addthis

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Σας καταγγέλλω για αδιαφορία στα εγκληματικά βασανιστήρια,και εσύς μου στείλατε για θέμα ανεπίκαιρο για διαφημίσεις πολιτική και άλλα .Τι να τα Κάνο αυτά εγώ αυτά είναι δικά σας .Για τα βασανιστήρια δεν τόλμησε να μιλήσει κανείς Για τις απάνθρωπες εγκληματικές πράξης τα βασανιστήρια την

Σας καταγγέλλω για αδιαφορία  στα εγκληματικά βασανιστήρια,και εσύς μου στείλατε για θέμα ανεπίκαιρο για διαφημίσεις πολιτική και άλλα .Τι να τα Κάνο αυτά εγώ αυτά είναι δικά σας .Για τα βασανιστήρια δεν τόλμησε να μιλήσει κανείς Για τις απάνθρωπες εγκληματικές πράξης τα βασανιστήρια την προσβολή υποτίμηση νοημοσύνης ,και γενικά σε κάθε σας κίνηση βίας και εκφοβισμού Προσπαθώντας να καλύψετε την βρωμιά σας και την αδιαφορία για τα εγκληματικά βασανιστήρια γίνονται και μου έγραφες για ένα θέμα  που δεν είχε ούτε τόπο ούτε χρόνο με το ζητούμενο.Για άλλη μια φορά μου αποδείξατε ότι δεν σας ενδιαφέρουν τα εγκληματικά βασανιστήρια  η παρενόχλησης η διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου ,ηλεκτρονική παρενόχληση..Καψώνια εικονικές αποσύνδεσης ,λοξοδρόμηση η εξαφάνιση αναρτήσεων .Πρόστυχα και ανέντιμα συνεχώς κάθε κλικ και μπλοκάρισμα εικονικές αποσύνδεσης ,και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και χιλιάδες,εκβιαστικές επιθέσεις  Βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,πλύση εγκέφαλου με τα ανόητα και συνεχόμενα καψώνια.καμία απάντηση.Μου στείλατε ένα εκβιαστικό ενημερωτικό που δεν έχει καμία σχέση με το φλέγον θέμα.Σας μίλησε κανένας για την πολιτική σας τις επόμενες κινήσεις ,διαμαρτυρήθηκα ποτέ για τέτοιου είδους θέματα .Ασχολήθηκα ποτέ με τα δικά σας.Τα εγκλήματα τα ψυχοσωματικά είναι το θέμα και όχι η διαφήμιση που μου στείλατε επιτακτικά?

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqssssssssssynβασααβιαΔΙΑΤΑΑΡΑΑΑΞΞΙςςςςταταψψψψψψψψψψψψψσσσσσσσσσσσσσσσ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου