addthis

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Ρατσισμός ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκέφαλου,ταραχή διατάραξη οικιακής ειρήνης.Μετατρέποντας την σελίδα

Ρατσισμός ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκέφαλου,ταραχή διατάραξη οικιακής ειρήνης.Μετατρέποντας την σελίδα σε σωστό κολαστήριο .Τέρατα κτηνώδη παρανοϊκά και διεφθαρμένα Κάνω αυτό έγκλιση και εκεί που σταματά ο νομός .Αυτεπαγγέλτως με την συγκατάθεση του θύματος σας καταγγέλλω για ανθρωποκτονία από πρόθεση με εκατομμύρια ναζί φασίστηκα απάνθρωπα βασανιστήρια Ζητώ από τον αρμόδιο του φαψεβοοκ να καταδικάσετε από μονή σας αυτήν την εγκληματική 5 χρόνια ενεργεία με 3250 μέρες φυλακή καψώνια μπλοκάρισμα.Και για να Πάρο την σελίδα έπρεπε να κάνω δήλωση μετάνοια .Ποτέ καθάρματα δεν θα δαμάσετε την ψυχή μου και την διανθρώπινη ελευθερία μου ?τέρατα φτερωτά ???

66bbekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkΚαταγραφxxήok

Διεστραμμένε συνεχίζεις να κάνης κατάχρηση στης σελίδες και στις ανάρτησης τον χρηστών,χιλιάδες ανάρτησης και μετά από επιλογή λοξοδρομώντας και εξαφανίζοντας αυτές

Διεστραμμένε συνεχίζεις να κάνης κατάχρηση στης σελίδες και στις ανάρτησης τον χρηστών,χιλιάδες ανάρτησης και μετά από επιλογή λοξοδρομώντας και εξαφανίζοντας αυτές Είναι κτηνωδία ,και προσπαθείς ανόητε να μας πειθώς ότι είναι από παλιά .Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κάνης όλα αυτά τα κατά εμού .Ρατσιστή ναζί είναι εξευτελισμός ρε τομάρι
μια εικόνα την όποια την έβαλες μετά από την παρέκβαση μου Πάσο πριν από 22 ώρες ,και ένα υπαρχή εξαφανισμένη ΠΑΣΟΚ πριν λίγα λεπτά .Αυτοί γινάτευε σε όλους και συνέχεια προσπαθώντας να πράξετε ότι το πιο ανήθικο και πρόστυχο πριν 3 λεπτα.
22    prin 18 lepta

Φυγε αποτην σελιδα κακοβουλε αγνψστε διεστραμενε αληταρα,είναι κτηνοδια ξεπεσμος,Είναι καταδικαστεο νομικα και εσυ κανεται χιλιαδες εξαφάνισης παραμορφοσης και ότι άλλη κτηνοδια με παρενογ\χλης αλεκτρονικα και απανορωπα κτηνωδη

Δεν αλλάζεται με τίποτα έχετε προσχεδιάσει το αποφασίζομαι και διατάσσομαι δηλαδή ,μας γράφετε και παρανομείτε με εγκληματικά βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Δεν αλλάζεται με τίποτα έχετε προσχεδιάσει το αποφασίζομαι και διατάσσομαι δηλαδή ,μας γράφετε και παρανομείτε με εγκληματικά βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Είναι το αζιμούθιο κομμένο .Εκφοβισμό απειλές ηλεκτρονική παρενόχληση ,διατάραξη οικιακής ειρήνης και κάτι παραπάνω από ότι έκαναν η φασίστες τον ες ες στα κολαστήρια καθάρματα .Πλύση εγκέφαλου εικονικές εκτελέσεις και ότι πιο απάνθρωπο και πρόστυχο στην ανθρωπότητα .τομάρια και γνώση έχουν και κρίση να καταδικάσουν τον εαυτό τους από μόνη τους Διάβασε το κείμενο κάτω στην εικόνα ,αυτός είναι ο λόγος  εγκληματική ανεργία μέχρι τελικής   εξόντωσης     κάθε μέρα με το γάντι ?κανίβαλοι?

ola100

Ντροπή σου ανόητε γατί ρε γατί ρε βασανιστή .Πάλη τα ιδία είχες κάνη

Ντροπή σου ανόητε γατί ρε βασανιστή .  .Πάλη τα ιδία είχες κάνη είχες εξαφάνιση αναρτήσεις,από top FM και άτομα του cnn .την Naomi Klein  και άλλους πολλούς αμέτρητους ημερησίως.Γιατί σαμποτάρεις την σελίδα και με εκθέτης στους χρήστες .Και γενικά κάνης κατάχρηση ..Μόλις έκλεισα και άνοιξα τα είχες αδειάσει όλα διεφθαρμενε .διατάραξη οικιακής ειρήνης παρακώλυση ηλεκτρονικής επικοινωνίας αλληλογραφίας . .Βρομερέ αυτό είναι πολύ πρόστυχο  κάθαρμα .Να φύγετε ρε παρανοικη

MUSICA TIPICA DE ESPAÑA

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Все, что они служат для виновного к xegymnothei

Все, что они служат для виновного к xegymnothei пострадавшим от всякого чувства собственного достоинства и самоуважения и создания атмосферы отчаяния и отсутствия власти, которая является единственным способом продолжать злоупотреблять из Facebook?

e

Παράνοια διαφθορά Όλα όσα κάνουν εξυπηρετούν το σκοπό του θύτη προκειμένου να ξεγυμνωθεί το θύμα από κάθε αίσθηση προσωπικής άξιας

 

Όλα όσα κάνουν εξυπηρετούν το σκοπό του θύτη προκειμένου να ξεγυμνωθεί το θύμα από κάθε αίσθηση προσωπικής άξιας και αυτοεκτίμησης και να δημιουργηθεί ένα περιβάλλων απελπισίας και έλλειψης δύναμης,που είναι και ο μόνος τρόπος να συνεχιστεί η κακοποίηση,από το facebook? 

Έχουν κατακρεουργήσει όλο την ψυχική μου προσωπικότητα ναζί φασίστες,και συνεχίζετε πιστεύοντας ότι θα πηδήξετε και από πάνω ,το πήδημα δεν είναι βλάκα που άμεσος εννόησες κτήνος .δεν με σεβαστήκατε καθόλου σαν άνθρωπο καθάρματα .ήσαστε

Έχουν κατακρεουργήσει όλη την ψυχική μου προσωπικότητα ναζί φασίστες,και συνεχίζετε πιστεύοντας ότι θα πηδήξετε και από πάνω ,το πήδημα δεν είναι βλάκα που άμεσος εννόησες κτήνος .δεν με σεβαστήκατε καθόλου σαν άνθρωπο καθάρματα .ήσαστε εγκληματίες βασανιστές με εταίρο σκεπό την τελική εξόντωση μου Δολοφόνοι της ελευθερίας τις ψυχής και του σώματος.Ζητώ την καταδίκη σας καθάρματα εκδορείς ες ες . βασανιστήρια που έχω υποστεί στην σελίδα, που είχατε μετατρέψει σωστό ναζί κολαστήριο επί 5 χρόνια μέρα νύχτα  σας αναφέρω στον ΟΗΕ ,και σε κάθε  φορέα για την ελευθερία λόγου  τον ρατσισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα .Παραχαράχτες συνειδήσεων και ανθρωπίνων ψυχών
e

ψυχικά παρανοϊκούς διεφθαρμένους μας έχουν αποδείξει στην 5 Χρόνη επίθεση κατά εμού ,εγκλήματα βασανισμού και μέχρι τελικής εξόντωσης,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια?

Είσαι σελίδα ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ στο διαδίκτυο από τους, ψυχικά παρανοϊκούς διεφθαρμένους μας έχουν αποδείξει στην 5 Χρόνη επίθεση κατά εμού ,εγκλήματα βασανισμού και μέχρι τελικής εξόντωσης,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια?πρέπει να πεθάνεις εφόσον πρώτα ,θα περάσεις του χρηστού τα πάθη ,ηλεκτρονικά αυτά από την οργανωμένη εξοντωτική κτηνώδη .διεστραμμένη Μετά από 5 χρόνια απαανθροπαα, κτηνώδη  εγκληματικά βασανίστρια κατά εμού προσωπικά δεν ανέλαβε κανένας να σταματήσει α...την την εγκληματική εκ προμελέτης ενέργεια
..Η απάντηση είναι απλή. Ο νόμος αναφέρει ρητά τις περιπτώσεις κατά τις οποίες για να ασκηθεί ποινική απαιτείται έγκληση του παθόντα .
Κατά συνέπεια όπου ο νόμος σιωπά ισχύει η αυτεπάγγελτη δίωξη.
2. Τα Εγκλήματα του Ποινικού Κώδικα που διώκονται μόνο ύστερα από έγκληση και κατά το άρθρο 118 τα πρόσωπα που έχουν δικαίωμα για έγκληση, είναι τα εξής
-Απειλή (αρθρ. 333 Π.Κ.)
-Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.)
Παραβίαση του απορρήτου των επιστολών (αρθρ. 370 Π.Κ.)
Γεγονότα πάντως ότι τα εγκλήματα των ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ διώκονται κατά συντριπτική πλειοψηφία αυτεπάγγελτα

t

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Αρκετά δεινά έχε υποστεί η ανθρωπότητα κατά καιρούς από ανεγκέφαλους ,ψυχικά παρανοϊκούς διεφθαρμένους αλλόφρονες ρατσιστές εγκληματίες βασανιστές Μην προσπαθείτε να φέρεται πισωγυρίσματα του παρελθόντος ναζ..

Αρκετά δεινά έχε υποστεί η ανθρωπότητα κατά καιρούς από ανεγκέφαλους ,ψυχικά παρανοϊκούς διεφθαρμένους αλλόφρονες ρατσιστές εγκληματίες βασανιστές Μην προσπαθείτε να φέρεται πισωγυρίσματα του παρελθόντος ναζί ες ες που αιματοκύλισαν την ανθρωπότητα ,για να ικανοποιήσουν τις νοσηρές ανώμαλες όρεξης τους?Καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,είναι λυπηρό και ντροπιαστικό στην εποχή τις τεχνολογίας ,εσείς να συνεχίζετε να βασανίζεται με τέτοιου είδους βασανιστήρια Έχετε καταντήσει την σελίδα κολαστήριο δειλοί και άνανδροι κανίβαλοι?

Γιατί διεφθαρμένε κάνης σαν να έχεις πάθη κρίση πανικού και προσπαθείς να καλύψεις την ανάρτηση ,και πάλη το φόβο θα έχεις διεστραμμένε άνανδρε κάθαρμα δειλέ εγκληματία βασανιστή

Γιατί διεφθαρμένε κάνης σαν να έχεις πάθη κρίση πανικού, και προσπαθείς να καλύψεις την ανάρτηση ,Και πάλη το φόβο θα έχεις διεστραμμένε άνανδρε δειλέ βασανιστή κάθαρμα εγκληματία ??

Αρκετά η αλαζονική συμπεριφορά, η παρανοϊκή η διαστρεμμένη επιθετική εγκληματική δολοφονική βιαιότητα. Η πλήρης αδιαφορία ωθούσα, σε μία τέτοια παράφορη καταπιεστική ανόητη διαστροφή κατά εμού.

Αρκετά η αλαζονική συμπεριφορά,  η παρανοϊκή η διαστρεμμένη επιθετική εγκληματική δολοφονική βιαιότητα. Η πλήρης αδιαφορία ωθούσα, σε μία τέτοια παράφορη καταπιεστική ανόητη διαστροφή κατά εμού. Το γιατί δηλαδή κάποιος «δε δέχεται συζήτηση», αποδεικνύεται λοιπόν συχνά στην καθημερινότητα, ότι η αλαζονεία βασίζεται και σε ένα φόβο. Το φόβο ότι θα αποδειχτούν λάθος, το φόβο ότι θα φανεί ότι δεν είναι ανώτεροι, το φόβο ότι θα τους επιτεθούν. Τα διεφθαρμένα φοβούνται από εμάς,και συνεχίζουν με τρόμο απειλή ψυχική ωδίνη και διατάραξη οικιακής ειρήνης ,προσωπικής ελευθερίας και σωματικής ακεραιότητας μου βασανιζόμενος επί 5 χρόνια από το fakebook mihalis

bb

O Απαγορευμένος Λαβύρινθος (14/11) στο πλευρό του Νίκου Ρωμανού

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Διατάραξη οικιακής ειρήνης όχι στη βία στο ρατσισμό και τα ατομικά βασανιστήρια επι 5 χρονια απο τον Αρμοδιο συνυπευθυνο του facebook?

Εγκληματικα βασανιστήρια μεχρι τελικης εξόντωσης μου,γεια 5 χρόνο Και 3250 μέρες…μπλοκάρισμα,βια απειλη σκετα
κατεργα 
,υπό περιορισμό και συνεχώς ναζί βασανιστήρια ,ηλεκτρονική 
παρενόχληση?

Διατάραξη οικιακής ειρήνης

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας ·
Βασανιστές
όχι στη βία στο ρατσισμό και τα ατομικά βασανιστήρια μέχρι τελικής 
εξόντωσης μου. Δεν έχω καμία διάθεση καμία τάση εκδίκησης γεια όλα αυτά 
τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Είμαι άνθρωπος και θέλω ζήσω 
ελεύθερος?

ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.

Εναι ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(8) Facebook

Εναι ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.?

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

mihalis thalassis @mihalis10
Εναι ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.?
http://fb.me/1JLmdZdy8

mihalis thalassis @mihalis10  
Εναι ψυχωτικά, παρανοϊκή, και καταστρέφει τις ελευθερίες των πολιτών μας, χωρίς την οποία έχουμε καμία ελευθερία.? http://fb.me/1JLmdZdy8

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(8) Facebook

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

+++Μεταμορφωμένα απάνθρωπα κτήνη ντροπή σας είμαι άνθρωπος Ντροπιαστικό Θέλετε να δω πως λειτουργούν η διαφημίσεις.δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά,μεταμορφωμένα τέρατα καθόλου κάτι επάνω σας Είστε καταπιεστές βασανιστές αδιαφορώντας για την ζωή του ανθρώπου αίσχος αυτή η κτηνωδία

 

+++Μεταμορφωμένα απάνθρωπα κτήνη ντροπή σας είμαι άνθρωπος
Ντροπιαστικό Θέλετε να δω πως λειτουργούν η διαφημίσεις.δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά,μεταμορφωμένα τέρατα καθόλου κάτι επάνω σας Είστε καταπιεστές βασανιστές αδιαφορώντας για την ζωή του ανθρώπου αίσχος αυτή η κτηνωδία .Με βασανίζεται 5 χρόνια σας κάνω έγκληση και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε κανένας και έρχεστε να μου μαθης για τιν διαφήμιση Φύγε διεστραμμένε παρανοϊκέ κάθαρμα .Σας καταγελώ χρόνια για ναζί φασίστηκα βασαν...ιστήρια και εσείς με βλέπετε σαν εμπόρευμα.Εάν δεν είχα σεβασμό θα σου έλεγε ρε παλιο πουσ.... χαμένε βρο9μοσκυλο Καλό κάθε φορέα για αυτά τα κτηνώδη απάνθρωπα βασανιστήρια από το ίδιο το faceboo kΝόμιζα ότι κόπιας θα μπορούσε να έχει ανθρωπιά αλά δυστυχώς ήσαστε καταπιεστές ,μας βλέπετε σας σκουπίδια σας πτώματα για να ικανοποιήσετε τον άρρωστο εαυτό σας να φτάσετε ακόμα πιο ψηλά,ναι αλλά όχι πατώντας επί πτωμάτων ποδοπατώντας και βασανίζοντας τα πάντα .ήσαστε με την κτηνωδία το εκφοβισμό την απειλή το εκφοβισμό
Ντροπιαστικό Θέλετε να δω πως λειτουργούν η διαφημίσεις.δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά,μεταμορφωμένα τέρατα καθόλου κάτι επάνω σας Είστε καταπιεστές βασανιστές αδιαφορώντας για την ζωή του ανθρώπου αίσχος αυτή η κτηνωδία .Με βασανίζεται 5 χρόνια σας κάνω έγκληση και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε κανένας και έρχεστε να μου μέθης για τις διαφήμιση Φύγε διεστραμμένε παρανοϊκέ κάθαρμα .

Δείτε περισσότερα

+++Μεταμορφωμένα απάνθρωπα κτήνη ντροπή σας είμαι άνθρωπος
Ντροπιαστικό Θέλετε να δω πως λειτουργούν η διαφημίσεις.δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά,μεταμορφωμένα τέρατα   καθόλου κάτι επάνω σας  Είστε καταπιεστές βασανιστές  αδιαφορώντας για την ζωή του ανθρώπου αίσχος αυτή η κτηνωδία .Με βασανίζεται 5 χρόνια σας κάνω έγκληση και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε κανένας και έρχεστε να μου μαθης για τιν διαφήμιση Φύγε διεστραμμένε παρανοϊκέ κάθαρμα .Σας καταγελώ χρόνια για ναζί φασίστηκα βασανιστήρια και εσείς με βλέπετε  σαν  εμπόρευμα.Εάν δεν είχα σεβασμό θα σου έλεγε ρε παλιο πουσ.... χαμένε βρο9μοσκυλο Καλό κάθε φορέα  για αυτά τα κτηνώδη απάνθρωπα βασανιστήρια από το ίδιο  το faceboo  kΝόμιζα ότι κόπιας θα μπορούσε να έχει ανθρωπιά αλά δυστυχώς ήσαστε καταπιεστές ,μας βλέπετε σας σκουπίδια σας πτώματα για να ικανοποιήσετε τον άρρωστο εαυτό σας να φτάσετε ακόμα πιο ψηλά,ναι αλλά όχι πατώντας επί πτωμάτων ποδοπατώντας και βασανίζοντας τα πάντα .ήσαστε με την κτηνωδία το εκφοβισμό την  απειλή το εκφοβισμό
Ντροπιαστικό Θέλετε να δω πως λειτουργούν η διαφημίσεις.δεν έχετε καθόλου ανθρωπιά,μεταμορφωμένα τέρατα   καθόλου κάτι επάνω σας  Είστε καταπιεστές βασανιστές  αδιαφορώντας για την ζωή του ανθρώπου αίσχος αυτή η κτηνωδία .Με βασανίζεται 5 χρόνια σας κάνω έγκληση και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε κανένας και έρχεστε να μου μέθης για τις διαφήμιση Φύγε διεστραμμένε παρανοϊκέ κάθαρμα .

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(5) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Είναι εγκληματικά βασανιστήρια που κάνετε ομάδα βοήθεια και ο εντολέας.Χιλιάδες φορές με παρενοχλείτε και δεν κάνετε αν

Είναι εγκληματικά βασανιστήρια που κάνετε ομάδα βοήθεια και ο εντολέας.Χιλιάδες φορές με παρενοχλείτε και δεν κάνετε αν ανάρτηση ότι είναι διπλότυπη Τι λες ρε ανόητο κάθαρμα ..ποτέ δεν ήταν ,το μύλο σας είναι διπλότυπο και δεν ξερή τι  κάνη κοίτα ρε ανόητε την εικόνα..Πριν  καν  φύγει η πρώτη ανάρτηση πετάτε διπλότυπη που στη ουσία δεν έφυγε καμία.Κοίτα ρε ανόητε την πρώτη που δεν έφυγε αλλά μου ζητάς και διπλότυπη ,,,είναι ένας σατανικός τρόπος και αυτός στα φασίστηκα βασανιστήρια  εικόνα που δεν έφυγε ποτέ

image

Σας καταγγέλλω για αδιαφορία στα εγκληματικά βασανιστήρια,και εσύς μου στείλατε για θέμα ανεπίκαιρο για διαφημίσεις πολιτική και άλλα .Τι να τα Κάνο αυτά εγώ αυτά είναι δικά σας .Για τα βασανιστήρια δεν τόλμησε να μιλήσει κανείς Για τις απάνθρωπες εγκληματικές πράξης τα βασανιστήρια την

Σας καταγγέλλω για αδιαφορία  στα εγκληματικά βασανιστήρια,και εσύς μου στείλατε για θέμα ανεπίκαιρο για διαφημίσεις πολιτική και άλλα .Τι να τα Κάνο αυτά εγώ αυτά είναι δικά σας .Για τα βασανιστήρια δεν τόλμησε να μιλήσει κανείς Για τις απάνθρωπες εγκληματικές πράξης τα βασανιστήρια την προσβολή υποτίμηση νοημοσύνης ,και γενικά σε κάθε σας κίνηση βίας και εκφοβισμού Προσπαθώντας να καλύψετε την βρωμιά σας και την αδιαφορία για τα εγκληματικά βασανιστήρια γίνονται και μου έγραφες για ένα θέμα  που δεν είχε ούτε τόπο ούτε χρόνο με το ζητούμενο.Για άλλη μια φορά μου αποδείξατε ότι δεν σας ενδιαφέρουν τα εγκληματικά βασανιστήρια  η παρενόχλησης η διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου ,ηλεκτρονική παρενόχληση..Καψώνια εικονικές αποσύνδεσης ,λοξοδρόμηση η εξαφάνιση αναρτήσεων .Πρόστυχα και ανέντιμα συνεχώς κάθε κλικ και μπλοκάρισμα εικονικές αποσύνδεσης ,και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και χιλιάδες,εκβιαστικές επιθέσεις  Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκέφαλου με τα ανόητα και συνεχόμενα καψώνια.καμία απάντηση.Μου στείλατε ένα εκβιαστικό ενημερωτικό που δεν έχει καμία σχέση με το φλέγον θέμα.Σας μίλησε κανένας για την πολιτική σας τις επόμενες κινήσεις ,διαμαρτυρήθηκα ποτέ για τέτοιου είδους θέματα .Ασχολήθηκα ποτέ με τα δικά σας.Τα εγκλήματα τα ψυχοσωματικά είναι το θέμα και όχι η διαφήμιση που μου στείλατε επιτακτικά?

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqssssssssssynβασααβιαΔΙΑΤΑΑΡΑΑΑΞΞΙςςςςταταψψψψψψψψψψψψψσσσσσσσσσσσσσσσ

Και πάλη ντροπή και σας καταδικάζω για την κτηνώδη αδιαφορία στα εγκληματικά βασανιστήρια δεν είπατε ποτέ τίποτα ,,σαν να είμαι ζώο .δεν θέλω τίποτα ούτε με ενδιαφέρουν.Ζητώ την καταδίκη σας για τα εγκλήματα τα προσωπικά .Ζητώ να φύγετε από την σελίδα κολαστήριο και να αφήσετε αυτά τώρα..

Και πάλη ντροπή και σας καταδικάζω για την κτηνώδη αδιαφορία στα εγκληματικά βασανιστήρια δεν είπατε ποτέ τίποτα ,,σαν να είμαι ζώο .δεν θέλω τίποτα ούτε με ενδιαφέρουν.Ζητώ την καταδίκη σας για τα εγκλήματα τα προσωπικά .Ζητώ να φύγετε από την σελίδα κολαστήριο και να αφήσετε αυτά τώρα..

Και πάλη ντροπή και σας καταδικάζω για την κτηνώδη αδιαφορία στα εγκληματικά βασανιστήρια δεν είπατε ποτέ τίποτα ,,σαν να είμαι ζώο .δεν θελο τίποτα ούτε με ενδιαφέρουν.Ζητώ την καταδίκη σας για τα εγκλήματα  τα προσωπικά .Ζητώ να φύγετε από την σελίδα κολαστήριο και να αφήσετε αυτά  τώρα..

(2) Facebook

Ντροπιαστικό αντί να καταδικάσεις τα εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,επί 5 χρόνια μου έστειλες σαν να με απειλής να συμφωνήσω με αυτά που ούτε καν μπορώ να σκεφτώ. Μπροστά στον κίνδυνο στο θέμα ζωής που επιβιώνω διατρέχω καθημερινά από τα κτηνώδη βασανιστήρια,

Ντροπιαστικό αντί να καταδικάσεις τα εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,επί 5 χρόνια μου έστειλες σαν να με απειλής να συμφωνήσω με αυτά που ούτε καν μπορώ να σκεφτώ μπροστά στον  κίνδυνο στο θέμα ζωής που επιβιώνω διατρέχω καθημερινά από τα κτήνη βασανιστήρια,ζητώ την καταδίκη σας  Πώς   είναι δυνατόν μετά από όλα αυτά να συνεχίσω που με φέρνετε σε εξοντωτικές καταστάσεις από την βία τα ναζί βασανιστήρια  Είναι αδύνατον να  υπάρχει τέτοια  αδιαφορία σε αυτά τα εγκληματικά θανάσιμα βασανιστήρια είμαι άνθρωπος και μου έχετε δημιουργήσει με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανεπανόρθωτα προβλήματα.
Αντί να  σταματήσετε και να καταδικάσετε τα εγκληματικά βασανιστήρια κατά  εμού ,μου στέλνετε Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας και Συμφωνείτε ακόμα να βλέπετε βελτιωμένες διαφημίσεις,δεν με ενδιαφέρουν αυτά που γράφετε ,και ντροπή σας το στείλατε σαν εκβιαστικό για να καλύψετε τα ατομικά βασανιστήρια .Τι μ ε ενδιαφέρει το πώς θα κάνης διαφήμισης με ενδιαφέρω ότι θέλω να ζήσω και ότι ζητώ την καταδίκη σώας για τα απάνθρωπα βασανιστήρια που ποτέ δεν αναγράψατε ούτε αναφέρατε για την κατάχρηση και τα ναζί βασανιστήρια προκαλώντας πολλαπλά ατομικά προβλήματα

F-B   NEEW IPERISIESS

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Είναι παράνοια αυτή η όλη εγκληματική ενεργεία ζητώ αποζημίωση για τα βασανιστήρια που έχω υποστεί στην σελίδα, που είχατε μετατρέψει σωστό ναζι κολαστήριο επί 5 χρόνια μέρα νύχτα και την κατααδικη σας

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.

Είναι παράνοια αυτή η όλη εγκληματική ενεργεία ζητώ αποζημίωση για τα βασανιστήρια που έχω υποστεί στην σελίδα, που είχατε μετατρέψει σωστό ναζι κολαστήριο επί 5 χρόνια μέρα νύχτα και την καταδίκη σας , «κάθε είδους σωματικά και ψυχικά βασανιστήρια, μια απάνθρωπη και υποτιμητική συμπεριφορά ---- Αναφέρω το facebook τα γνωστά σε αυτούς , εγκληματικά δολοφονικά βασανιστήρια κατά εμου,και ζητώ την ποινική δίωξη τους διοτι δεν έκαναν ποτέ κατι να σταματήσει αυτή η κτηνωδία κατά εμου Ειναι οργανωμένη και μεσο εντολέα ενεργούν με θανατηφόρα βασανιστήρια πλυση εγκεφάλου και ναζι φασισστικα βασανηστιριαα Κάνω έγκληση σε κάθε φορέα για τα ανθρώπινα ατομικά εγκληματικά βασανιστήρια να καταδικάσουν αυτά τα βρομοσκυλα του facebook Που τα βρίσκετε ρε ηλίθιοι διεφθαρμένοι.?

Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.    Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

  Facebook

Που ήσαστε τόσα χρόνια, τι κάνατε εκτός από κτηνωδίες βασανίστρια κάρτα εμού 5 χρόνια ζητώ την αυτόφωρη διαδικασία ,του κάθε υπεύθυνου για απάνθρωπα βασανιστήρια κτηνωδία βιαία ψυχοσωματικά βασανιστήρια,,και.. Καλώ το αρμόδιο υπεύθυνο του facebook να δηλώσει λόγο ανικανότητας,και μη

Την αυτόφωρη διαδικασία ,του κάθε υπεύθυνου για απάνθρωπα  βασανιστήρια  κτηνωδία βιαία ψυχοσωματικά βασανιστήρια,,και.. Καλώ το αρμόδιο υπεύθυνο του facebook να δηλώσει λόγο ανικανότητας,και μη μπορώντας να σταματήσει αυτό το έγκλημα και να παραιτηθεί  Γνωρίζω πολύ καλά ότι μπλοκάρετε τα πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις με την συμπαράσταση άλλον καταστάσεων που μπλοκάρουν με την σειρά τους .Δεν με ενδιαφέρει,ο αρμόδιος και υπεύθυνος είναι πάντα ενήμερος για όλα και ποτέ δεν έκανε κάτι .Ζητώ την δίωξη του για όλα αυτά που έχουν εφαρμόσει για την τελική εξόντωση μου  σε βαθμό κτηνωδίας,μέχρι  τελικής εξόντωσης?

ΔΙΑΤΑΑΡΑΑΑΞΞΙ  μμμπαααλες22

http://e-oikodomos.blogspot.gr/2012/01/blog-post_14.html

http://e-oikodomos.blogspot.gr/2012/01/blog-post_14.html

…Είναι παράνοια,διαφθορά η όλη αυτή εγκληματική ενέργεια. Ζητώ αποζημίωση για τα βασανιστήρια που έχω υποστεί στην σελίδα που είχατε μετατρέψει σωστό ναζι κολαστήριο, επί 5 χρόνια μέρα νύχτα,και την καταδίκη σας. Αναφέρω το facebook, για τα γνωστά σε αυτούς ,ηθική αυτουργοί εγκληματικά δολοφονικά βασανιστήρια κατά εμού,και ζητώ την ποινική δίωξη τους διότι δεν

…………Είναι παράνοα αυτή η όλη εγκληματική ενεργεία ζητώ αποζημίωση για τα βασανιστήρια που έχω  υποστεί στην σελίδα που είχατε μετατρέψει σωστό ναζι  κολαστήριο επί 5 χρόνια μέρα νύχτα  και την κατααδικη σας ,  «κάθε είδους σωματικά και ψυχικά βασανιστήρια, μια απάνθρωπη και υποτιμητική συμπεριφορά  ----           Αναφέρω το facebook τα γνωστά σε αυτούς , εγκληματικά δολοφονικά  βασανιστήρια κατά εμου,και ζητώ την ποινική δίωξη τους διοτι δεν έκαναν ποτέ κατι να σταματήσει αυτή η κτηνωδία κατά εμου Ειναι οργανωμένη και μεσο εντολέα ενεργούν με θανατηφόρα   βασανιστήρια πλυση εγκεφάλου  και ναζι φασισστικα βασανηστιριαα  Κάνω έγκληση σε κάθε φορέα για τα ανθρώπινα ατομικά εγκληματικά βασανιστήρια να καταδικάσουν αυτά τα βρομοσκυλα του facebook Που τα βρίσκετε ρε ηλίθιοι διεφθαρμένοι.. Η ντροπή δεν είναι τίποτα για εσάς ρατσιστές  εγκληματίες βασανιστές σας αναφέρω για πολλοστή φορά για κατάχριση διατάραξη οικιακής ειρήνης καψώνια βία εκφοβισμό και χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη.Κάποια στιγμή  λογικά, πρέπει να καταδικαστείτε από την δικαιοσύνη. όταν επιτέλους η φορείς ανθρωπίνων δικαιωμάτων ας αρχίσουν να σταματήσουν αυτήν την αγριότητα τον ναζί φασισμό .Την προσωπική αξιοπρέπεια και κάθε δικαίωμα στην ζωή?  

βασαα

Ψυχικά βασανιστήρια έχουν παρόμοιες επιπτώσεις με τα σωματικά Πρόσφατες μελέτες δείχνουν: Ψυχολογικά βασανιστήρια, όπως απομόνωση, ταπείνωση, δεν έχουν διαφορετικές συνέπειες για το

 Ψυχικά βασανιστήρια έχουν παρόμοιες επιπτώσεις με τα σωματικά
Πρόσφατες μελέτες δείχνουν: Ψυχολογικά βασανιστήρια, όπως απομόνωση, τρόμο καψώνια, ταπείνωση, δεν έχουν διαφορετικές συνέπειες για το θύμα, από ότι οι σοβαρές σωματικές επιθέσεις.
Τα ψυχικά βασανιστήρια είναι εξίσου καταστροφικά με τα σωματικά, έχουν μακροπρόθεσμες συνέπειες και θα πρέπει επομένως να απαγορεύονται από τους διεθνείς νόμου

βουλομα

ΗΠΑ πληροφοριοδότη Edward Snowden έχει βραβευτεί Στουτγκάρδη Νόμπελ Ειρήνης το 2014, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία Die AnStifter πολιτών, η ομάδα δήλωσε τηνΚυριακή στην ιστοσελίδα της, σύμφωνα με το Σπούτνικ- US whistleblower Edward Snowden has been awarded Stuttgart Peace Prize 2014, established by citizens’ initiative Die AnStifter, the group said Sunday on its website, according to Sputnik.

Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014 - Society - Panorama | Armenian news

ΗΠΑ πληροφοριοδότη Edward Snowden έχει βραβευτεί Στουτγκάρδη Νόμπελ Ειρήνης το 2014, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία Die AnStifter πολιτών, η ομάδα δήλωσε  τηνΚυριακή στην ιστοσελίδα της, σύμφωνα με το Σπούτνικ.Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014  Σνόουντεν δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στην τελετή, αλλά έστειλε ένα μήνυμα μέσω βίντεο, προτρέποντας να αγωνιστούν για την παρατήρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. "Αν θέλουμε να ζούμε σε μια φιλελεύθερη κοινωνία, θα πρέπει να σταθούμε και να υπερασπιστούν τις φιλελεύθερες αξίες", δήλωσε ο Σνόουντεν. Ο πληροφοριοδότης πρόσθεσε ότι είναι σημαντικό να υπερασπιστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη ζήτηση που ακόμη και οι πιο ανώτερους υπαλλήλους τους τηρούν, ως κυβέρνηση και η δημοκρατία πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη των ανθρώπων. Το 2013, Snowden τη διαρροή απόρρητων πληροφοριών από την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας (NSA), σχετικά με τα προγράμματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης, εκ μέρους των αρχών των ΗΠΑ σε όλο τον κόσμο, η οποία περιελάμβανε υποκλοπές για τους Αμερικανούς πολίτες και ξένους ηγέτες. Μετά το περιστατικό, ο καταγγέλλων χρεώθηκε με την κατασκοπεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, με το διαβατήριό του, να ανακληθεί. Τον Αύγουστο του 2013, η Σνόουντεν χορηγήθηκε προσωρινό άσυλο στη Ρωσία για ένα έτος. Η περίοδος άσυλο παρατάθηκε από τη ρωσική κυβέρνηση για τρία ακόμη χρόνια, τον Αύγουστο του 2014.

Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014 - Society - Panorama | Armenian news http://www.panorama.am/en/society/2014/11/24/snowden-http://www.panorama.am/en/society/2014/11/24/snowden-Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014

US whistleblower Edward Snowden has been awarded Stuttgart Peace Prize 2014, established by citizens’ initiative Die AnStifter, the group said Sunday on its website, according to Sputnik.
Snowden could not attend the ceremony, but sent a message via a video, urging to fight for the observation of human rights.
"If we are to live in a liberal society, we must stand and defend liberal values," Snowden said.
The whistleblower added that it was important to defend human rights and demand that even the most senior officials observe them, as government and democracy should be founded on people's trust.
In 2013, Snowden leaked classified information from the National Security Agency (NSA), concerning electronic surveillance programs, conducted by US authorities around the world, which included eavesdropping on US citizens and foreign leaders.
Following the incident, the whistleblower was charged with espionage in the United States, with his passport being revoked. In August 2013, Snowden was granted temporary asylum in Russia for one year. The asylum period was extended by the Russian government for three more years in August 2014.

Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014 - Society - Panorama | Armenian news

Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014 - Society - Panorama | Armenian news

ΗΠΑ πληροφοριοδότη Edward Snowden έχει βραβευτεί Στουτγκάρδη Νόμπελ Ειρήνης το 2014, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία Die AnStifter πολιτών, η ομάδα δήλωσε την Κυριακή στην ιστοσελίδα της, σύμφωνα με το Σπούτνικ.
Σνόουντεν δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στην τελετή, αλλά έστειλε ένα μήνυμα μέσω βίντεο, προτρέποντας να αγωνιστούν για την παρατήρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
"Αν θέλουμε να ζούμε σε μια φιλελεύθερη κοινωνία, θα πρέπει να σταθούμε και να υπερασπιστούν τις φιλελεύθερες αξίες", δήλωσε ο Σνόουντεν.
Ο πληροφοριοδότης πρόσθεσε ότι είναι σημαντικό να υπερασπιστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη ζήτηση που ακόμη και οι πιο ανώτερους υπαλλήλους τους τηρούν, ως κυβέρνηση και η δημοκρατία πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη των ανθρώπων.
Το 2013, Snowden τη διαρροή απόρρητων πληροφοριών από την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας (NSA), σχετικά με τα προγράμματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης, εκ μέρους των αρχών των ΗΠΑ σε όλο τον κόσμο, η οποία περιελάμβανε υποκλοπές για τους Αμερικανούς πολίτες και ξένους ηγέτες.
Μετά το περιστατικό, ο καταγγέλλων χρεώθηκε με την κατασκοπεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, με το διαβατήριό του, να ανακληθεί. Τον Αύγουστο του 2013, η Σνόουντεν χορηγήθηκε προσωρινό άσυλο στη Ρωσία για ένα έτος. Η περίοδος άσυλο παρατάθηκε από τη ρωσική κυβέρνηση για τρία ακόμη χρόνια, τον Αύγουστο του 2014.

Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014 - Society - Panorama | Armenian news http://www.panorama.am/en/society/2014/11/24/snowden-http://www.panorama.am/en/society/2014/11/24/snowden-Edward Snowden receives Stuttgart Peace Prize 2014

US whistleblower Edward Snowden has been awarded Stuttgart Peace Prize 2014, established by citizens’ initiative Die AnStifter, the group said Sunday on its website, according to Sputnik.
Snowden could not attend the ceremony, but sent a message via a video, urging to fight for the observation of human rights.
"If we are to live in a liberal society, we must stand and defend liberal values," Snowden said.
The whistleblower added that it was important to defend human rights and demand that even the most senior officials observe them, as government and democracy should be founded on people's trust.
In 2013, Snowden leaked classified information from the National Security Agency (NSA), concerning electronic surveillance programs, conducted by US authorities around the world, which included eavesdropping on US citizens and foreign leaders.
Following the incident, the whistleblower was charged with espionage in the United States, with his passport being revoked. In August 2013, Snowden was granted temporary asylum in Russia for one year. The asylum period was extended by the Russian government for three more years in August 2014.

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Αυτό το κακόβουλη είναι μια εφαρμογή στο twitter,πέστε μου που βρίσκετε έσειες Στον σύνδεσμο του goo.gl/up9szK?58 Κακοβουλο

goo.gl/up9szK?58 

kakoboylo

Απάντηση σε ερώτηση για θέματα απάνθρωπα με ρώτησαν μετά από μπλοκάρισμα συνεχόμενα ,και την εγκληματική κτηνωδία,ντροπή αηδία ξεπεσμός

Δεν γνωρίζω,αλά είναι δυνατόν από αξιόπιστα άτομα στο θέμα ασφάλειας CIA Agent ‏@Edward_Snowden_να ειναι όπως τα γράφετε είναι αδυνάτων.Πιθανός το δημιουργήστε εσείς το πρόβλημα από δικά μου χιλιάδες τέτοια χωρίς να υπάρχει λόγος .Κάποτε με απειλούσατε ότι εάν περάσω ,κινδύνευα η σωματική μ ου ακεραιότητα .Τελικά ήγαν μία σελίδα τπυ bill Gates που την βλέπω καθήμενα Μια Αλή περίπτωση από τις χιλιάδες εικονικές απειλητικής και βασανιστικής .Πάλη με απείλησαν ότι τώρα κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα ,ήταν σελίδα τις Βικιπαίδειας Όλα αυτά τα χιλιάδες βασανιστήρια που μου έχετε κάνη αποσκοπούν στον εκφοβισμό στην βία με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια επί 5 χρόνια 24 ώρες την ήμερα .Τρόμο ταραχή απειλές διατάραξη οικιακής ειρήνης ηλεκτρονική παρενόχληση .Έχουν μετάτρεψε την σελίδα σε σωστό κολαστήριο με έχουν καταδικάσει πρόστυχα και χωρίς λόγο 3240 μέρες μπλοκάρισμα αποκλεισμό εικονικές αποσύνδεσης και μύρτα δεν δέχονται τον κωδικό,χιλιάδες φορές και μου κάνουν καψώνια επί μέρες ,που έφτασες τις 47 μέρες,μέχρι που τε\λείος ,δημιουργώντας κινητικά προβλήματα ψυχοσωματικά και με έχουν τα κτήνη 4 χρόνια καθηλωμένο σε μια καρέκλα αυτή ένια η κοινωνική συμπεριφορά του facebook Έχω κάνη χιλιάδες έκκλησης και μέσο ομάδας στην σελ.ιδα που ανήκει στο μαρκ ενημερώνετε συνέχεια .Κανένας δε ήταν να σταματήσει αυτή την δολοφονική εγκληματική ενεργεία που συνεχίζεται μέχρι .Τώρα είναι ξεπεσμός είναι εκτέλεση με το γάντι.Εάν Βάλης 5 χρόνια επί 24 ώρες την ημέρα ,σε σύγκριση με έναν άοπλο χρήστη είναι περίπου τα 80 χρόνια.ξεπεσμός  διαφθορά εξευτελισμός με εικονικές καταστάσεις και αλύπητα βασανιστήρια ,καταδικάζω τους πάντες.διότι με κυνηγούν και με έχουν φτάσει σε θανατική τελική εξόντωση .

2 nazi 2

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Καταγγέλλω τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebok Η Σελίδα σταμάτησε πριν 5 ημέρες μετά από τα εγκληματικά βασανιστήρια ,5 χρόνια

Καταγγέλλω τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebok Η Σελίδα σταμάτησε πριν 5 ημέρες μετά από τα εγκληματικά βασανιστήρια ,5 χρόνια από εκπαιδευμένους εγκληματίες βασανιστές ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασίστρια .Διατάραξη οικογενειακής ειρήνης ,απειλές τρόμο ταραχή ψυχική οδύνη ,Την σύμπραξη σε αυτό με άλλες καταστάσεις,μετατρέποντας την σελίδα κολαστήριο συμμετέχον και άλλοι ,που έκαναν συμπαράσταση και τα χειρότερα?Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι,σκλάβος,σε αυτά τα κτήνη??
I condemn every charge and responsible of facebok The page stopped before five days after the criminal torture, five years by trained torturers criminals with violent Nazi psychosomatic fasistria .Diataraxi family peace, terror threats riot mental anguish, his involvement in this in other situations turning the page hellhole participating and others who did support and the worst; I am man and not trash, slave, these beasts ??

http://photomihalis.blogspot.gr/2014/11/2-5.html#links

Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Page stopped before two days after the criminal...

Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens

photomihalis.blogspot.com|Από Mihalis Thalassis

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

2 ώρες · Θα εγκαταλείψω αυτήν την σελίδα, παρά να γίνω συνένοχος σε αυτό το βρόμικο, να βγάλω νέο mail το ίδιο με αυτό που είχα και το εξαφάνισαν.

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας στην τοποθεσία Greece

2 ώρες ·

Θα εγκαταλείψω αυτήν την σελίδα, παρά να γίνω συνένοχος σε αυτό το βρόμικο, να βγάλω νέο mail το ίδιο με αυτό που είχα και το εξαφάνισαν.

Θα εγκαταλείψω αυτήν την σελίδα, παρά να γίνω συνένοχος σε αυτό το βρόμικο, να βγάλω νέο mail το ίδιο με αυτό που είχα και το εξαφάνισαν.

Facebook

Κάποιος αρμόδιος να κοιτάξει το θέμα διότι νε μεν σοβαρό αλλά μου το έχουν κάνη και άλλες φορές με καψώνια και κτηνωδία τώρα πρωτινο την δίωξη του. βλέπεται το mail,πριν λίγες μέρες? Εικόνα το mail(mihalisthalasiss@yahoo.gr) και θέα δείτε μετά πάλι το ίδιο mail που ηταν στην σελιδα, ελεύθερο γεια νέο λογαριασμό?

Κάποιος  αρμόδιος να κοιτάξει το θέμα διότι νε μεν σοβαρό αλλά μου το έχουν κάνη και   άλλες φορές με καψώνια και κτηνωδία τώρα  πρωτινο την δίωξη του. βλέπεται το mail,πριν λίγες μέρες? Εικόνα το mail(mihalisthalasiss@yahoo.gr) και θέα δείτε μετά πάλι το ίδιο mail που  ηταν στην σελιδα, ελεύθερο γεια νέο λογαριασμό?Δεν ειναι ιδιο για αυτο που μου γραφη οτι..>

Αυτή η ταυτότητα χρήστη είναι ακόμα διαθέσιμη.
Προσπαθείτε να
εγγραφείτε για ένα νέο λογαριασμό; mihalisthalasiss@yahoo.gr

7

2β

Η Σελίδα υπάρχει εσύ εξαφάνισες το mail ,είναι ανέντιμο αυτό και όλα τα αλλά που κάνετε σε αναφέρω διότι έκανες άτιμη πράξη ..Το mail φαίνεται ότι έχει σταλεί σε σελίδα και εσύ μου γραφής δεν υπαρχή ..πώς γίνεται σελίδα χωρίς mail είναι γραμμένο και υπάρχει σε άλλο πόστο ...Πήγατε χθες του αφορέσατε το συνημμένο και τέλος Είναι ανέντιμο αυτό που έκανες και προσπαθείς να επαναφέρεις Αυτή είναι τώρα η σελίδα στο διαδίκτυο ντροπή σας?

Η Σελίδα υπάρχει εσύ εξαφάνισες το mail  ,είναι ανέντιμο αυτό και όλα τα αλλά που κάνετε σε αναφέρω διότι έκανες άτιμη  πράξη ..Το mail φαίνεται ότι έχει σταλεί σε σελίδα και εσύ μου γραφής δεν υπαρχή ..πώς γίνεται σελίδα  χωρίς mail   είναι γραμμένο και υπάρχει σε άλλο πόστο ...Πήγατε χθες του αφορέσατε το συνημμένο και τέλος  Είναι ανέντιμο αυτό που έκανες και προσπαθείς να επαναφέρεις  Αυτή είναι τώρα η σελίδα στο διαδίκτυο ντροπή σας?

nnai

Γεια εσάς που κάνατε ότι το χειρότερο με το mail ότι δεν υπάρχει στα αρχεία σας τέτοιος λογαριασμός.Ότι ψεύδεστε και τα υπόλοιπα που…

Γεια εσάς που κάνατε ότι το χειρότερο με το mail  ότι δεν υπάρχει στα αρχεία σας τέτοιος λογαριασμός.Ότι ψεύδεστε και τα υπόλοιπα που κάνατε τα γνωρίζεται.Το mail είναι αυτό και η σελίδα δούλευε την ώρα που κάνατε εικονική αποσύνδεση και μετά ,χάθηκε δεν υπήρξε ποτέ,καταλαβαίνετε τι έχετε κάνη που κατά το παρελθόν με άλλους μαζί   έχει ξαναγίνει  προσωπικά.Το γιατί το κάνετε είναι  γνωστό γεια εσάς και δεν θέλω να  μάθω το γιατί?

Διαταράξει οικιακής ειρήνης δήλωση μετανοίας να υπογράψω,με 3250 μέρες φυλακή μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο?

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

mihalis thalassis @mihalis10 · 4m4 minutes ago
Διαταράξει οικιακής ειρήνης δήλωση μετανοίας να υπογράψω,με 3250 μέρες φυλακή μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_20.html

mihalis thalassis @mihalis10  · 4m4 minutes ago  
Διαταράξει οικιακής ειρήνης δήλωση μετανοίας να υπογράψω,με 3250 μέρες φυλακή μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο  http://photomihalis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_20.html …

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε    facebook