Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
Valentin Yudashkin's collection in Paris
Valentin Yudashkin's collection in Paris - 13 - English pravda.ru http://english.pravda.ru/photo/album/6945/12/#.UG3fdyqGJ7c.twitter
γιατί παλιάνθρωποι χαλάσατε την ανάρτηση ,γει να κάνετε ορισμένη οτ5ι θέλετε όχι κτήνη διεστραμμένη δεν θα καταφέρετε παλιάνθρωποι το καταλάβατε ότι συνεχίζετε νακανετε καταχρηση καταπατηση αληταραδες .μην προσπαθητε με διαφορους τροπουσ να καλυξετε τισ βρομιες τερμα στην σελιδα .το ξερο τι εχει κανη αυτες τισ δυοο μερες, εσεισ καθαερματα συνεχιζετεΠαιδιά συγγνώμη υπάρχει πρόβλημα κατάχρησης από ομάδα του fakebook.πηγαίνετε στις άλλες σελιδες,ευχαριστώ κάνης ρε ηλίθιε μου βάζεις αναρτήσεις γεια να μην φαίνονται όλα αυτά σούστα... θα τα πληρώσετε γατί συνεχίζετε έξω τώρα καθάρματα ομάδα και βαθειά του fakebook τώρα τομάρια να φυγετεΚαταγγέλλω την ομάδα και βοήθεια (facebook) Τι είναι η παρενόχληση και ο ψηφιακός εκφοβισμός; Καναδάς όλα αυτά μου τα κάνη η ομάδα και η βοήθεια του facebook.και σε αθλία χειρότερη κατάσταση.επί χρόνια Θα σας ενημερώσω μέσο mail ,με έχουν φέρει σε απόγνωση Η παρενόχληση συμβαίνει όταν ένα άτομο ενοχλεί ή επιτίθεται συνεχώς σε κάποιο άλλο. Στο διαδίκτυο, αυτό λέγεται ψηφιακός εκφοβισμός και παρατηρείται συχνά σε σχόλια κειμένου, μηνύματα και βίντεο. Τα άτομα που παρενοχλούν συνήθως ενεργούν με αυτόν τον τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή άλλων ή για να προκαλέσουν την αντίδρασή τους είτε στο διαδίκτυο είτε στην πραγματική ζωή. Η παρενόχληση μπορεί να είναι μια απλή ενόχληση ή να θέτει πολύ σοβαρά ζητήματα ασφαλείας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις διαφορές ανάμεσα στις δύο παραπάνω κατηγορίες παρενόχλησης, για να ξέρετε πότε πρέπει απλώς να αγνοείτε το χρήστη ή να τον αναφέρετε σε έναν ενήλικο που εμπιστεύεστε ή στις αρχές. Τι είναι η παρενόχληση και ο ψηφιακός εκφοβισμός;
δεν το καταλαβαίνω γιατί σχεδόν όλη είσαστε απαιτητική και όλο γκριμάτσες .σας ενόχλησα ποτέ στην σελίδα σας.Δηλαδή δεν μπορώ να γράψω να ακούσω αυτά που θόλο.Δεν νομίζω να είναι σωστό.
ηλεκτρονική παρενόχληση Καναδά
πρόεδρο ηλεκτρονικό έγκλημα του Καναδά
μην μπλοκάρετε ανάρτηση άσε να μάθουμε και κάτι που δεν ξέρουμε ασχολήσου με κάτι άλλο εάν δεν σου αρέσει.Γιατί να ζούμε σε ένα internet κίνδυνο φοβίας τεχνοφοβιας και αλλά πάλα .Γευτώ να ζούμε στην αμάθεια, γεια να μπορείτε να κάνετε αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη.μην ενοχλείς ανάρτησης
φύγετε ανεγγεφαλη φυγετε κτηνανθροποι ζητο απο το facebook,που του γραφω συνεχεια ,μονο που και αυτο με γραφη κανονικα. Τι μου ερχεσε στην σελιδα και μας παρουσιαζης τα του facebook,δεν διαφονισα οτι παραβιασα τους ορους,Και ουτε ειχα προβλημα με την κατασταδση.Ζητο και σας καταγγελο σαν facebook ,γεια την αδιαφορια το βασανιστον ηινδινολογος εκβιαστες ομαδα και βοιθεια.Ειμαι ανθροοπος,και καναουν τα χειροτερα τα οποια τα γνωρεζετε καιτα γραμα. Και τους παρεχετε ασιλια συκγαλιψη και τους παροτρινετε,κατα εμου.τι ζητατε και συνεψχεια με παρακολουθουν ,δεν με ενδιαφερη .Αλλα δεν θα μου κανης κουμαντο που θα γραφω.Σας καθηστο υπευθινους και υπολογου γεια την αδιαφορια .Και εχετε τους κινδινολογους να μας εκβιαζουνΟμάδα θα σου ότι έχεις και δεν έχεις φύγε καλόπαιδο από την σελίδα σε αναφέρω και σε καταγελώ στο facebook ,καταχρηση και σε αναφέρω στην http://english.pravda.ru
κανης λογοκρισία στην σελίδα μου ,και εξαφανίζεις ανάρτησης ,ζητώ τώρα να φύγετε τραμπούκοι φασίστες
Группа, что у вас не будет и зашли так kolopaido apotin страница ссылается на жалобы в facebook, kataxrhsh и относится к http://english.pravda.ru
Канис цензуры в моей странице, а exafanizis ПОДВЕСКА уйти сейчас просил бандитов fasistes
Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012
http://allfacebook.com/socialbakers-indonesia_b101154 via @allfacebook Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Facebook Καλλιέργεια Στην Ινδονησία, αλλά είναι αυθεντικό; Όπως προκύπτει από την συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος ταξίδι Mark Zuckerberg στη Ρωσία, το Facebook κάνει ό, τι μπορεί για να επεκτείνει την παγκόσμια εμβέλειά της. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την κοινωνική Socialbakers βάση δεδομένων των μέσων ενημέρωσης, η περιοχή αναπτύσσεται σε δημοτικότητα στο ασιατικό έθνος νησί της Ινδονησίας, αλλά είναι οι πραγματικές νέα μέλη; Socialbakers, σε ένα νέο blog post, δείχνει ότι η Ινδονησία είχε ένα άλμα χρήστη τον περασμένο μήνα περίπου 7,6 εκατομμύρια (ή 19,14 τοις εκατό). Η επόμενη χώρα, όσον αφορά την ανάπτυξη κατά τον τελευταίο μήνα, είναι η Ινδία με περίπου 3,2 εκατ. ευρώ (ή 5,91 τοις εκατό). Οι ΗΠΑ είναι η τρίτη από την άποψη της ανάπτυξης, με 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους που ενώνει την περιοχή πρόσφατα.Ωστόσο, Socialbakers αναρωτιέται πόσα από τα 7,6 εκατομμύρια να ενταχθούν στην Ινδονησία Face
http://allfacebook.com/socialbakers-indonesia_b101154 via @allfacebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Facebook Καλλιέργεια Στην Ινδονησία, αλλά είναι αυθεντικό;
Όπως προκύπτει από την συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος ταξίδι Mark Zuckerberg στη Ρωσία, το Facebook κάνει ό, τι μπορεί για να επεκτείνει την παγκόσμια εμβέλειά της. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την κοινωνική Socialbakers βάση δεδομένων των μέσων ενημέρωσης, η περιοχή αναπτύσσεται σε δημοτικότητα στο ασιατικό έθνος νησί της Ινδονησίας, αλλά είναι οι πραγματικές νέα μέλη;
Socialbakers, σε ένα νέο blog post, δείχνει ότι η Ινδονησία είχε ένα άλμα χρήστη τον περασμένο μήνα περίπου 7,6 εκατομμύρια (ή 19,14 τοις εκατό). Η επόμενη χώρα, όσον αφορά την ανάπτυξη κατά τον τελευταίο μήνα, είναι η Ινδία με περίπου 3,2 εκατ. ευρώ (ή 5,91 τοις εκατό). Οι ΗΠΑ είναι η τρίτη από την άποψη της ανάπτυξης, με 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους που ενώνει την περιοχή πρόσφατα.Ωστόσο, Socialbakers αναρωτιέται πόσα από τα 7,6 εκατομμύρια να ενταχθούν στην Ινδονησία Face
book είναι πραγματικοί άνθρωποι. Facebook
έχει πάταξη της ψεύτικο προφίλ, αλλά Socialbakers αναφέρει μια έκθεση του BBC αναφέρει ότι χώρες όπως η Ινδονησία και η Τουρκία έχουν εστίες για παραποιημένα ταυτότητες. Socialbakers σημειωθεί ότι οι εν λόγω χώρες δεν είχαν τη δραστική χτύπημα στην ένταξη
Socialbakers βλέπει συνήθως γύρω από μια αύξηση 5 τοις εκατό έως 10 τοις εκατό της αύξησης των χρηστών του Facebook ανά χώρα, ώστε αυτό το κομμάτι των δεδομένων είναι από τα διαγράμματα! Ωστόσο, η αύξηση μπορεί να έρθει σε μια όχι και τόσο ιδανική τιμή. Σύμφωνα με το BBC, η Ινδονησία και η Τουρκία έχουν τον υψηλότερο αριθμό από ψεύτικους λογαριασμούς στο Facebook. Αλλά οι αριθμοί των χρηστών τους δεν έχουν μειωθεί δραματικά, αν και το κοινωνικό δίκτυο διαγράφοντας το ψεύτικο συμπαθεί.
Facebook Growing In Indonesia, But Is It Authentic?
Facebook Growing In Indonesia, But Is It Authentic?
Facebook Growing In Indonesia, But Is It Authentic? http://allfacebook.com/socialbakers-indonesia_b101154 via @allfacebook
Facebook Καλλιέργεια Στην Ινδονησία, αλλά είναι αυθεντικό;
Όπως προκύπτει από την συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος ταξίδι Mark Zuckerberg στη Ρωσία, το Facebook κάνει ό, τι μπορεί για να επεκτείνει την παγκόσμια εμβέλειά της. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την κοινωνική Socialbakers βάση δεδομένων των μέσων ενημέρωσης, η περιοχή αναπτύσσεται σε δημοτικότητα στο ασιατικό έθνος νησί της Ινδονησίας, αλλά είναι οι πραγματικές νέα μέλη;
Socialbakers, σε ένα νέο blog post, δείχνει ότι η Ινδονησία είχε ένα άλμα χρήστη τον περασμένο μήνα περίπου 7,6 εκατομμύρια (ή 19,14 τοις εκατό). Η επόμενη χώρα, όσον αφορά την ανάπτυξη κατά τον τελευταίο μήνα, είναι η Ινδία με περίπου 3,2 εκατ. ευρώ (ή 5,91 τοις εκατό). Οι ΗΠΑ είναι η τρίτη από την άποψη της ανάπτυξης, με 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους που ενώνει την περιοχή πρόσφατα.
Ωστόσο, Socialbakers αναρωτιέται πόσα από τα 7,6 εκατομμύρια να ενταχθούν στην Ινδονησία Facebook είναι πραγματικοί άνθρωποι. Facebook... έχει πάταξη της ψεύτικο προφίλ, αλλά Socialbakers αναφέρει μια έκθεση του BBC αναφέρει ότι χώρες όπως η Ινδονησία και η Τουρκία έχουν εστίες για παραποιημένα ταυτότητες. Socialbakers σημειωθεί ότι οι εν λόγω χώρες δεν είχαν τη δραστική χτύπημα στην ένταξη
Socialbakers βλέπει συνήθως γύρω από μια αύξηση 5 τοις εκατό έως 10 τοις εκατό της αύξησης των χρηστών του Facebook ανά χώρα, ώστε αυτό το κομμάτι των δεδομένων είναι από τα διαγράμματα! Ωστόσο, η αύξηση μπορεί να έρθει σε μια όχι και τόσο ιδανική τιμή. Σύμφωνα με το BBC, η Ινδονησία και η Τουρκία έχουν τον υψηλότερο αριθμό από ψεύτικους λογαριασμούς στο Facebook. Αλλά οι αριθμοί των χρηστών τους δεν έχουν μειωθεί δραματικά, αν και το κοινωνικό δίκτυο διαγράφοντας το ψεύτικο συμπαθεί.
Facebook Growing In Indonesia, But Is It Authentic?
Όπως προκύπτει από την συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος ταξίδι Mark Zuckerberg στη Ρωσία, το Facebook κάνει ό, τι μπορεί για να επεκτείνει την παγκόσμια εμβέλειά της. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την κοινωνική Socialbakers βάση δεδομένων των μέσων ενημέρωσης, η περιοχή αναπτύσσεται σε δημοτικότητα στο ασιατικό έθνος νησί της Ινδονησίας, αλλά είναι οι πραγματικές νέα μέλη;
Socialbakers, σε ένα νέο blog post, δείχνει ότι η Ινδονησία είχε ένα άλμα χρήστη τον περασμένο μήνα περίπου 7,6 εκατομμύρια (ή 19,14 τοις εκατό). Η επόμενη χώρα, όσον αφορά την ανάπτυξη κατά τον τελευταίο μήνα, είναι η Ινδία με περίπου 3,2 εκατ. ευρώ (ή 5,91 τοις εκατό). Οι ΗΠΑ είναι η τρίτη από την άποψη της ανάπτυξης, με 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους που ενώνει την περιοχή πρόσφατα.
Ωστόσο, Socialbakers αναρωτιέται πόσα από τα 7,6 εκατομμύρια να ενταχθούν στην Ινδονησία Facebook είναι πραγματικοί άνθρωποι. Facebook...
Socialbakers βλέπει συνήθως γύρω από μια αύξηση 5 τοις εκατό έως 10 τοις εκατό της αύξησης των χρηστών του Facebook ανά χώρα, ώστε αυτό το κομμάτι των δεδομένων είναι από τα διαγράμματα! Ωστόσο, η αύξηση μπορεί να έρθει σε μια όχι και τόσο ιδανική τιμή. Σύμφωνα με το BBC, η Ινδονησία και η Τουρκία έχουν τον υψηλότερο αριθμό από ψεύτικους λογαριασμούς στο Facebook. Αλλά οι αριθμοί των χρηστών τους δεν έχουν μειωθεί δραματικά, αν και το κοινωνικό δίκτυο διαγράφοντας το ψεύτικο συμπαθεί.
Facebook Growing In Indonesia, But Is It Authentic?
Google Retail Blog: What We Learned from CES
Antonio Vivaldi - I Solisti Veneti
Yes this is really a six hour Vivaldi video. Just hit play and travel back to 18th century Republic of Venice. Being such a long video I had to compress it a bit but the quality still seems satisfactory. I guess I could have made seperate smaller videos but wanted to see if I could upload such a long video. There are obviously too many tracks to list but everything is from I Solisti Veneti and Claudio Scimone. I would suggest buying any CD you can from I Solisti Veneti playing Vivaldi, it is the best!
Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
Το messenger oxi συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γει α τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά
Το messenger oxi συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γει
α τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδαςΤο messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γεια τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε
Το messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο για τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεηλάτησε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά
Το messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο για τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεηλάτησε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας Το messenger οχισυνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γεια τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε
Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
- For all those who think Mark Zukerberg rocks....as he made the best the social networking site,which we all spend most of the time on it.So lets thank Mark Zukerberg for making the world's best socia...
-
136 μέλη
Μου αρέσει! · ·Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευσηΝα παρακολουθώ τη δημοσίευση · Κοινοποιήστε
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σε Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook τι άλλο ζητάτε γευτι βρίσκεστε στην σελίδα μακριά και δεν θα ανεχτώ το παραμικρό κουμάντο αλήτη στην σελίδα σου πρόστυχα όντα κτήνη φύγετε ,ζητώ από το facebook να παρά αυτούς τους ναζί βασανιστές,είσαστε συνυπεύθυνη.είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι .έλα στην θέση μου εσύ να δούμε τι γίνετε .δεν επιτρέπω σε κανένα να καταχραστή και να κάνη καταπάτηση στην σελίδα.Τι θέλετε ρε ανεγκέφαλη .τι νομίζετε ότι κάνετε και που το κάνετε καθάρματα τραμπούκε σας καταγελώ και εσάς και το facebook.Δεν θα ανεχτώ Άλο τίποτα τού παραμικρό κλητηράδες ,αποβράσματα τις κοινωνίας .ντροπή σας ρε εάν είχατε λίγο κάτι επάνω σας κοιλοπόνα θα είχατε σταματήσει πριν αρχίσετε καλό τον εισαγγελέα τον ΟΗΕ και καταγελώ όλους συνυπεύθυνου.και ζητώ από το facebook να παρη μια θέση τώρα. ζητω καθαρματα να φυγετε
τι άλλο ζητάτε γευτώ βρίσκεστε στην σελίδα μακριά και δεν θα ανεχτώ το παραμικρό κουμάντο αλήτη στην σελίδα σου πρόστυχα όντα κτήνη φύγετε ,ζητώ από το facebook να παρά αυτούς τους ναζί βασανιστές,είσαστε συνυπεύθυνη.είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι .έλα στην θέση μου εσύ να δούμε τι γίνετε .δεν επιτρέπω σε κανένα να καταχραστή και να κάνη καταπάτηση στην σελίδα.Τι θέλετε ρε ανεγκέφαλη .τι νομίζετε ότι κάνετε και που το κάνετε καθάρματα τραμπούκε σας καταγελώ και εσάς και το facebook.Δεν θα ανεχτώ Άλο τίποτα τού παραμικρό κλητηράδες ,αποβράσματα τις κοινωνίας .ντροπή σας ρε εάν είχατε λίγο κάτι επάνω σας κοιλοπόνα θα είχατε σταματήσει πριν αρχίσετε καλό τον εισαγγελέα τον ΟΗΕ και καταγελώ όλους συνυπεύθυνου.και ζητώ από το facebook να παρά μια θέση τώρα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Γεια σου εύχομαι πάντα καλά. Τώρα θα έρθεις να παράς τους βασανιστές ομάδα και βοήθεια .Σε καθιστώ υπεύθυνο αν παραμείνουν σε εμάς είναι βασανιστές καταπαυτούν ταυ ανθρώπινα δικαιώματα τώρα να φύγουν η τραμπούκοι τα κτήνη από το facebook 3 χρόνια με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .καλά τα λες αλά θα φύγουν τώρα η εγκληματίες που ρυπαίνουν την κοινωνία και το facebook .Τέλος μην ξεχνάτε ότι είμαι άνθρωπος που με βασανίζετε ψυχοσωματικά βασανιστήρια 2710 μετράς ντροπής φυλακή αποκλεισμό .θα πληρώσουν γεια όλα αυτά την ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονική παρενόχληση και πολλά αλλά.εάν δεν φύγουν θα φτάσω στον ΟΗΕ.τέλος δεν σεβαστήκατε τίποτα αυτά τα τσογλαζνια τώρα θα τα πάρεις. Είμαι Άνθρωπος Λέγετε ρε κτηνάνθρωποι ομάδα και βοήθεια του facebook ,γιατί τα κάνετε αυτά και μετά τρέχετε να τα κρύψετε παρακαλώ να επέμβη Υπ. Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη -, κι να ενημερωθεί ο ΟΗΕ κολαστήρι... ο που κάνουν αυτή τα κτήνη με την ανοχή σας σαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι... Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; http://youtu.be/GSNEea00mx4
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Γεια σου εύχομαι πάντα καλά.
Τώρα θα έρθεις να παράς τους βασανιστές ομάδα και βοήθεια .Σε καθιστώ υπεύθυνο αν παραμείνουν σε εμάς είναι βασανιστές καταπαυτούν ταυ ανθρώπινα δικαιώματα τώρα να φύγουν η τραμπούκοι τα κτήνη από το facebook 3 χρόνια με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .καλά τα λες αλά θα φύγουν τώρα η εγκληματίες
που ρυπαίνουν την κοινωνία και το facebook .Τέλος μην ξεχνάτε ότι είμαι άνθρωπος που με βασανίζετε ψυχοσωματικά βασανιστήρια 2710 μετράς ντροπής φυλακή αποκλεισμό .θα πληρώσουν γεια όλα αυτά την ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονική παρενόχληση και πολλά αλλά.εάν δεν φύγουν θα φτάσω στον ΟΗΕ.τέλος δεν σεβαστήκατε τίποτα αυτά τα τσογλαζνια τώρα θα τα πάρεις. Είμαι Άνθρωπος
Λέγετε ρε κτηνάνθρωποι ομάδα και βοήθεια του facebook ,γιατί τα κάνετε αυτά και μετά τρέχετε να τα κρύψετε παρακαλώ να επέμβη Υπ. Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη -, κι να ενημερωθεί ο ΟΗΕ
κολαστήρι... ο που κάνουν αυτή τα κτήνη με την ανοχή σας
σαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι...
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4
Michael Sea Wikipedia community Mihalis Thalassis 12:53 p.m. - Public Michael Wikipedia community Sea - Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Now you can receive the same as facebook, and will leave if not rewrite them and what I am able but anthros amount not bear to ask my personality that trampled punished for violent psychosomatic torture abuse harassment and even home electronics. Mental anguish the whole family,Τώρα να σας παραλαβή το ίδιο το facebook, και να φύγετε εάν όχι θα ξαναγράψω αυτά και όσα αλλά μπορέσω γιατί είμαι ανθρώς ποσό να αντέξω να ζητώ την προσωπικότητα μου που τσαλαπατήσατε να τιμωρηθούν για βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατάχρηση παρενόχληση ακόμα και στο σπίτι ηλεκτρονικά .Ψυχική οδύνη σε όλη την οικογένεια και στην οικογένεια φτάσει αυτό το κείμενο βασανισμού μαζί με χυλώδες άλλες στο facebook και αυτή ομάδα και βοήθεια να φύγουν τώρα.υπεύθυνη του facebook, γνωρίζουν τα πάντα γεια όλα αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη Mark, ανάλαβε να βρεις αυτούς που τους παρέχουν ασυλία συγκάλυψη ,και να βρεθεί και ο εντολέας που τους συντονίζει διαγραφέντα σελίδα από τους τραμπούκους βασανιστές φασίστες τι κάνετε παλιάνθρωποι γιατί διαγράψατε την ανάρτηση που είχα στήλη.Επωδή γνωρίζω ποσό αδίστακτη ήσαστε και γεια τα πάντα η διαγραφέντα σελίδα έφυγαν δεν προλάβατε ήταν γραμμένο το κείμενο που σκόπιμα διέγραψαν γεια να μην μάθουν την αλήθεια .αυτά τα κώνου 3 χρόνια βασανιστήριο ομάδα και βοήθεια και τώρα βρίσκετε στην σελίδα μου αυτό το κείμενο αυτήν την ανάρτηση ακαριαία την διέγραψαν αφού πρώτα είχα στείλει στο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Λέγετε ρε κτηνάνθρωποι ομάδα και βοήθεια του facebook ,γιατί τα κάνετε αυτά και μετά τρέχετε να τα κρύψετε παρακαλώ να επέμβη Υπ. Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη -, κι να ενημερωθεί ο ΟΗΕ κολαστήριο που κάνουν αυτή τα κτήνη με την ανοχή σας σαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι... Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Λέγετε ρε κτηνάνθρωποι ομάδα και βοήθεια του facebook ,γιατί τα κάνετε αυτά και μετά τρέχετε να τα κρύψετε παρακαλώ να επέμβη Υπ. Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη -, κι να ενημερωθεί ο ΟΗΕ
κολαστήριο που κάνουν αυτή τα κτήνη με την ανοχή σας
σαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσι...
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4
και τωρα γραφει Αυτή η δημοσίευση καταργήθηκε ή δεν φορτώθηκε.δειτε εικονα
Τι ψάχνετε να βρείτε ομάδα και βοήθεια τι θέλετε να παίξετε.τι να γράψω γιατί δεν φύγατε ,γιατί μου κάνετε ότι το χειρότερο με τους χρηστές.Εσείς σαν ομάδα και βοήθεια τι ζητάτε τόσα χρόνια.το χαλάσατε το έχετε παραξευτιλιση.Βρίσκομαι σε μια τέλεια κατάσταση facebook,που με καλύπτει πλήρως με τα απαραίτητα και σύνθρονα εργαλεία ,που συνεχώς ,ανανεώνουν πάντα ,το καλύτερο γεια εμάς τους χρηστές, Δεν γίνετε ώμος να νη χρειαστούμε ότι κατάσταση υπαρχή .Που εσείς άμεσος κάνετε τα χειρότερα.υπαρχή μια κτηνώδη συμπεριφορά από ομάδα και βοήθεια τόσα χρόνια είναι γνωστό.τώρα τη ζητάς και μπλοκάρεις η συνομιλία ,messenger 1 εβδομάδα δεν υπάρχει αλά και όταν υπήρχε πάντα μπλοκαρισμένος.Πράττουν κάνετε κατάχρηση και καταπάτηση στην σελίδα.Με παρενοχλείτε με ότι μέσον υπάρχει 24 ώρες την ημέρα.Κινδυνολογίες με φυλάκιζε χωρίς λόγο εικονικό παράπτωμα.πάω να ανοίξω τν σύνδεσμο
Τι ψάχνετε να βρείτε ομάδα και βοήθεια τι θέλετε να παίξετε.τι να γράψω γιατί δεν φύγατε ,γιατί μου κάνετε ότι το χειρότερο με τους χρηστές.Εσείς σαν ομάδα και βοήθεια τι ζητάτε τόσα χρόνια.το χαλάσατε το έχετε παραξευτιλιση.Βρίσκομαι σε μια τέλεια κατάσταση facebook,που με καλύπτει πλήρως με τα απαραίτητα και σύνθρονα εργαλεία ,που συνεχώς ,ανανεώνουν πάντα ,το καλύτερο γεια εμάς τους χρηστές, Δεν γίνετε ώμος να νη χρειαστούμε ότι κατάσταση υπαρχή .Που εσείς άμεσος κάνετε τα χειρότερα.υπαρχή μια κτηνώδη συμπεριφορά από ομάδα και βοήθεια τόσα χρόνια είναι γνωστό.τώρα τη ζητάς και μπλοκάρεις η συνομιλία ,messenger 1 εβδομάδα δεν υπάρχει αλά και όταν υπήρχε πάντα μπλοκαρισμένος.Πράττουν κάνετε κατάχρηση και καταπάτηση στην σελίδα.Με παρενοχλείτε με ότι μέσον υπάρχει 24 ώρες την ημέρα.Κινδυνολογίες με φυλάκιζε χωρίς λόγο εικονικό παράπτωμα.πάω να ανοίξω τν σύνδεσμο του αργυρή με μπλόκαρε .κάνω ανάρτησης την εξαφανίζετε.και ότι πιο απάνθρωπο .τώρα πες τι θέλεις να παρουσίασης, και μου χαλάς γενικά το σύστημα μου στην σελίδα.Ποιος είσαι και με ποιο δικαίωμα κάνης κατάχρηση στο άτομο μου με πιο δικαίωμα και με ποών νόμο .σας είπα να φύγετε .είσαστε τόσο κομπλεξική και την πληρώνω επί χιλιάδες ώρες.τι θέλεις ρε γράψε μου και όχι να μου κάνη την σελίδα κολαστήριο .γευτώ μπλοκάρεις .άντε χάσου από άδω .σας καταγελώ στο facebook γεια ότι χειρότερο υπάρχει .Δεν σου επιτρέπω να κάνης κομάντο βανδαλισμό τραμπουκισμό εκφοβισμό ψυχικοί οδύνη ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια επί χιλιάδες ώρες.Το μίσος και η εκδίκηση που δεν το καταλαβαίνω το μαρτυρούν η 2710 μέρες φυλακή αποκλεισμό μετά αισχρός βασανιστήριο.Ποιος είσαι ρε γύφτο και με πέρασες γεια αρκούδα και με βασανίζεις.Κοιτάτε λίγο αυτά τα σοβαρά προβλήματα που δεν γνωρίζουμε εάν και που άλλου τα έχουν κάνη και τη απέγιναν τα άτομα αυτά.σε φτάνου σε σημείο απόγνωσης και απελπισίας ,σου καταστρέφουν με αυτές τις απειλές όλα την ιδιωτική ζωή Απελπισία πλύση εγκεφάλου και ναζί βασανιστήρια .είσαστε όλοι που γνωρίζετε το θέμα συνυπεύθυνη ,τούς παρέχετε ασυλία συγκάλυψη και ιδικό εντολέαΕίναι κάτι το απάνθρωπο και το παράλογο λειτουργούν ανεγκέφαλα και χωρίς κανένα στόχο μόνον έμενα .δεν αφήνουν να κανό τίποτα Διασπείρουν στο διαδίκτυο ψευδές συκοφαντίες Να ένα δείγμα γεια να ανεβάσω μια εικόνα και γενικά μια ανάρτηση προσπαθούν ,να κάνουν τα πιο απάνθρωπα ,αυτή η εικόνα είναι 20 φορές και δεν ανέβηκε ,και όταν την ανεβάζω ο ίδιος άμεσος ανακατωσούρα την εξαφάνιζες κάθε μέρα κάθε λεπτό,κατάχρηση με όλα τα παρακάτω
Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ - ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΕΙΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ - ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΕΙΣ
ΔΙΣΚΟΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ - ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ (1980)
Να Καρτερείς
Μουσική :Χρήστος Λεοντής
Στίχοι :Γιώργος Αρμένης
Ερμηνεία: Γιώργος Μεράντζας
Να καρτερείς μιαν ελπίδα
Ένα μαντάτο πέρα από τα βουνά
Να καρτερείς την βροχή την άνοιξη
Το θέρισμα τον τρύγο
Ένα γράμμα από μακριά να καρτερείς
Μην καρτερείς απ' τους μεγάλους
Όσο κι αν κλαίς
Μην καρτερείς για δεν ακούν
Δεν σου χαμογελάν
Μη χαμογελάς σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις
Να καρτερείς
Και να 'σαι έτοιμος να συναντηθείτε
Το σταυρό κράτατον σφιχτά
Μέτρα, σκέψου, ζύγισε
Πρόσεξε τα λόγια τα παχιά
Κοίτα πίσω στα παλιά
Για να μην κλάψεις πάλι καρτερώντας
Για να μην κλάψεις πάλι καρτερώντας
Να καρτερείς και να 'σαι έτοιμος
Κατηγορία:Μουσική
Άδεια:Τυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/20k5JTTKuCw
Το messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γεια τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας
Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας
https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας .Μου λειάνεις τις ρυθμίσεις μπλοκάρεις τα πάντα απαγορευτικά πάντα Φασίστε καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα μου .Ανεγκέφαλη άπορο πώς το facebook ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .Μόνον ασυλία συγκάλυψη,παροχή εντολέα γεια τέλειο ναζί βασανισμό .Σας έγραψα ότι δεν γίνεσαι τίποτα και συνεχίζομαι.έχετε κάνη μουστιά στο messenger ,το βράδυ συνέχεια σφάλμα προωθήστε ξανά μέχρι που βρήκα την βρωμιά σας.Μόλις άρχισα να αφήνω χρήστες ,να μπουν στην σελίδα μου κάνατε βασανιστήρια βρομιές που δεν τις καταλαβαίνω δεν τις περνώ χαμπάρι θα περάσω ,και μου μπλοκάρατε την σελίδα σε κάθε χρήστη ποία αφην .στην επιφάνεια εργασίας και στις 2 οθόνες είχαν μαζευτεί 1200 παράθυρα καθάρματα δεν καταλαβαίνω από αυτά .σας έχω ξευτιλίσει χιλιάδες φορές.Τώρα τα χειρότερο είναι ότι δεν ενόχλησες μόνον εμένα δεν με άφησες να συνεχίσω με τους χρήστες .Μου γράφατε χοντρές ότι να μην κάνω εγγραφές ποιες ρε παλιό .μπλοκάρισες 500 1000 φορές και ήθελες γεια να άνοιξη η σελίδα να κανό κλικ να επιβεβαίωσης ότι όντος είναι παράνομα και εις βάρος μου .να ρε αλήτη που θα πατούσα κλικ .συνεχίστε κόπια στιγμή θα λογοδοτήσετε και θα τιμωρηθείτε..γεια τα κακουργήματα. Θα με αποζημιώσετε Γή τον σωματική βλάβη την ψυχική οδύνη και γεια όλα τα βασανιστήρια..Και ηλεκτρονική παρενόχληση καθημερινά στο σπίτι μου στην οικογένεια κανίβαλε
ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας .Μου λειάνεις τις ρυθμίσεις μπλοκάρεις τα πάντα απαγορευτικά πάντα Φασίστε καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα μου .Ανεγκέφαλη άπορο πώς το facebook ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .Μόνον ασυλία συγκάλυψη,παροχή εντολέα γεια τέλειο ναζί βασανισμό .Σας έγραψα ότι δεν γίνεσαι τίποτα και συνεχίζομαι.έχετε κάνη μουστιά στο messenger ,το βράδυ συνέχεια σφάλμα προωθήστε ξανά μέχρι που βρήκα την βρωμιά σας.Μόλις άρχισα να αφήνω χρήστες ,να μπουν στην σελίδα μου κάνατε βασανιστήρια βρομιές που δεν τις καταλαβαίνω δεν τις περνώ χαμπάρι θα περάσω ,και μου μπλοκάρατε την σελίδα σε κάθε χρήστη ποία αφην .στην επιφάνεια εργασίας και στις 2 οθόνες είχαν μαζευτεί 1200 παράθυρα καθάρματα δεν καταλαβαίνω από αυτά .σας έχω ξευτιλίσει χιλιάδες φορές.Τώρα τα χειρότερο είναι ότι δεν ενόχλησες μόνον εμένα δεν με άφησες να συνεχίσω με τους χρήστες .Μου γράφατε χοντρές ότι να μην κάνω εγγραφές ποιες ρε παλιό .μπλοκάρισες 500 1000 φορές και ήθελες γεια να άνοιξη η σελίδα να κανό κλικ να επιβεβαίωσης ότι όντος είναι παράνομα και εις βάρος μου .να ρε αλήτη που θα πατούσα κλικ .συνεχίστε κόπια στιγμή θα λογοδοτήσετε και θα τιμωρηθείτε..γεια τα κακουργήματα. Θα με αποζημιώσετε Γή τον σωματική βλάβη την ψυχική οδύνη και γεια όλα τα βασανιστήρια..Και ηλεκτρονική παρενόχληση καθημερινά στο σπίτι μου στην οικογένεια κανίβαλε
ομάδα έχετε που συνεχίζετε με πρόστυχο πάντα τρόπο την κατάχρηση παρενόχληση εκβιασμούς μηνύματα σε βαθμό απειλητικό με παρενόχληση στο σπίτι ηλεκτρονικά .Με είχατε 4 μέρες μαζί και από άλλα συστήματα.και τα βγάζατε όλα αρνητικά .Δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί μηνύματα και κάθε μέσον επικοινωνίας.Δεν έχετε το δικαίωμα να παραβιάζεται και να κάνετε παρακώληση προσωπικής αλληλογραφίας .Και γενικά η σελίδα χωρίς messenger. συνεχώς γράφατε
ομάδα έχετε που συνεχίζετε με πρόστυχο πάντα τρόπο την κατάχρηση παρενόχληση εκβιασμούς μηνύματα σε βαθμό απειλητικό με παρενόχληση στο σπίτι ηλεκτρονικά .Με είχατε 4 μέρες μαζί και από άλλα συστήματα.και τα βγάζατε όλα αρνητικά .Δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί μηνύματα και κάθε μέσον επικοινωνίας.Δεν έχετε το δικαίωμα να παραβιάζεται και να κάνετε παρακώληση προσωπικής αλληλογραφίας .Και γενικά η σελίδα χωρίς messenger. συνεχώς γράφατε αδύνατον η σύνδεση πρόβλημα,συνεχεία.Λόγο του ότι είχατε κάνη πολλά και είχατε καταντήσει κολαστήριο κόφτο να εξαφανίζετε τις σελίδες.Έψαξα και βρήκα την βρόμια σας σας αφήνω να νομίζετε ότι θέλετε ..Τώρα 7:30γειτι δεν το φτιάξατε ,που εικονικά είχατε χάλασε.δεν είναι κατάσταση αυτή ούτε θα ασχολούμαι με αυτές τις επαναγόμενες άνομες πράξης. Σταματήστε έχετε εξευτελιστεί σε όλο το διαδίκτυο. Είμαι γραμμένος παντού πάνω από 20 χρόνια και ποτέ δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό.Σεβαστείτε τους φίλους και το facebook,που φυσικά στην περίπτωση αυτήν την καθημερινή επί χρόνια γνώριζε και δεν κάνη τίποτα.Και γιατί να κάνη δεν είσαστε σε θέση από μονή σας να καταλάβετε,Πες ότι δεν έχει γένη τίποτα και συνεχίζουμε την ροΐ από τώρα .Με 0 προηγούμενο ιστορικό θα σεβαστείτε να συνεχίσουμε όπως πάντα με τους όρους του facebook.έχουμε την δύναμη την ψυχική την σχετική γνώση ο καθένας..Ναι τώρα να τελειώνουμε με το messenger και να τα σταματήσετε όλα αυτά τα πρόστυχα.
Αυτά τα κάνουν τα κτήνη ομάδα και βοήθεια με την ανοχή κάλυψη ασυλία του facebook τους καταγελώ στον ΟΗΕ και σε όλο το διαδίκτυο αυτό γίνετε όλο το 24 ωρες επί χρόνια ,το fakebook το γνωρίζουν καλά και αδιάφορους αυτή είναι που μας έλεγαν κοινωνική συμπεριφορά .Να πάρουν αυτά τα κητίνη ομάδα και βοήθεια Τάτρα τι περιμένετε ,να μας εξοντώσετε τέλειωσε πτώματα θέλγατε γιανά πατάττατε να κάνετε τα συμφέροντα σας καλά κάνετε αλλά μακριά ντροπή σας ΑΡΘΟ 30 Οικουμενικής Διακήρυξης. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σας αφαιρέσει κανένα από τα 30 δικαιώματα που αναφαίρονται στην Οικουμενική Διακήρυξη. Ενα κοινωνικό μήνυμα από τη Νεολαία Υπερ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Κατηγορία:Εκπαίδευση Καταχρηαηhttp://youtu.be/XKRhA07TVPA
Αυτά τα κάνουν τα κτήνη ομάδα και βοήθεια με την ανοχή κάλυψη ασυλία του facebook τους καταγελώ στον ΟΗΕ και σε όλο το διαδίκτυο αυτό γίνετε όλο το 24 ωρες επί χρόνια ,το fakebook το γνωρίζουν καλά και αδιάφορους αυτή είναι που μας έλεγαν κοινωνική συμπεριφορά .Να πάρουν αυτά τα κητίνη ομάδα και βοήθεια Τάτρα τι περιμένετε ,να μας εξοντώσετε τέλειωσε πτώματα θέλγατε γιανά πατάττατε να κάνετε τα συμφέροντα σας καλά κάνετε αλλά μακριά ντροπή σας
ΑΡΘΟ 30 Οικουμενικής Διακήρυξης. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σας αφαιρέσει κανένα από τα 30 δικαιώματα που αναφαίρονται στην Οικουμενική Διακήρυξη. Ενα κοινωνικό μήνυμα από τη Νεολαία Υπερ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Κατηγορία:Εκπαίδευση Καταχρηαηhttp://youtu.be/XKRhA07TVPA
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012
https://www.facebook.com/groups/252527218991/ φύγε τσόγλανε από την σελίδα κάνης κατάχρηση και καταπάτηση με εκφοβισμούς τραμπουκισμούς αλήτες φύγετε πουστάρα...γιατί πολύ λάσκα και πολύ μας υποτιμάτε στον εισαγγελέα αλήτη φύγε ρε καλοπείς από την σελίδα μου βλάκα σπιτιού είναι αλήτη να μου χαλάς την ηρεμία ψυχική οδύνη πους όλα θα τα πληρώσετε χαφιέδες φασιστες αυτό κάνω πάντα και εσείς το βιολί σας επιτέλους άνθρωποι είμαστεφύγε τσόγλανε από την σελίδα κάνης κατάχρηση και καταπάτηση με εκφοβισμούς τραμπουκισμούς αλήτες φύγετε πουστάρα...γιατί πολύ λάσκα και πολύ μας υποτιμάτε στον εισαγγελέα αλήτη φύγε ρε καλοπείς από την σελίδα μου βλάκα σπιτιού είναι αλήτη να μου χαλάς την ηρεμία ψυχική οδύνη πους όλα θα τα πληρώσετε χαφιέδες φασιστες αυτό κάνω πάντα και εσείς το βιολί σας επιτέλους άνθρωποι είμαστε
σελίδα.Έχεις αρχίσει πους.. από μέρες έβαλες και τούς όλους και συνεχώς προσπαθεί να κάνης την βρώμα νια σωθεί αλήτη φύγετε βλάκα τώρα μην είσαι τόσο μεγάλος τρομπαδορος ανόητε
ρε θα σταματήσετε αυτήν την ανίατη κατάχρηση και παρενόχληση,τι θέλεις ρε βλάκα να πατήσω επιβαινούσης γεια κατι που δεν κανο τραμπουκεδ 10 φορες ρτε βλακα σου γραφω δεν κανο εργραφες μαλ.α φυγερε καθαρμα απο την σελίδα.Έχεις αρχίσει πους.. από μέρες έβαλες και τούς όλους και συνεχώς προσπαθεί να κάνης την βρώμα νια σωθεί αλήτη φύγετε βλάκα τώρα μην είσαι τόσο μεγάλος τρομπαδορος ανόητε
αυτο κανο παντα και ρεσεισ το βιολι σας επιτελους ανθροποι ειμαστε
Δεν κάνω καμία έγγραφα σας το έγραψα δεν το καταλαβαίνετε καμία εγγραφή που το είδατε 2 φορές πάτησα λάθος και ακύρωσα τοπ προτείνετε φίλους .Μην με ενοχλείτε Σας είπα δεν Κάνο καμία εγράφη.Κάνετε κατάχρηση μαζί με άλλα και παρενόχληση
Δεν κάνω καμία έγγραφα σας το έγραψα δεν το καταλαβαίνετε καμία εγγραφή που το είδατε 2 φορές πάτησα λάθος και ακύρωσα τοπ προτείνετε φίλους .Μην με ενοχλείτε Σας είπα δεν Κάνο καμία εγράφη.Κάνετε κατάχρηση μαζί με άλλα και παρενόχληση
που να γραφτώ τη μου λέτε τώρα τώρα ,σταματήστε την παρενόχληση αυτή όλοι είναι χρήστες κανονικά με αποδοχής της σελίδα .πώς με εκβιάζετε να πατήσω επιβεβαίωση ,αυτό είναι κατάχρηση κατά εξακολούθηση καταπίεση και εκβιασμός .Σε κατή που ούτε καν έχει καμία σχέση και επιμένετε να υπογράψω την επιβεβαίωση άντε ρε φύγετε από εμάς παλιάνθρωποι τομάρια κτήνη
τι λε ρε παλιάνθρωπε πια εγγραφή μου μιλάς μια ώρα ρε κτήνος φύγετε τραμπούκοι γιατί το ξεκινήσατε πριν σταματήσετε άντε στον καλοπέρα
είσαι τόσο ηλίθιος και με παρενοχλείς κάνη ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου τέλος καθάρματα
Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012
τέλος σας αναφέρω γεια όλα αυτά και σταματώ κάθε τι μαζί σας άντε φύγετε και να φέρετε την σελίδα και μην υπάρξει κόποι α μετατροπή στα γραφόμενα τα έχω όλα κατά νου είσαστε τόσο ανόητη και μου γράφετε να συνδεθώ ενώ γράφο κανονικά και εσείς ακόμα θέλετε να συνδεθώ τι να πεις κάνης ποσό ανόητη είσαστε βλάκα ζητάς να συνδεθώ https://www.facebook.com/groups/252527218991/ Με προσβάλεις κάθαρμα να μου γράφεις αλήτη ότι δεν είμαι ο ίδιος Δεν είστε ο χρήστης Διαδίκτυο Αξιοπρέπεια Δημιουργία; στον εισαγγελέα όπως είναι στο ηλεκτρονικό έγκλημα τα γράφει η σελίδα κανονικά εσείς αλήτες κάνετε το ίδιο και στην σελίδα και χάνονται η χρήστες κάνετε τραμπουκισμό κατάχρηση και αλά τα παράνομα τώρα δεν προτείνω ζητώ να φύγουν από το facebook ομάδα και βοήθεια .Εγκληματούν σε βάρος μου και συνεχίζετε να του παρέχετε ασυλία https://www.facebook.com/groups/252527218991/ Με προσβαλης καθαρμα να μου γραφησ αλιτη οτι δεν ειμαι ο ιδιος Δεν είστε ο χρήστης Διαδίκτυο Αξιοπρέπεια Δημιουργία; στον εισαγγελεα οπος ειναι στο ηλεκτονικο εκγλημα τα γραφη η σελιδα κανονικα εχσζεισ αλητες κανετε το ιδιο και στην σελιδα και χανονατι η χρηστες κανετε τραμπουκισμο καταχρηση και αλα τα παρανομα τωρα δεν πρτοτηνο ζητο να φυγουν απο το φαψεβοοκ ομαδα και βοιθεια .Εκγληματουν σε βαροσ μου και συνεχιζχετε να τουεω παρεχετε ασυλλια αυτή είναι η σελίδα και την έχετε παροπλίσει χαμένα κακόβουλα τραμπούκε .την σελίδα κλητηράδες κλητηράδες βρήκα το πρώτο mail που έγινε η εγγραφή κλητηράδες και γραφή τα στοιχεία όλα καλοπέρα βρέστε την σελίδα Καρέλια φασίστες ,Να με με προσβάλεις να μην σου κόλπο ,ότι έδωσα ψευδή στάχια θα σε πηδήξω νομικές αλήτη γεια δυσφήμιση έχετε γέμιση το διαδίκτυο διασπείροντας κουφά γεια παρά μου να φύγετε ρε βρόμια;ρόδες .Αληταρία σκηνοθεσία ότι η σελίδα είναι πλαστή .εσείς ρε είσαστε πλαστοί και χαμένοι βρομοσκυλα .να η εγγραφη απο το hotmail ,δεν γραφω τιποτα αλο
Έκλεισε - Μη γνήσιος λογαριασμός
Κάτι δεν λειτουργεί » Απενεργοποιημένοι λογαριασμοί
Ο λογαριασμός σας πρέπει να περιέχει το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο
Δεν επιτρέπεται να προσποιείστε ότι είστε κάποιος άλλος ή κάτι άλλο.
δεν υπάρχει ούτε ένα ψευδές στοιχείο σε όλο το διαδίκτυο και ζητώ την κατάχρηση που φτάσατε
Η Μη γνήσιοι είσαστε εσείς την σελίδα ζητώ που κινδυνολογείτε και ψεύδεστε σας καταγελώ για κατάχρηση τώρα θα ανοίξουμε την σελίδα Έκλεισε - Μη γνήσιος λογαριασμός Η σελίδα έκλισε θέλεις πάλη να αρχίσουμε τα ιδία .που και πάλη δεν έχετε σταματήσει απλά δεν ασχολούμαι το τι κάνετε αλλά να μου γράψεις αυτήν την προστυχιά (Ο λογαριασμός σας πρέπει να περιέχει το πραγματικό σας ονοματεπώνυμο)
Διαδίκτυο αξιοπρέπεια δημιουργία Μιχ θαλάσσης Διαδίκτυο κινοτητα δημιουργία Μιχάλης θαλάσσης
Εάν δεν επιστρέψετε την σελίδα θα σας καταγγείλω γεια κατάχρηση και υπεξαίρεση σελίδας με μαφιόζικο τρόπο Η σελίδα έχει πριν λίγους μήνες 93 άτομα
μήπως την έχετε στην κατάψυξη παροπλισμένου.Σας καταγελώ Γή την κατάχρηση αυτή
δεν είναι φωτογραφεία που γράφουν είναι κατάχρηση υπεξαιρέσει προσωπικής σελίδας
Σας καταγγέλλω για παρενόχληση ψυχική οδύνη ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου αλήτες,τραμπούκοι καθάρματα εκβιαστές .Συνεχίζετε βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια την σελίδα τσόγλανε και άντε και παλιό νούμερα έχετε καταντήσει Στον εισαγγελέα τώρα γεια δίωξη οικογενειακής γαλήνη .ζητώ την αποκατάσταση ηθική αποζημίωση και ότι ορίζει ο νομός όλον αυτόν τον εγκλημάτων και την παρενόχληση στην οικογένεια αλήτες
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012
ΝΤΑΛΑΡΑΣ DALARAS " ΓΙ ΠΑΡΕ ΓΥΦΤΟ ΣΦΥΡΙ ΚΙ ΑΜΟΝΙ " 1973
ΝΤΑΛΑΡΑΣ DALARAS " ΓΙ ΠΑΡΕ ΓΥΦΤΟ ΣΦΥΡΙ ΚΙ ΑΜΟΝΙ " 1973
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ " ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΛΔΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ 1973.
Category: Music
License:Standard YouTube License
http://youtu.be/phVxYU5bz2I
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ " ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΛΔΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ 1973.
Category: Music
License:Standard YouTube License
http://youtu.be/phVxYU5bz2I
Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ στο ΣΙΝΕ ΜΙΚΗΣ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Α΄μέρος
- Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ στο ΣΙΝΕ ΜΙΚΗΣ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Α΄μέρος
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ.ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ.ΗΡΩΔΕΙΟ.1995 ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ .ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ.ΣΥΜΦΩΝΙΚΟ.ΑΡΧΕΙΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΑΚΗΣ.METROPOLE ORCHESTRA του HILVERSUM.DICK BAKKER.ΧΟΡΩΔΙΑ FONS MYSICALS.ΚΩΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ.
Κατηγορία: Μουσική
Άδεια: Τυπική άδεια YouTube
48:22:01
http://youtu.be/1ZFzg5vLLVQ
ΞΑΡΧΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΑΚΑΙΝΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΛΟΛΑ
απο το θεϊκό πεντάγραμμο του Σταύρου Ξαρχάκου και την κλασσική ερμηνεία των αξέχαστων ηθοποιών αποδεικνειεται και καθιερώνεται ο ΧΑΣΑΠΙΚΟΣ ως ο πλέον μάγκικος χορός σ' ολο το ντουνιά.... Απολαύστε τον...
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012
Η μελοποιημένη έκδοση του ποιήματος «Εαρινή Συμφωνία», του Γιάννη Ρίτσου, από τον Γιάννη Μαρκόπουλο.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Η μελοποιημένη έκδοση του ποιήματος «Εαρινή Συμφωνία», του Γιάννη
ΠΡΩΪΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΡΩΪΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ


