addthis

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

https://www.facebook.com/groups/252527218991/ ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας .Μου λειάνεις τις ρυθμίσεις μπλοκάρεις τα πάντα απαγορευτικά πάντα Φασίστε καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα μου .Ανεγκέφαλη άπορο πώς το facebook ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .Μόνον ασυλία συγκάλυψη,παροχή εντολέα γεια τέλειο ναζί βασανισμό .Σας έγραψα ότι δεν γίνεσαι τίποτα και συνεχίζομαι.έχετε κάνη μουστιά στο messenger ,το βράδυ συνέχεια σφάλμα προωθήστε ξανά μέχρι που βρήκα την βρωμιά σας.Μόλις άρχισα να αφήνω χρήστες ,να μπουν στην σελίδα μου κάνατε βασανιστήρια βρομιές που δεν τις καταλαβαίνω δεν τις περνώ χαμπάρι θα περάσω ,και μου μπλοκάρατε την σελίδα σε κάθε χρήστη ποία αφην .στην επιφάνεια εργασίας και στις 2 οθόνες είχαν μαζευτεί 1200 παράθυρα καθάρματα δεν καταλαβαίνω από αυτά .σας έχω ξευτιλίσει χιλιάδες φορές.Τώρα τα χειρότερο είναι ότι δεν ενόχλησες μόνον εμένα δεν με άφησες να συνεχίσω με τους χρήστες .Μου γράφατε χοντρές ότι να μην κάνω εγγραφές ποιες ρε παλιό .μπλοκάρισες 500 1000 φορές και ήθελες γεια να άνοιξη η σελίδα να κανό κλικ να επιβεβαίωσης ότι όντος είναι παράνομα και εις βάρος μου .να ρε αλήτη που θα πατούσα κλικ .συνεχίστε κόπια στιγμή θα λογοδοτήσετε και θα τιμωρηθείτε..γεια τα κακουργήματα. Θα με αποζημιώσετε Γή τον σωματική βλάβη την ψυχική οδύνη και γεια όλα τα βασανιστήρια..Και ηλεκτρονική παρενόχληση καθημερινά στο σπίτι μου στην οικογένεια κανίβαλε

ομάδα και βοήθεια πρέπει τώρα κτήνη να φύγετε με βασανίζετε νύχτα μέρα με κάθε είδος ναζιστικού ,Βάϊου ψυχοσωματικό βασανισμό εκβιασμό ,κατάχρηση ,καταπάτηση σελίδας .Μου λειάνεις τις ρυθμίσεις μπλοκάρεις τα πάντα απαγορευτικά πάντα Φασίστε καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα μου .Ανεγκέφαλη άπορο πώς το facebook ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα .Μόνον ασυλία συγκάλυψη,παροχή εντολέα γεια τέλειο ναζί βασανισμό .Σας έγραψα ότι δεν γίνεσαι τίποτα και συνεχίζομαι.έχετε κάνη μουστιά στο messenger ,το βράδυ συνέχεια σφάλμα προωθήστε ξανά μέχρι που βρήκα την βρωμιά σας.Μόλις άρχισα να αφήνω χρήστες ,να μπουν στην σελίδα μου κάνατε βασανιστήρια βρομιές που δεν τις καταλαβαίνω δεν τις περνώ χαμπάρι θα περάσω ,και μου μπλοκάρατε την σελίδα σε κάθε χρήστη ποία αφην .στην επιφάνεια εργασίας και στις 2 οθόνες είχαν μαζευτεί 1200 παράθυρα καθάρματα δεν καταλαβαίνω από αυτά .σας έχω ξευτιλίσει χιλιάδες φορές.Τώρα τα χειρότερο είναι ότι δεν ενόχλησες μόνον εμένα δεν με άφησες να συνεχίσω με τους  χρήστες .Μου γράφατε χοντρές ότι να μην  κάνω εγγραφές ποιες ρε παλιό .μπλοκάρισες 500 1000 φορές και ήθελες γεια να άνοιξη η σελίδα να κανό κλικ να επιβεβαίωσης  ότι όντος είναι παράνομα και εις βάρος μου .να ρε αλήτη που θα πατούσα κλικ .συνεχίστε κόπια στιγμή θα λογοδοτήσετε και θα τιμωρηθείτε..γεια τα κακουργήματα. Θα με αποζημιώσετε Γή τον σωματική  βλάβη την ψυχική οδύνη και γεια όλα τα βασανιστήρια..Και ηλεκτρονική παρενόχληση καθημερινά στο σπίτι μου στην οικογένεια  κανίβαλε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου