Σταματώ και σεβαστείτε την όλη κτηνωδία που δέχομαι από την κατάσταση ομάδα βοήθεια και το ίδιο το αρμόδιο facebook ,με κάθε υπόλογο και υπεύθυνο στον τομέα κολαστηρίου και ζητώ την καταδίκη σας
Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013
Σταματω και σεβαστητε την ολη κτηνοδια που δεχομαι απο την κατασταση ομαδα βοιθεια και μτο ιδιο το αρμοδιο facebook ,με καθε υπλογο και υπευθινο στον τομεα καλαστιριου και ζητω την καταδικη σας
Καλημέρα,θέλω να ζήσω είμαι άνθρωπος και όχι ζώο η κάποιο κτήνος να με βασανίζετε ΜΕ 3250 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα φυλακή σκέτο κολαστήριο η σελίδα αδιάκοπα μέρα νύχτα επί χρόνια.Ομαδικά εξευτελιστικά μειώνοντας την νοημοσύνη και την προσωπικότητα μου.Είναι μια οργανωμένη κτηνωδία με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια του facebook, Που και αυτό φέρει την ευθύνη διότι,γνωρίζει τόσα χρόνια ,και ενημερώνοντας χιλιάδες φορές διώχνοντας αδιαφορία,συνεχίζοντα πιο έντονα και οργανωμένα καψώνια ,μίσους και εκδίκησης,με σκοπεί την οριστική εξόντωση μου Ζητώ την επέμβαση τις δικαιοσύνης,διότι όλα αυτά είναι κακουργήματα.Να του πάνε αυτόφωρο γεια την κακομεταχείριση χειρότερα από ζώο
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013
Είναι απάνθρωπο και πολύ υποτιμητικό να μου φέρεστε με αυτόν τον ομαδικό εξευτελισμό μέρα νύχτα επί 4 χρόνια γνωρίζοντας τα πάντα ,Αδιαφορώντας και εντείνοντας την οργανωμένη κτηνοδη
Είναι απάνθρωπο και πολύ υποτιμητικό να μου φέρεστε με αυτόν τον ομαδικό εξευτελισμό μέρα νύχτα επί 4 χρόνια γνωρίζοντας τα πάντα ,Αδιαφορώντας και εντείνοντας την οργανωμένη φασιστική ναζιστική εγκληματική ενεργεία μέρα νύχτα ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,κάνοντας ηλεκτρονική παρενόχληση,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου .αλύπητα ρατσιστικά κτήνη και κανιβαλισμό λείπαμε αλλά κάνατε κακουργήματα και προπό να σας αναλάβει η δικαιοσύνη .Δεν μπορεί ο κάθε τάδε να έκανε εξουσία ,βασανίζοντας με τα πιο σκληρά ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Καλό και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, ότι είναι ο υπεύθυνος γεια 4 χρόνια αυτήν την ομαδική εγκληματική ενέργεια κατά εμού
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Καλό και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, ότι είναι ο υπεύθυνος γεια 4 χρόνια αυτήν την ομαδική εγκληματική ενέργεια κατά εμού χωρίς να σεβαστή μόνο κ μόνο ότι είμαι άνθρωπος .Ρατσισμός βίαια ψυχοσωματικά φασικά βασανιστήρια και χιλιάδες αλλά που γνώριζε προσωπικά .Ζητώ την καταδίκη τους διότι με βασάνισαν με κτηνωδία και κανιβαλισμό στην φυλακή θέλουν αυτή η νομίζοντας ότι εξουσιάζουν, τους πάντες και τα πάντα αίσχος ντροπή τους
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 6 λεπτά
Καταγγέλλω και καταδικάζω ομάδα βοήθεια και facebook σαν ηθικό αυτουργό με χιλιάδες βασανιστήρια που αναγράφοντα κάτω ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κτηνωδία και κάθε τι απάνθρωπο .είναι 4 χρόνος και ζητώ την καταδίκη τους …..φυλακή γεια κτηνωδία Κατά συνέπεια
Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013
κατά συνέπεια έχουν παραβίαση και έχουν κάνη κατάχρηση σε όλα τα αναγραφόμενα ζητώ να σταλούν στον εισαγγελέα .είναι 4 χρόνια ,με κτηνώδη βασανιστήρια και χιλιάδες……………………….?
Καλό και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, ότι είναι ο υπεύθυνος γεια 4 χρόνια αυτήν την ομαδική εγκληματική ενέργεια κατά εμού χωρίς να σεβαστή μόνο κ μόνο ότι είμαι άνθρωπος .Ρατσισμός βίαια ψυχοσωματικά φασικά βασανιστήρια και χιλιάδες αλλά που γνώριζε προσωπικά .Ζητώ την καταδίκη τους διότι με βασάνισαν με κτηνωδία και κανιβαλισμό στην φυλακή θέλουν αυτή η νομίζοντας ότι εξουσιάζουν, τους πάντες και τα πάντα αίσχος ντροπή τους
Καλό και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook, ότι είναι ο υπεύθυνος γεια 4 χρόνια αυτήν την ομαδική εγκληματική ενέργεια κατά εμού χωρίς να σεβαστή μόνο κ μόνο ότι είμαι άνθρωπος .Ρατσισμός βίαια ψυχοσωματικά φασικά βασανιστήρια και χιλιάδες αλλά που γνώριζε προσωπικά .Ζητώ την καταδίκη τους διότι με βασάνισαν με κτηνωδία και κανιβαλισμό στην φυλακή θέλουν αυτή η νομίζοντας ότι εξουσιάζουν, τους πάντες και τα πάντα αίσχος ντροπή τους
κατά συνέπεια έχουν παραβίαση και έχουν κάνη κατάχρηση σε όλα τα αναγραφόμενα ζητώ να σταλούν στον εισαγγελέα .είναι 4 χρόνια ,με κτηνώδη βασανιστήρια και χιλιάδες……………………….?
κατά συνέπεια έχουν παραβιάση και έχουν κάνη κατάχρηση σε όλα τα αναγραφόμενα ζητώ να σταλούν στον εισαγγελέα .είναι 4 χρόνια ,με κτηνώδη βασανιστήρια και χιλιάδες……………………….?
Καταγγέλλω και καταδικάζω ομάδα βοήθεια και facebook σαν ηθικό αυτουργό με χιλιάδες βασανιστήρια που αναγράφοντα κάτω ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κτηνωδία και κάθε τι απάνθρωπο .είναι 4 χρόνος και ζητώ την καταδίκη τους …..φυλακή γεια κτηνωδία Κατά συνέπεια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Καταγγέλλω και καταδικάζω ομάδα βοήθεια και facebook σαν ηθικό αυτουργό με χιλιάδες βασανιστήρια που αναγράφοντα κάτω ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κτηνωδία και κάθε τι απάνθρωπο .είναι 4 χρόνος και ζητώ την καταδίκη τους …..φυλακή γεια κτηνωδία Κατά συνέπεια
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από λίγα δευτερόλεπτα
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013
Κατάσταση εκβιασμός κατά εξακολούθηση 4 χρόνο ,με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Απειλώντας ακόμη και την ζωή μου Ρατσισμός κτηνωδία ναζί φασιστικά βασανιστήρια 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα εξευτελισμό τα προσωπικά μού δικαιώματα και κάθε τι υποτιμώντας τι νοημοσύνη η .Μη σεβόμενος εμέ ούτε την οικογένεια μου
SOS-Κατάσταση εκβιασμός κατά εξακολούθηση 4 χρόνο ,με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Απειλώντας ακόμη και την ζωή μου Ρατσισμός κτηνωδία ναζί φασιστικά βασανιστήρια 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα εξευτελισμό τα προσωπικά μού δικαιώματα και κάθε τι υποτιμώντας τι νοημοσύνη η .Μη σεβόμενος εμέ ούτε την οικογένεια μου κάνοντας μέρα νύχτα ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση οικιακής ειρήνης,.Προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη συνεχεία τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια .Μου κάνουν προσηλυτισμός προσπαθώντας με την βία να μου φτιάξουν φρόνιμα.Απάνθρωποι και κτήνη,μου ζητούν σε κάθε φυλακή γεια να πάρω την σελίδα ,δήλωση μετάνοιας ναι ότι έκανα αυτά που με κατηγορούν και ότι δεν θα το ξανακάνω ζητώ εισαγγελέα γεια αυτά τα κτήνη .επιρρίπτω ευθύνη σε κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook,που όχι μόνο δεν έκαναν τίποτα να σταματήσει στην σελίδα το κολαστήριο που Τάιν είχαν και έχουν καταντήσει.Τους παρείχαν συγκάλυψη ασυλία και εντολέα γεια οργανωμένο έγκλημα μέχρι τελικής εξόντωσης Αυτή η σελίδα είναι τώρα μία Σελίδα της Κοινότητας Η κατηγορία "Κοινότητα" βοηθάει στον προσδιορισμό των Σελίδων που υπάρχουν μόνο για λόγους ψυχαγωγίας (δηλαδή, των Σελίδων που δεν εκπροσωπούν επίσημα επιχειρήσεις, συγκροτήματα ή δημόσια πρόσωπα). Επίσης, βοηθάει τη Σελίδα σας να εμφανίζεται στις σωστές αναζητήσεις και σε άλλα σημεία του Facebook. Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας. Αποδοχή και κλείσιμο είναι σωστό μου έκαναν 47 μέρες συνεχόμενα ,σε συνεργασία με ύλες ομάδες γεια ένα κωδικό ID που σκόπιμα τον χάλασες και βρέθηκα στην εντατική από αυτά τα καθάρματα που έχουν κάνη εκατομμύρια βασανιστήρια Μου έχουν παρουσιάσει πολλά προβλήματα .και ενώ τους ενημερώνω συνεχίζουν με κτηνωδία και χειρότερα…. SOS
Σε πιο στρατόπεδο κρατουμένων βρίσκομαι
Αυτό και αλά παρόμοια , εικονικές αποσυνδέσεις μη περνώντας μετά τον κωδικό.Τι γίνετε αιδώ τι κάνετε στο σπίτι σας ήσαστε σε άτομα δικά σας συμπεριφέρεστε με κτηνωδία .Στον εισαγγελέα κάθε έπειθαν ο ντροπή σας 30 μέρες το μήνα καψώνι συνέχεια .Ποιοι είσαστε εσείς και σε πιο στρατόπεδο κρατουμένων βρίσκομαι ντροπή σε αυτούς που κρύβονται και κάνουν κτηνωδία Από το 2010 μου το γράφουν εκατοντάδες χιλιάδες .είναι καθάρματα είναι ξεπεσμός
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013
Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013
Mark Zuckerberg Facebook σε καταγγέλλω προσωπικά και σε καθιστώ υπεύθυνο γεια όλα τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια θέλω να ζήσω με βασανίζετε με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια μέρα νύχτα κάνοντας κατάχρηση μέσα στο σπίτι μου
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςPhoto Mihalis.Thalassis Halkida: Mark Zuckerberg Facebook σε καταγγέλλω προσωπικά και σε καθιστώ...
mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός τώρα
Mark Zuckerberg Facebook σε καταγγέλλω προσωπικά και σε καθιστώ υπεύθυνο γεια όλα τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .εσύ ρυθμίζεις τα πάντα 4 χρόνο και υπομονή υπομονή .Ντροπή ζήτω από αρμόδιο εισαγγελέα την καταδίκη σου μαζί με όλα τα εκπαιδευμένα βρομοσκυλα ντροπή σας δεν σταματούν ποτέ τώρα ενοποιών τις δικαιοσύνης γεια κακούργημα βασανιστήρια κατά εξακολούθηση όλο το μέχρι και 47 μέρες νύχτες τώρα Mark, θαρρώ έντιμο, να καταδικαστείτε απάνθρωποι του2013 Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/mark-zuckerberg-facebook.html … έχετε χαλάσει τις ρύθμισης καθάρματα εγκληματίες .ρατσιστές,να τα κάμνετε στο σπίτι σας
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/mark-zuckerberg-facebook.html έχετε χαλάσει καλοπέρα τις ρύθμισης καθάρματα εγκληματίες .ρατσιστές,να τα κάμνετε στο σπίτι σας καθάρματα στη δίκης φάρα καθάρματα .Ρε πλύστη που βρήκες ρε φασίστα το δικαίωμα ναhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=415033668597521&set=np.94824178.100001255632772&type=1&theater¬if_t=close_friend_activity
Θέλεις να σου τα κάνουν αυτά, φύγετε θα αρχίσω να καταγγέλλω στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης
Θέλεις να σου τα κάνουν αυτά, φύγετε θα αρχίσω να καταγγέλλω στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης
Δεν επιτρέπετε Τέτοια παρουσία αντιμετώπισης και συμπεριφοράς ,έχετε ξεπεράσει και καταπάτηση την προσωπικότητα μου με ότι το πιο χειρότερο υπαρχή ,Με πιο δικαίωμα τα κάνης αυτά τα άνοα και να με εκβιάζετε βασανίζετε και τόσες χιλιάδες Τι λες ρε φασίστα βασανιστή χούντα ζήσαμε μας κοινωνούσαν αλλά δεν έκανα αυτά τα οργανωμένα ναζί βίαια ψυχοσωματικά ρατσιστικά
καταγγέλλω προσωπικά και σας καθιστώ υπεύθυνο γεια όλα τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .
Είναι εγκληματικότητα βασανίστρια εκβιασμό ηλεκτρονική παρενόχληση ,βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια.Συνεχίζετε να νε εκβιάζετε και με εκφοβισμό μου γράφετε στον τοίχο έτοιμοι φόρμα να υπογράψω.Δεν ντρέπεστε καθόλου τόσα χρόνια κτήνη καθάρματα κανίβαλοι
Αυτό που κάνετε είναι ξεπεσμός ρατσισμός ναζισμός φασισμός Στην δικαιοσύνη θέλετε με αυτά που έχετε κάνη Είμαι άνθρωπος ρε ανόητε και όχι κτήνος σαν εσάς τι ζητάτε θρασύδειλοι ,ε παράγινε η φασισμός σας
Αυτό που κάνετε είναι ξεπεσμός ρατσισμός ναζισμός φασισμός Στην δικαιοσύνη θέλετε με αυτά που έχετε κάνη Είμαι άνθρωπος ρε ανόητε και όχι κτήνος σαν εσάς τι ζητάτε θρασύδειλοι ,ε παράγινε η φασισμός σας
Γιατί τόση κτηνωδία και τόσο μίσος με θανατηφόρα κακομεταχείριση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είμαι άνθρωπος
Λόγο του ότι δεν γίνεστε καν άνθρωποι προσπαθήστε πάντα τα χειρότερα γεια έμενα.Γιατί εξαφανίζεις τις αναρτήσεις,έχεις απενεργοποίησης τις ρύθμισης τον χρηστών και εμού.Γιατί τόση κτηνωδία και τόσο μίσος με θανατηφόρα κακομεταχείριση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είμαι άνθρωπος και με κινάγατε αλύπητα αγνοώντας το τι προβλήματα μου έχετε προξενήσει.Είναι αδύνατον ανθρώπινος νους όχι να φέρετε ούτε καν να σκεφτεί τέτοια βασανιστήρια .Γιατί ρε μου καταστρέψατε τα πάντα και συνεχίζετε .Είμαι άνθρωπος και έχω ατομικά δικαιώματα που τα καταπατήσατε Σας καταγελώ γεια αυτήν την σκέτη άπειρα μέχρι τελικής εξόντωσης .Έλατε 1 ώρα στην θέση μου και όχι τόσα χρόνια .Ντροπή σας απάνθρωποι του ανθρώπινου γένους
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013
Γιατί ρε συνέχιζες να μπλοκάρεις της ανάρτησης ,τόσο καθάρματα ήσαστε ρε βλάκα ανόητε .Τι είναι ρε διεστραμμένε με πιο δόκιμα ρε
Γιατί ρε συνέχιζες να μπλοκάρεις της ανάρτησης ,τόσο καθάρματα ήσαστε ρε βλάκα ανόητε .Τι είναι ρε διεστραμμένε με πιο δόκιμα ρε κτήνος αυτά καν αυτά νομίζεις ότι τι κάνης καλοπόδαρα βρομιάρη όποιος είσαι φύγε ρατσιστή φασίστα μυν πίνετε ρε ηλίθιε να μην σου κριολή στον εισαγγελέα .Ρε έχει Χάρι που δεν μπορώ να μετακινηθώ στην ο εισαγγελέας με ενημέρωσε ,ότι υπάρχει πρόβλημα απόστασης .με ενημέρωσαν να Πάο στην ΓΑΔΑ - ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗ .Δεν θέλω να φτάσουμε εκεί αλλά προκειμένου να σώσω την ζωή μού καρούλι θα απαιτήσω να αναλάβει την όλη την κτηνωδία εκ μέρος μου το ίδιο το facebook ?
Κατάσταση καταχρηση Έτσι είναι η κατάσταση μου σαν χρήστης στο facebook έχουν το ίδιο χρώμα.........
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Κατάσταση :Έτσι είναι η κατάσταση μου σαν χρήστης στο facebook έχουν το ίδιο χρώμα.....
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 44 δευτερόλεπτα ·
?????????????????????????????????????????????????????????
########################################################################################################
Δεν γίνετε να μη γράψω αυτά τα φασιστικά που κάνετε.τόσο μίσος τόση έχθρα αντιπαλότητα κτηνωδία.Αυτή η ταχτική είναι σκέτη ρατσιστική ,χούντα .
Δεν γίνετε να μη γράψω αυτά τα φασιστικά που κάνετε.τόσο μισό τόση έχθρα αντιπαλότητα κτηνωδία.Αυτή η ταχτική είναι ρατσιστική ,χούντα σκέτη .Γιατί δεν αφήνετε τις ανάρτησης.Αυτή ήταν η απάντηση του facebook γεια τα βασανιστήρια.Δεν μπορώ να σας κατατάξω πουθενά ,η νοημοσύνη από αυτά που κάνετε ενε κάτω του μηδενός.Είσαστε τόση άπειρη που κάθεστε και μπλοκάρετε δεν λειτουργούν η ρύθμισης.Δε μπορώ να σε ούτε ανόητο ούτε βλάκα.Μπορώ να σου γράψω είσαι πρόστυχο κακόβουλο αιμοβόρο κτήνος τόσο μίσος.ούτε στη χούντα ούτε στα ναζί φασισμό.Που είναι η ασφάλεια μου σαν χρήστης του facebook που ποτέ δεν τα αποδεχτήκατε .Πρόβλημα όχι γεια έμενα γεια τους χρήστες που τους κάνουμε μπαλάκι .μόλις βαλέ άτομα μέσα αρχίζεις την κτηνωδία.Καταστρέφεις τις αναρτώσης απορύθμιζες τα πάντα .δεν με ενδιαφέρει εάν δεν βγαίνω από και προς τα έξω .υπάρχουν τόσα μέσα που σε εξυπηρετούν ,με ενδιάμεσα ,ύλες κατάστασης Προσπαθείς να μου κάνης πλύση εγκεφάλου και να με εκνευρίσεις.Μην είσαι ανόητος και κτήνος δεν τα καταλαβαίνω αυτά Απλά λυπάμαι τη σαπίλα υπάρχει γενικά μας καθοδηγούν διεστραμμένη προσβάλλοντας υποτιμώντας και κάνοντας παιδαριώδη ανοησίες
Γεια ολα τα παρακατο μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο….μεταξύ αυτόν και 3,250 μέρες μπλοκάρισμα φυλακή εκφοβισμό ψέμα Ντροπή σας είμαι άνθρωπος και είσαστε βασανιστές μα ναζί και φασίστηκα βασανιστήριαέχετε πάθη κρίσι πανικού χάσατε κάθε τι το ανθρώπινο,νομίζεις ότι κάνης νομίζεις ότι δεν θα ενημερωθούμε η και τι θα χάσουμε .Με έχετε συνεχώς καλωδιωμένο επί χρόνια .Έχεις κάνη μεγάλο λάθος.Εάν έκαναν όλοι σας εσάς θα ήμασταν ζούγκλα.Το ποσό με ενδιαφέρει εάν βγει η δεν βγει η ανάρτηση .Ύπαρχους χιλιάδες θέματα Κάνης κατάχρηση και σε καταγελώ ,διότι δεν μπορεί ο κάθε χαμένος κάθε ανόητος να κάνη αυτά Γευτώ με παρενοχλείτε γράφοντας στον τοίχο τις σελίδας μου ,εκφοβιστικά απολιτικά συνθήματα εκβιασμό 3250 μέρες φυλακή κολαστήριο μπλοκάρισμα με μίσος και φασισμό .Με μεγάλη διπλωματία με καταπιέζετε να σας υπογράψω ,Δεν ντρέπεστε λίγο 4 χρόνο χιλιάδες ώρες .Και γεια δήθεν μου βάλατε στην Βικιπαίδεια,που με βασανίσατε χρόνια ,με την σελίδα άντε ρε ανόητε Στατιστικά στοιχεία .δεν θόλο τίποτα δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί και τα λόγια τα μεγάλα .
Λεπτομέρειες :Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
tweets 9:49 ΜΜ - 12 Οκτ 13 ·
mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός 26λ
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2857.html
Λεπτομέρειες :Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινά ....
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013
όχι στην χούντα του συστήματος; από την ομάδα και βοήθεια του facebook είναι αδίστακτη ναζί βασανιστές σε βαθμό κακουργήματος ικανή γεια τα πάντα ζητώ την καταδίκη τους
όχι στην χούντα του συστήματος; από την ομάδα και βοήθεια του facebook είναι αδίστακτη ναζί βασανιστές σε βαθμό κακουργήματος ικανή γεια τα πάντα ζητώ την καταδίκη τους
Mark γεια σου χαίρομαι πολύ γεια τον ανθρωπισμό που έχεις,και την σέβας και ασφάλεια γεια εμάς τους χρηστές.Γιατί μας πέρασα γεια σκλάβους αιχμαλώτους υποανάπτυκτους ,μια ντροπή 4 χρόνια γνωρίζεις
Mark γεια σου χαίρομαι πολύ γεια τον ανθρωπισμό που έχεις,και την σέβας και ασφάλεια γεια εμάς τους χρηστές.Γιατί μας πέρασα γεια σκλάβους αιχμαλώτους υποανάπτυκτη ,μια ντροπή 4 χρόνια γνωρίζεις το τι γίνετε και το τι κάνετε οργανωμένο και σκηνοθετημένο ναζί Βάσων σιμό σε βαθμό κτηνωδίας Α λίγα λόγια είσαι ηθικός αυτουργός που τους παρέχεις συγκάλυψη και ασυλία ,να βασανίζουν σε βαθμό κτηνωδίας Γνώριζες όλα τα βασανιστήρια και την πιο απάνθρωποι κτηνωδία ,εκβιάζοντας να σας υπογράψω παράνομα φόρμα έτοιμη να μου κάνετε φρόνημα .δεν θα συνεχίσω διότι δεν βλέπω πλέον να αξίζει τον κόπο με τα τόσα κτηνώδη και απάνθρωπα Βασανιστήρια προκαλώντας ,προβλήματα κατά εμού Ας σας καταδικάσει η ιδία η συνείδηση σας.Φανήκατε άπειροι γεια την κοινωνική συμπεριφορά .και την ικανότητα να κάνουν η αρμόδιοι κάτι
Καταχρηση ‘καταγγέλλω την ομάδα βοήθεια γεια τα βασανιστήρια που μου κάνουν 4 χρόνο πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others https://www.facebook.com/safety/
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Καταχρηση ‘καταγγέλλω την ομάδα βοήθεια γεια τα βασανιστήρια που μου κάνουν 4 χρόνο πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο….μεταξύ αυτόν και 3,250 μέρες μπλοκάρισμα φυλακή εκφοβισμό ψέμα εικονικά όλα .με ναζί βασανιστήρια καψώνια με χιλιάδες λεκτικούς αριθμούς.Πάντα υπό περιορισμό ,ταπεινώσει μπλοκάρισμα ,όλα τα μέσα εξαφάνιση σελίδων αναρτήσεων και εφαρμόζοντας κατά γράμμα το εγκληματικό σχέδιο τους.Με βασανίζουν ενάγοντα γράφοντας και λέξης ,αναρτημένα στη σελίδες ,με επιτακτικό τρόπο να τους υπογράψω έτοιμη φόρμα .να μου κάνουν φρόνιμα.Με τις ώ...ρες που βρίσκομαι μετά και παρά την θέληση μου με κράτους ημερόνυχτα μετά από πρόστυχο εικονικό παράπτωμα.Γεια να πάρω την σελίδα με εξευτελίζουν ζητώντας να τους καν δήλωση μετάνοιας .Ότι όντος έκανα αυτό το παράπτωμα και δεν θα το ξανακάνω κοινοποίηση και μετά πέταγμα σας σκουπίδι.Αυτά που γραφώ είναι αυτά που βιώνω ,και τα όποια δε κράτησα ποτέ το παραμικρό ούτε κατά νου.Και δίνοντας ξανά πάλη τα ιδία 30 χρόνια αντιστοιχούν στατιστικά μέσο ορό ενός απλού χρηστή.Είναι ν τροπή,έχω να κοιμηθώ 4 χρόνια.Όλα είναι αδιανόητα ,σατανικά που σε φτάνουν σε σημείο απογνώσεις με την πλύση εγκέφαλου ,φτάνεις στην αυτοκτονία .Είμαι στα 60 ένας νεότερος θα τα αντέξει η θα έχουμε άσχημα αποτελέσματα.
12/10/2013
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: Διαδίκτυο Καθημερινά Μιχάλης Θαλάσσης
https://dub126.mail.live.com/default.aspx?id=64855&owa=1&owasuffix=owa%2F#n=1432974755&fid=1&mid=ad2f0b3d-32fe-11e3-b1c4-00215ad846a4&fv=1Δείτε περισσότερα
https://www.facebook.com/safety/
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό ·
Όλες αυτές η κινήσεις στην σελίδα ,με το θέμα χρηστών είναι θέμα που δημιουργούν γεια να ενοχοποιήσουν και να φέρουν τον διχασμό μεταξύ εμού.Προσωπικά μου κάνουν όλα αυτά από το 1 λεπτό πατώ μου
Όλες αυτές η κινήσεις στην σελίδα ,με το θέμα χρηστών είναι θέμα που δημιουργούν γεια να ενοχοποιήσουν και να φέρουν τον διχασμό μεταξύ εμού.Προσωπικά μου κάνουν όλα αυτά από το 1 λεπτό πατώ μου αρέσει γράφοι δεν έχεις δικαίωμα.Ξανά πάλη και με τα πολύ μου γράφει πρέπει πρώτα να μου δόσης τον κωδικό κάρτα τραπέζης,κωδικό κινητού και τον κωδικό mail να δούμε κάτι και θα φύγουμε .και άμεσος την άρνηση η πρώτη φυλακή μπλοκάρισμα κόλαση υπό περιορισμό μετά από λίγες ώρες πάλη μπλοκάρισμα φυλακή.Εξευτελισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης.Θα έφευγα άμεσος εάν δεν μου άρεσε η κατάσταση facebook,και σκέφτηκα ότι αιδώ είναι χιλιάδες φίλοι .Είναι και από την οικογένεια αδέρφισα παιδιά ανίψια και άλλη πολύ.Και παρέμενα γιατί φοβούμενος ότι αυτή μετά αυτά που μου ζήτησαν είναι κάθαρματα..
Δυστυχώς όχι δεν σταματήσατε,αλλά εκδικητικά με μίσος αλλάξατε τις ρύθμισες και προσθέτετε ρύθμισης στου φίλους
Δυστυχώς όχι δεν σταματήσατε,αλλά εκδικητικά με μίσος αλλάξατε τις ρύθμισες και προσθέτετε ρύθμισης στου φίλους από μονή σας.Με συνέπεια να μου έχετε νέκρωση το σύστημα ρύθμισης η με αναγκάζεις να φύγει ο χρήστης από την σελίδα ναζιστικά και απάνθρωπα συστήματα.
Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που μου κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
tweets 9:49 ΜΜ - 12 Οκτ 13 ·
mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός 26λ
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2857.html
Λεπτομέρειες :Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινάΜιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας tweets 9:49 ΜΜ - 12 Οκτ 13 · mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός 26λ Check out this site: http:/.../photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2857.html Λεπτομέρειες :Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινάΔείτε περισσότερα
Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
tweets 9:49 ΜΜ - 12 Οκτ 13 ·
mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός 26λ
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2857.html
Λεπτομέρειες :Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινά ....
Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013
Το φινάλε του λαικισμου.Είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινά σε μια ανώνυμη και σκύτινη δυσοσμία. Γνωρίζεις καλά το τι γίνετε ,και αδιάφορη...ς με διαφόρους τρόπους. Δεν έκανες ποτέ κάτι ,να σταματήσει αυτός ο ανθρώπινος βασανισμός από τα καθάρματα που έχεις,και είσαι και συνένοχος παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία καλά κάνης Αλά εγώ δεν ήρθα να ενοχλήσω κανένα στο σπίτι του στην σελίδα του.Εσύ γιατί σε έπιασε πανικός που κόπιας είχε εισβάλει στην εργασίας του προσωπικού σου υπολογιστή.Επόμενος έμενα η σελίδα μου τι είναι δεν είναι προσωπική ,η μήπως είναι οίκος ανοχής .Ζητώ τώρα την απομάκρυνση όλον, την αφαίρεση τον συνθημάτων εκβιασμού στους τοίχους σελίδας μου που προσπαθείτε Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο…η σελίδα αυτή είναι η σελίδα μου δεν αφήνουν τίποτα διότι είναι χωρίς καμία ανθρώπινη εκτίμηση
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_7635.html#linksΔείτε περισσότερα
Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013 το φινάλε είμαι άνθρωπος και σέβομαι τον συνάνθρωπο,τέλος η συνεχεία στο εξής προσωπικά δική μου,σεβαστείτε αυτά που κάνατε να μην τα επαναλάβετε ξανα Αυτά είναι τα γνωστά που γνωρίζεις και ώμος αδιαφορείς γεια μια ανθρώπινη ζωή,έμενα που με την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια ,και πάντα με την συγκάλυψη σας παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία στους βίαιους ψυχοσωματικούς βασανιστές.όλα πάντα καλά
Τώρα όπως πάντα είναι όλα σωστά αυτά που έχω γράψει .Μα δεν ντρέπεστε καθόλου να κάνετε σαν παλαβή ,παθαίνοντας συνεχώς κρίσις πανικού, και να εδραιώνετε όλο το δυναμικό του facebook ,και να με παρενοχλούν ηλεκτρονικά μέσα στο σπίτι μου.με χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Νομίζεις ότι δεν το ξέρετε ότι αυτά που κάνετε είναι καταδικαστέα .Τι αφηνιάζετε να κρύψετε να εξαφανίσετε σελίδες Ένας είμαι και γραφώ αυτά που βιώνω καθημερινά σε μια ανώνυμη και σκύτινη δυσοσμία. Γνωρίζεις καλά το τι γίνετε ,και αδιάφορης με διαφόρους τρόπους. Δεν έκανες ποτέ κάτι ,να σταματήσει αυτός ο ανθρώπινος βασανισμός από τα καθάρματα που έχεις,και είσαι και συνένοχος παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία καλά κάνης Αλά εγώ δεν ήρθα να ενοχλήσω κανένα στο σπίτι του στην σελίδα του.Εσύ γιατί σε έπιασε πανικός που κόπιας είχε εισβάλει στην εργασίας του προσωπικού σου υπολογιστή.Επόμενος έμενα η σελίδα μου τι είναι δεν είναι προσωπική ,η μήπως είναι οίκος ανοχής .Ζητώ τώρα την απομάκρυνση όλον, την αφαίρεση τον συνθημάτων εκβιασμού στους τοίχους σελίδας μου που προσπαθείτε Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο…η σελίδα αυτή είναι η σελίδα μου δεν αφήνουν τίποτα διότι είναι χωρίς καμία ανθρώπινη εκτίμηση
Δεν έχουν ούτε πρόσωπο ούτε όνομα να γράψουν μια λέξη και να παραδεχτούν τα ατομικά βασανιστήρια σε βαθμό εγκλήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.
Δεν έχουν ούτε πρόσωπο ούτε όνομα να γράψουν μια λέξη και να παραδεχτούν τα ατομικά βασανιστήρια σε βαθμό εγκλήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Έχουν που εφαρμόζουν διάφορες τρόπους να καλύπτουν τα γράφομαι Mark εσύ τι έκανες τόσα χρόνια γεια αυτήν την κτηνωδία που γνωρίζεις πάντα κατά γράμμα.Δεν σας ζήτησα τίποτα τα δικαιώματα μου που εσύ καταπατήσατε και υποτιμήσατε την υπόληψη γιατί..πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο…η σελίδα αυτή είναι η σελίδα μου δεν αφήνουν τίποτα διότι είναι χωρίς καμία ανθρώπινη εκτίμηση
Τρεις μέρες στην έρημο του Αγίου Όρους
Τρεις μέρες στην έρημο του Αγίου Όρους
πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο… Δεν αντεχω άλλο με βασάνιζαν μέρα νύχτα ,με ηλεκτρονική παρενόχληση ,ναζί λεκτικούς εκατοντάδες χιλιάδες φορές κτηνωδία
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
mihalis thalassis @10Mihalis Προστατευμένος λογαριασμός 6λ
Check out this site: http://photomihalis.blogspot.gr/2013/10/4-facebook_12.html …Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 2 λεπτά ·
Δ
με βασανίζου 4 χρόνο πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
βλέπετε ότι κάτι γραφώ γιατί κάνετε κατάχρηση ,δεν το καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για ζωή ανθρώπου, που με βασανίζου βλέπετε ότι κάτι γράφω γιατί κάνετε κατάχρηση ,δεν το καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για ζωή ανθρώπου, που με βασανίζου 4 χρόνο πάντα με την επίγνωση τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο…
Respect the dignity of my overruling individual my page. Abuse Do in my house, not human rights hellhole my tortured badly, understand the situation they are criminals torturers capable hello everything
Respect the dignity of my overruling individual my page. Abuse Do in my house, not human rights hellhole my tortured badly, understand the situation they are criminals torturers capable hello everything



