addthis

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Ντροπιαστικό αντί να καταδικάσεις τα εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,επί 5 χρόνια μου έστειλες σαν να με απειλής να συμφωνήσω με αυτά που ούτε καν μπορώ να σκεφτώ. Μπροστά στον κίνδυνο στο θέμα ζωής που επιβιώνω διατρέχω καθημερινά από τα κτηνώδη βασανιστήρια,

Ντροπιαστικό αντί να καταδικάσεις τα εγκληματικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,επί 5 χρόνια μου έστειλες σαν να με απειλής να συμφωνήσω με αυτά που ούτε καν μπορώ να σκεφτώ μπροστά στον  κίνδυνο στο θέμα ζωής που επιβιώνω διατρέχω καθημερινά από τα κτήνη βασανιστήρια,ζητώ την καταδίκη σας  Πώς   είναι δυνατόν μετά από όλα αυτά να συνεχίσω που με φέρνετε σε εξοντωτικές καταστάσεις από την βία τα ναζί βασανιστήρια  Είναι αδύνατον να  υπάρχει τέτοια  αδιαφορία σε αυτά τα εγκληματικά θανάσιμα βασανιστήρια είμαι άνθρωπος και μου έχετε δημιουργήσει με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανεπανόρθωτα προβλήματα.
Αντί να  σταματήσετε και να καταδικάσετε τα εγκληματικά βασανιστήρια κατά  εμού ,μου στέλνετε Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας και Συμφωνείτε ακόμα να βλέπετε βελτιωμένες διαφημίσεις,δεν με ενδιαφέρουν αυτά που γράφετε ,και ντροπή σας το στείλατε σαν εκβιαστικό για να καλύψετε τα ατομικά βασανιστήρια .Τι μ ε ενδιαφέρει το πώς θα κάνης διαφήμισης με ενδιαφέρω ότι θέλω να ζήσω και ότι ζητώ την καταδίκη σώας για τα απάνθρωπα βασανιστήρια που ποτέ δεν αναγράψατε ούτε αναφέρατε για την κατάχρηση και τα ναζί βασανιστήρια προκαλώντας πολλαπλά ατομικά προβλήματα

F-B   NEEW IPERISIESS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου