addthis

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Το messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο για τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεηλάτησε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά

Το messenger ναι συνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο για τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεηλάτησε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας Το messenger οχισυνδεδεμένο που είναι η συνομιλία 3 μέρες γιατί την μπλοκάρετε τώρα ρε τομάρια σας καταγελώ και γεια αυτό κατάχρηση παρακώληση επικοινωνίας με δόλο τέλος να φύγετε να φτιάξετε τα μπλοκαρισμένα την συνομιλία και δρόμο γεια τον εισαγγελέα Να φύγετε κάνετε κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος τι δουλεία έχεις στην σελίδα μου στο σπίτι μου και παρενοχλείτε λεαλιτηε τα πάντα .συνέχεια ύπουλα μέρα νύχτα επί χρόνια .Και είχες ενημέρωση και ύλες κατάστασης και μου κινάνε ιστορίες .το είναι ντροπή σας δεν λέει τίποτα να σας πάρουν να σας συνετίσουν και εάν είσαστε καλά κανένα πρόβλημα.Κάθαρμα είμαι άνθρωπος. Θέλεις να νοικιάσεις η να αγοράσεις ένα σπίτι .Και την Αλή μέρα να αρχίσει να άρχετε ο πρώην ιδιοκτήτης και να σου σπάζει τζάμια τοίχους,να παρά και ένα εκσκαφέα και να ρήξη μερικά ντουβάρια.Να το φτιάξης και ξανά με πούμα να σου το κατεδάφιση .Εσύ γευτώ ρε παλιό π τα κάνετε αυτά να φύγετε πους και να πατέ εκεί που γνωρίζετε αλήτες.Είμαι άνθρωπος μου έχεις κάνη κατάχρηση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια με μαρτυρίες με γραφόμενα μου έχεις προσβάλει τα πάντα και θα σε αφήσω θα σε πηδήξω δικαιωματικά όχι πήδημα από αυτό που σου αρέσει .Θα πας στη δικαιοσύνη και θα σε πάνε μαζί με όλους τους συνένοχου το ίδιο το facedbook.Το κατάλαβες σκουλήκι δεν υποκύπτω δεν παραμένω θεατής δεν υποχωρώ καθάρματα Είμαι άνθρωπος Ζητώ κάποιον υπεύθυνο του facebook τώρα να πάρει αυτούς τους κανιβάλους το γιατί μην το ρωτάς με προσβάλεις περισσότερο φύγε ανάγωγε από την σελίδα κάνης κατάχρηση καταπάτηση τεντιμποϊσμό,φύγε κάνη σωστή κατεδάφιση φύγε τώρα την έχετε κάνη την σελίδα κολαστήριο απάνθρωποι κτήνη κανίβαλοι φύγετε

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

  • For all those who think Mark Zukerberg rocks....as he made the best the social networking site,which we all spend most of the time on it.So lets thank Mark Zukerberg for making the world's best socia...
  • 136 μέλη

Μου αρέσει! · ·Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευσηΝα παρακολουθώ τη δημοσίευση · Κοινοποιήστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου