addthis

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Γιατί τόση κτηνωδία και τόσο μίσος με θανατηφόρα κακομεταχείριση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είμαι άνθρωπος

Λόγο του ότι δεν γίνεστε καν άνθρωποι προσπαθήστε πάντα τα χειρότερα γεια έμενα.Γιατί εξαφανίζεις τις αναρτήσεις,έχεις απενεργοποίησης τις ρύθμισης τον χρηστών και εμού.Γιατί τόση κτηνωδία και τόσο μίσος με θανατηφόρα κακομεταχείριση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είμαι άνθρωπος και με κινάγατε αλύπητα αγνοώντας το τι προβλήματα μου έχετε προξενήσει.Είναι αδύνατον ανθρώπινος νους όχι να φέρετε ούτε καν να σκεφτεί τέτοια βασανιστήρια .Γιατί ρε μου καταστρέψατε τα πάντα και συνεχίζετε .Είμαι άνθρωπος και έχω ατομικά δικαιώματα που τα καταπατήσατε Σας καταγελώ γεια αυτήν την σκέτη άπειρα μέχρι τελικής εξόντωσης .Έλατε 1 ώρα στην θέση μου και όχι τόσα χρόνια .Ντροπή σας απάνθρωποι του ανθρώπινου γένους

Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου