από τον χρήστη noob help
Ετικέτες: Κέντρο Βοήθειας στο facebook
http://www.facebook.com/help.php

Facebook

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?

Προτείνω την δίωξη κάθε εγκληματικού στοιχείου .που γνωρίζετε καλά ποιοι είναι Σας καταγγέλλω για ψευδή συκοφαντίες  ,ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και με εκβιάζουν,ότι έκανα παράπτωμα και πρέπει να κατανοήσω και να  μην το ξανακάνω Είναι απάνθρωπο είναι ξεπεσμός που με τον τρόπο αυτό μου έχουν 3250 μέρες χωρίς να ύπαρχοι κανένα παράπτωμα Ο φασισμός δεν σταματά ,θέλουν να είμαι πάντα τιμωρημένος και για να πάρω την σελίδα ,πρέπει να κάνω δήλωση μετάνοιας αίσχος κανίβαλοι,διαφθορά και καταστροφή τις ανθρωπότητας.Δεν ήσαστε μονή σας, σεβαστείτε τον συνάνθρωπο?

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι 60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα,αρκετά με υποτιμήσατε καθάρματα?

Θα μου προσβάλεις την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου, όχι αληταρία χάνο την σελίδα κάθαρμα βασανιστή κτήνος,ζητώ την διαγραφή μου γεια αυτό τον απάνθρωπο και κτηνώδη τρόπο δεν θα υπογράψω καψική βρομιάρη είμαι  60 χρονών και θα υποτιμήσω την νοημοσύνη μου γεια  τα καθάρματα που μου έχουν άλλες 3250 μέρες κόλαση .Αυτή είναι η δήθεν βοήθεια του facebook.χρόνια πειστικά τεχνάσματα κάθαρμα

aisxos kath

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο
του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάν...θρωπη κτηνωδία κατά εμού,Με έχετε ταπείνωση ,υποτίμηση νοημοσύνης και γενικά απάνθρωπα και δολοφονικά βασανιστήρια .Όλοι στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια απάνθρωπα και κτηνώδη

photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/mark.html#links
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=705824832802698&set=a.104015442983643.1573.100001255632772&type=1

Δείτε περισσότερα

Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανουν τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο
του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάνθρωπη κτηνωδία κατά εμού,Με έχετε ταπείνωση ,υποτίμηση νοημοσύνης και γενικά απάνθρωπα και δολοφονικά βασανιστήρια .Όλοι στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια απάνθρωπα και κτηνώδη
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/mark.html#links
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=705824832802698&set=a.104015442983643.1573.100001255632772&type=1

Facebook

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ο φασισμός και η εγκληματίες του συνεχίζουν ζητώντας ταπείνωση και υποδούλωση από εμάς τους χρήστες.Δεν πρόλαβα να κάνω μια ανάρτηση άρχισαν τα ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Σε

Ο φασισμός και η εγκληματίες του συνεχίζουν ζητώντας ταπείνωση και υποδούλωση από εμάς τους χρήστες.Δεν πρόλαβα να κάνω μια ανάρτηση άρχισαν τα ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς.Σε αναφέρω γεια βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια που κρατούν 5 χρόνο με οπτή το πιο βάρβαρο και εξοντωτικό .Ντροπή τους να μας βλέπουν σαν σκάβουν σας δούλους η ρατσιστή υποτιμώντας την νοημοσύνη και την προσωπική αξιοπρέπεια μου.Δίστιχος ορμώμενη από το μίσος από την κτηνωδία και την αδιαφορία των αρμόδιων κάνουν κτηνωδίες .Λεκτικούς αριθμούς που είναι καταδικαστεί αυτά τα καθάρματα ,δεν έχουν καμία μα καμία ανθρωπιά .Αυτό γίνετε χρόνια συνεχόμενα ζητώ την φυλάκιση τους γεια ναζί φασιστικά ατομικά βασανιστήρια.?

222

Σωκράτης Μάλαμας - Το ονομά μου ειναι δρόμος (Ο χάρτης 2014)

Σωκράτης Μάλαμας - Το ονομά μου ειναι δρόμος (Ο χάρτης 2014)


Στίχοι : Γιώργος Κλεφτογιώργος
cd: Ο χάρτης - Αρτύς - 2014

Τ' ονομά μου είναι δρόμος
είναι λέξεις ιδρωμένες
που τις είπα σε αγίους και τρομάξανε
η ζωή μου είναι νύχτα
είναι νύχτα που δεν ηρθες
είναι φώτα που ποτέ τους δεν ανάψανε

Δεν γεννήθηκα ποτέ μου
και ποτέ δεν έζησα
τ' ονομά μου ηταν λάθος
και το έσβυσα
δεν γεννήθηκα ποτέ μου
δεν συναντηθήκαμε
μόνο σε μια καταιγίδα
μια βραδιά βρεθήκαμε

Τ' ονομά μου είναι δρόμος
που περνάνε οι φευγαάτοι
μόλις βρούνε το φεγγάρι το μοιράζονται
η ζωή μου είναι δρόμος
και τραγούδια από τσιμέντο
τραγουδάω και οι λέξεις κομματιάζονται.
Κατηγορία:Μουσική 
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube

The best of classical music in 8,5 hours



The best of classical music in 8,5 hours (more speed!) 0:00:00 Mozart - Lacrimosa 0:02:42 Bach - Erbarme Dich 0:08:52 Beethoven - Adagio Un Poco Mosso 0:17:0...
youtube.com

Καλημέρα…Χρόνια Πολλά..

mihalis thalassis @mihalis10

Strawberry

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

mihalis thalassis @mihalis10 10m http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

 

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

(1) Facebook

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια

 

https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts
Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο... ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Δείτε περισσότερα

Mihalis Thalassis - Google+

Mihalis Thalassis - Γεια σας,πολύ καλή κατάσταση. Ασχολούμαι με το διαδίκτυο από την αρχή, με blogspot,,facebook, αναρτήσεις εικόνας επεξεργασία .και ότι έχει να κάνη με το διαδίκτυο τα 12 χρόνια χ15 ώρες την ημέρα ,ευχαριστώ - Athens -...

plus.google.com

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(1) Facebook

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com. Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη

 

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κ...ατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Facebook

Καλό το facebook ,Φίλε, Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορές,και αντι

Καλό το facebook , Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα  Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας  mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη

srbasmoe

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com. Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece

example.com.

www.example.com  Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.  Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν είναι έγκλημα εκ προμελέτης με ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα??
Αναρτήθηκε από Mihalis Thalassis στις Δευτέρα, Απριλίου 21, 2014

ee

Κατάχρηση ρατσισμός φασισμός κτηνωδία Γιατί Γιατί συνεχίζεις την πρόστυχη και άνανδροι κατάσταση μπλοκάροντας και αφαιρώντας

Κατάχρηση ρατσισμός φασισμός κτηνωδία Γιατί Γιατί συνεχίζεις την πρόστυχη και άνανδροι κατάσταση μπλοκάροντας και αφαιρώντας αναρτήσεις η κάνης κατάχρηση με μοντάζ αλλάζοντας ,με άλλες.Τι θέλεις τι ζητάς και κάνης αυτήν την κτηνωδία,τον φασισμό προκαλώντας έντονα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.??

ερισμα

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν είναι έγκλημα εκ προμελέτης με ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα?

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν   είναι έγκλημα εκ προμελέτης με  ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο  με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα?

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Hennessey Venom GT – 420χλ/ώραHennessey (© Rapier)

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1

Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1
Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1

Κρεμλίνο: «Παράλογες» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν

Κρεμλίνο: «Παράλογες
Κρεμλίνο: «Παράλογες» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν
» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν

H εβδομάδα σε εικόνες:16 Απριλίου 2014

H εβδομάδα σε εικόνες:16 Απριλίου 2014
Η εβδομάδα σε εικόνες (© Reuters/Ueslei Marcelino)

Νεοτερα στοΝεότερα στο Ιστολόγιο -Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens http://photomihalis.blogspot.gr/

Νεοτερα στοΝεότερα στο Ιστολόγιο - Photo Mihalis.Thalassis Halkida – Athens

http://photomihalis.blogspot.gr/

ιστολογιο

http://photomihalis.blogspot.gr/

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας μαζί με Georgie Georgiou

Σήμερα ·20 Απριλιου 2014 19:32μμ
Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
http://example.com/
προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού...,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας?
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_333.html#linksΔείτε περισσότερα

Σήμερα ·20 Απριλιου 2014  19:32μμ
Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη 
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
http://example.com/
προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας?
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_333.html#links

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(84) Facebook

Vasilis Saleas - Love Dreams & Feelings

by Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/by.html#links

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν  να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας

 ttttttttttttttttttttttttt1)

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα α...

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα α...υτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3620.html#links Δείτε περισσότερα

Φωτογραφία: Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα αυτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3620.html#links

https://www.facebook.com/michales.thalasses

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

1 χρόνο πριν... 15 Απριλίου 2013 Το αίτημα φιλίας στάλθηκε Είναι μια περίπτωση από την εσκεμμένη και πρόστυχη δραστηριότητα τον βασανιστών,Χιλιάδες τέτοιες πρόστυχες και κτηνώδη πράξης

1 χρόνο πριν... 15 Απριλίου 2013 Το αίτημα φιλίας στάλθηκε Είναι μια περίπτωση από την εσκεμμένη και πρόστυχη δραστηριότητα τον βασανιστών,Χιλιάδες τέτοιες πρόστυχες και κτηνώδη πράξης Προσπαθούσαν πάντα ότι το χειρότερο το πιο φασιστικό το πιο βρόμικο τα καθάρματα προσπαθώντας πάντα να με φέρνει σε διχασμό με τους χρήστες ,και να μου κάνη τον βίο αβίωτο το κάθαρμα.Υπάρχουν και 3 χρόνια , αίτημα φιλίας αυτή είναι ,που συνεχίζουν να τους έχουν και να μου κάνουν εγκληματικά βασανιστήρια?https://www.facebook.com/groups/141351012651648/pending/

aithma filias

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση έρεισμα διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε  κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα αυτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό  ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.


10171741_717871171598064_5487492870450228099_n


Συμφωνίες θα κάνουμε μέσα στην προσωπική σελίδα,μπλοκάροντας και ζητούσατε με τραμπουκισμό να σας απαντήσω ντροπή σας καθάρματα Είχατε το θράσος να μου ζητάτε να κάνουμε συμφωνίες πια

Συμφωνίες θα κάνουμε μέσα στην προσωπική σελίδα,μπλοκάροντας και ζητούσατε με τραμπουκισμό να σας απαντήσω ντροπή σας καθάρματα Είχατε το θράσος να μου ζητάτε να κάνουμε συμφωνίες πια ένδειξη ,και γιατί ,δήθεν για επίλυση προβλήματος.Με πιο δικαίωμα παραγμένης σε αρχικές ρύθμισης σε αλλαγή ανάρτησης με μαφιόζικο πρόστυχο τρόπο Η Ροή σελίδων δεν έχει καμία θέση  εκεί που την έχετε σκόπιμα Βάλη Η ροΐ θα παραμείνει στην σελίδα όπως ήταν τόσα χρόνια.Προσπαθείτε με κάθε ανέντιμο τρόπο να με έχετε συνεχώς γεια να με στείλετε για τελική ναζί εξόντωση.Θα φύγετε τέλειος από την σελίδα άνανδροι τιποτένιοι βασανιστές καθάρματα.Μόνο εγώ γνωρίζω το τι και πώς την γλύτωσα πάλη ,κτήνη έξω ρε από την σελίδα και την βρόμικη ,και φασιστική εκδίκηση μέχρι θανάτου .Ναι ρε ανόητε ο άνθρωπος  δεν θέλει πολύ με αυτά τα ναζί παράνομα και καταδικαστέα βασανιστήρια ,Ζήτησα να σας διώξουν δεν κάνετε για το πόστο αυτό .να πατέ σε τσίρκο με λιοντάρια μέσα στο κλουβί κάθαρμα να τα κάνετε αυτά.

Επίλυση προβλήματος βασανιστές θέλετε εσείς

επιλισι προβληματοσ

Μ Σάββατο 19-4-2014 06:10 Ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση προσωπικής σελίδας κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη.Ικανή γεια κάθε πρόστυχο και κακόβουλο κατά εμού.

 Σάββατο 19-4-2014 06:10 Ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση προσωπικής σελίδας  κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη.Ικανή γεια κάθε πρόστυχο και κακόβουλο κατά εμού.Μίσος εκδίκηση χωρίς λόγο για έμενα ,εκατοντάδες χιλιάδες ναζί καψώνια και κτηνώδη βασανιστήρια.Βίαια ψυχοσωματικά β βασανιστήρια ,με κτηνωδία και μανιώδης επίθεση,αφαίρεση συνημμένο ούτε καν ασχολούμαι διότι είναι τόσα πολλά που μου έχετε κάνη σοβαρά προβλήματα ,μέχρι παραλυσίας .Ναι κτήνος με τις αμέτρητες ώρες φασισμό.Έχετε διάπραξη έγκλημα κακούργημα κατά εμού με συνυπεύθυνους τους εκάστου αρμοδίους του facebook.εκατομμύρια λεκτικούς αριθμούς προκάνοντας κτήνη ανεπανόρθωτες βλάβες.3 χρόνια διεστραμμένε με έχετε καθηλωμένο φασίστες .Διασπορά ψευδή και άσεμνη κατηγορία.Δεν με απασχολούν αυτά διότι με γνωρίζουν,όλες κατάστασης από την αρχή του διαδικτύου και ποτέ με κανένα δεν υπήρχε το παραμικρό .Και ήρθατε εσείς η  βασανιστές ν α μου κάνετε ,όλη αυτήν την κτηνωδία  .Καθάρματα με πιο δικαίωμα αλήτες μου κάνετε μεμονωμένη ,ναζί κτηνωδία .Φύγετε τέλειος από την σελίδα και πάρτε ότι σας ανήκα .Τραμπουκισμό με επίμονο πρόστυχο μίσος.Δεν θέλω Κομ ια μα καμία κατάχρηση και χιλιάδες μπαμπέσικα και άνανδρα βασανιστήρια .τέλος για να μ ην σου γράψω να πας να ..άντε χάσου κάθαρμα καταστροφή τις  ανθρωπότητας

srbasmoe

Επιμένω και προτείνω την δίωξη από το fakebook ,ομάδας βοήθειας, εντολέα ,διότι με βασανίζουν αλύπητα πρόστυχα και καταχρηστικά ,πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιων του facebook που από το 2010 σας καλό ,αλλά πλήρη ανικανότητα τον αρμοδίων ,η όποιοι

Μ Σαββατο 19-4-2014  00:49

Επιμένω και προτείνω την δίωξη από το fakebook ,ομάδας βοήθειας, εντολέα ,διότι με βασανίζουν αλύπητα πρόστυχα και καταχρηστικά ,πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιων του facebook που από το 2010 σας καλό ,αλλά πλήρη ανικανότητα τον αρμοδίων ,η όποιοι έπρεπε να είχαν δηλώσει παραίτηση.Μισείτε του πάντες και κάθε άλλη κατάσταση , Δεν έχετε καμία αξιοπρέπεια καμία έμπιστος ,πολύ διεφθαρμένη και άκρος επικίνδυνη ,μετά από τα τόσα που έχουν γίνει συνεχίζετε τυφλωμένη στην κτηνωδία εγκληματική και απάνθρωποι συμπεριφορά.Βρίσκεστε Ος γνωστόν εκτός εαυτού.Συνεχώς κρίσις πανικού σε σημείο να μην καταλαβαίνετε τίποτα.Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα ,για ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια. Όλα όσα συμβαίνουν είναι πάντα ενήμερο το facebook που τους παροτρύνε παρέχοντας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας,και ποτέ δεν έκαναν κάτι να σταματήσει αυτή η κτηνωδία.?

Φωτογραφία

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Αρκετά είναι πράγματι μια προσωπική επίθεση με αμείωτο ρυθμό γεια 5 χρόνο.Αντί να σταματήσουν να τους συνετίσουν δρουν ανενόχλητη ,κάνοντας απάνθρωπα και κτηνώδη προσωπικά βασανιστήρια για χιλιάδες ώρες ασταμάτητα.Είναι μια καθαρά δολοφονική επίθεση ,προγραμματισμένη με ναζί σχεδιασμό πάντα με το γάντι.Άνθρωπος είμαι ποσό να αντέξω εσάς τους βίαιους βασανιστές ,δεν τελειώνει το γράψιμο αλλά ούτε και ανέχομαι να μπαίνεις μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου και να με παρενοχλείς ηλεκτρονικά,είναι κακούργημα.Δεν έχω με κανένα τίποτα και ούτε έχω σχηματίσει κάποια γνώμη γεια εσάς Τα μαρτυρούν ώμος όλα η πράξης τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από μόνα τους????+++