addthis

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Όλες αυτές η κινήσεις στην σελίδα ,με το θέμα χρηστών είναι θέμα που δημιουργούν γεια να ενοχοποιήσουν και να φέρουν τον διχασμό μεταξύ εμού.Προσωπικά μου κάνουν όλα αυτά από το 1 λεπτό πατώ μου

Όλες αυτές η  κινήσεις στην σελίδα ,με το θέμα χρηστών είναι θέμα  που δημιουργούν γεια να ενοχοποιήσουν και να φέρουν τον διχασμό μεταξύ εμού.Προσωπικά μου κάνουν όλα αυτά από το 1 λεπτό  πατώ μου αρέσει γράφοι δεν έχεις δικαίωμα.Ξανά πάλη και με τα πολύ μου γράφει πρέπει πρώτα να μου δόσης τον κωδικό κάρτα τραπέζης,κωδικό κινητού  και τον κωδικό mail να δούμε κάτι και θα φύγουμε .και άμεσος την άρνηση η πρώτη  φυλακή μπλοκάρισμα κόλαση υπό περιορισμό  μετά από λίγες ώρες πάλη μπλοκάρισμα φυλακή.Εξευτελισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης.Θα έφευγα άμεσος εάν δεν μου άρεσε η κατάσταση facebook,και σκέφτηκα ότι αιδώ είναι χιλιάδες φίλοι .Είναι και από την οικογένεια αδέρφισα παιδιά ανίψια και άλλη πολύ.Και παρέμενα γιατί φοβούμενος ότι αυτή μετά αυτά που μου ζήτησαν είναι κάθαρματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου