addthis

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Όγδοη μέρα χωρίς Μετρό

Όγδοη μέρα χωρίς Μετρό

μετρό (c) ant1online

Jennifer Lawrence

Jennifer Lawrence

Η Σελίδα είναι μπλοκαρισμένη από την ομάδα και βοήθεια του facebook γεια ανόητους λογούς .Από έμενα πάντα ,κοντά σας Αυτή η φασίστες κώνους τραμπουκισμό,θα βρεθεί ο μάστορης τους

λογούς .Από έμενα πάντα ,κοντά σας Αυτή η φασίστες κώνους τραμπουκισμό,θα βρεθεί ο μάστορη τους

αυτό γιατί το διαγράψατε τομάρια στην ανάρτηση μην τολμήσετε και κάνετε από εκεί που είμαι αυτό ξανά,

Να σβήσετε αυτή την βρώμια παλιάνθρωποι .η όλοι κατάσταση γίνετε Γεια τον Bill Gates που Πέρασε η σελίδα που αναρτησα,και έγραφε περί φιλανθρωπίας ντροπή σας απάνθρωπα κτήνη.

δεν ντρέπεστε καθόλου τι είναι αυτά που ασχολείστε συνεχώς ,τόση πολύ ανόητη είσαστε .Καλά εσείς δεν υπάρχει ένας να σας συνέτιση.Να σας επιτρέπουν να φέρεστε με τόση κτηνωδία.Δεν σέβεστε το διαδίκτυο.Με πιο δίκαιο κάνετε αυτά τα πρόστυχα .Τόσο μίσος τόση κακιά τόση εκδίκηση. Τι νόμιζε ότι μου μπλοκάρισες την σελίδα,πια σελίδα πιο μπλοκάρισμα.Τόσα χρόνια πότε ήταν χωρίς μπλοκάρισμα χωρίς περιορισμούς,ρατσισμό συνεχή παρακολούθηση .Κάνης κάποιο νέο ,κάτι το σωστό .Και τι με ενδιαφέρει ρε τι θα κάνετε εσείς και η άλλη .Μα τόσα χαμηλά .Άντε πάρτε δρόμο και φύγετε /.Υπάρχει καλύτερη κατάσταση από τώρα στην σελίδα που δεν ενοχλούμαι.Τι θόλο ένα τραγούδι να ακούσω .,χιλιάδες τρόποι .Αλλά τουλάχιστον μην με εκθέτης δεν έχει κανένα δικαίωμα. Διότι έχουν  μαζευτεί εκατοντάδες 687 που είναι και δεν γνωρίζουν ότι εσείς παίζετε .Γράψε ένα και κείμενο ότι είσαστε αυτό που νομίζετε και έχετε μπλοκάρει την σελίδα   μπλοκαριστεί προσωρινά Έχετε μπλοκαριστεί προσωρινά.

δεν ντρέπεστε καθόλου τι είναι αυτά που ασχολείστε συνεχώς ,τόση πολύ ανόητη είσαστε .Καλά εσείς δεν υπάρχει ένας να σας συνέτιση.Να σας επιτρέπουν να φέρεστε με τόση κτηνωδία.Δεν σέβεστε το διαδίκτυο.Με πιο δίκαιο κάνετε αυτά τα πρόστυχα .Τόσο μίσος τόση κακιά τόση εκδίκηση. Τι νόμιζε ότι μου μπλοκάρισες την σελίδα,πια σελίδα πιο μπλοκάρισμα.Τόσα χρόνια πότε ήταν χωρίς μπλοκάρισμα χωρίς περιορισμούς,ρατσισμό συνεχή παρακολούθηση .Κάνης κάποιο νέο ,κάτι το σωστό .Και τι με ενδιαφέρει ρε τι θα κάνετε εσείς και η άλλη .Μα τόσα χαμηλά .Άντε πάρτε δρόμο και φύγετε /.Υπάρχει καλύτερη κατάσταση από τώρα στην σελίδα που δεν ενοχλούμαι.Τι θόλο ένα τραγούδι να ακούσω .,χιλιάδες τρόποι .Αλλά τουλάχιστον μην με εκθέτης δεν έχει κανένα δικαίωμα. Διότι έχουν  μαζευτεί εκατοντάδες 687 που είναι και δεν γνωρίζουν ότι εσείς παίζετε .Γράψε ένα και κείμενο ότι είσαστε αυτό που νομίζετε και έχετε μπλοκάρει την σελίδα   μπλοκαριστεί προσωρινά Έχετε μπλοκαριστεί προσωρινά.Να σβήσετε αυτή την βρώμια παλιάνθρωποι .η όλοι κατάσταση γίνετε Γεια τον  Bill Gates  που Πέρασε η σελίδα και έγραφε περί φιλανθρωπίας ντροπή σας απάνθρωπα κτήνη

μπλοκαριστηυυυυυυυυυυυυ

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

O ρατσισμός ο φασισμός και η ναζί ,έφτασαν στο σημείο μετά α χρόνια, μη έχοντας κάτι φασιστικό να κάνουν μπλοκάρισαν τις σελίδες από τηλεόραση την έκαναν ραδιόφωνο Τα κτήνη φίμωσαν στην κυριολεξία την εικόνα που έτυχε σελίδα Η Χούντα δεν ήχε φτάσει σε τέτοια κτηνωδία η είχαν φτάσει αλλά αυτή κάνουν και βανδαλισμό ,Καταστρέφοντας εικόνες αρχεία και ότι Άλο δεν τους

O ρατσισμός ο φασισμός και η ναζί ,έφτασαν στο σημείο μεστά άπα χρόνια, μη έχοντας κάτι φασιστικό να κανουνμπλοκαρησαν τις σελίδες από τηλεόραση την έκαναν ραδιόφωνο Τα κτήνη φίμωσαν στην κυριολεξία την εικόνα που έτυχε σελίδα Η Χούντα δεν ήχε φτάσει σε τέτοια κτηνωδία η είχαν φτάσει αλλά αυτή κάνουν και βανδαλισμό ,Καταστρέφοντας εικόνες αρχεία και ότι Άλο δεν τους αρέσει,η θίγονται Που είναι η κανονική συμπεριφορά facabook.αυτό που έχω αντικρίσει από την πρώτη μέρα είναι ο φασισμός η βία τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Γεια μένα που με βασανίζεται 4 χρόνο,εάν με ρωτήσουν τι εστί facebook .Θα τους απαντήσω ότι είναι μια τέλεια κατάσταση σε θέματα τεχνολογίας ,αλά σου δένουν μια σιδερένια μπάλα με αλυσίδα στο πόδι μια αγέρα ένα φίμωτρο ,να μην μπορείς ούτε να μιλήσεις ούτε να ξυστής ούτε να έμπνευσης .Σου κάνουν τα πιο αισχρά βασανιστήρια που κατά κείρουν τυραννούσαν κάποια Αλή την ανθροποτητατα.Είναι γεια έμενα ένα κολαστήριο,με τραμπούκους με αδίστακτους εκπαιδευμένους εγκληματίες ικανή να σε στέλλουν ,και ποιος ξέρη? Να σε φανέ εάν τολμήσεις να πάρεις μια ανάσα.Είναι ένα σύστημα που έχει μια ομάδα και μια βοήθεια που με βασανίζουν επί χιλιάδες ώρες.με όλα τα απάνθρωπα φασιστικά ναζί ,ψυχοσωματικά βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς κατά χιλιάδες ώρες ,είναι ένα στρατόπεδο βασανιστηρίων κατά επιλογή και κατάχρηση,στα πάντα .Καταγελώ όλους τους υπευθύνους του facebook γεια την συγκάλυψη και την ασυλία τον βασανιστών.Είναι μια ντροπή γεια όλη την ανθρωπότητα .Αντέχω πάντα μονός να μην υπαρχή κανένας επηρεασμός η κόπια υπόνοια από μέρος τον βασανιστών που ορμούν κατά χιλιάδες ,Δεν έχουν καμία πεδία καμία κανονική μόρωση είναι κτήνη κανίβαλοι και ικανή να σε φτάσουν σε βαθμό μέχρι και την αυτοκτονία .Καλό όλους τους φορείς που δίστιχος τους έχετε αφήσει ανελέητους να κάνουν τα απάνθρωπα εγκλήματα Το ίδιο το facebook γνωρίζει και ενημερώνετε από την αρχή γεια όλα .Ποτέ δεν έκανε τίποτα .Μόνο μίσος και ενδυνάμωση τον βασανιστών,ομάδας και βοήθειας .Που αμφιβάλω να έχουν κάτι το ανθρώπινο Κατά καιρούς γίνονται μανιασμένη ταύροι.όταν περνά από την σελίδα ο Bill Gates ,γνωστός σας φιλάνθρωπος που σώζει ζωές και αγωνίζεται γεια το καλό τις ανθρωπότητας.Αυτή όχι δεν είναι φιλάνθρωποι κάνουν τα χειρότερα εκδικητικά βασανιστήρια κατά εμού.Μου έχουν απαγόρευση απειλώντας ότι εάν ξανά ανοίξω σελίδα του ότι κινδυνεύω σωματικά αυτή είναι η όλη κατάσταση που έχουν πάθη αμόκ και κρίσης πανικού .αυτά που έγραψα είναι αυτά που βιώνω .Δεν είμαι υποχείριο κανενός και δεν αχώ αντιμετώπιση με όλες τις κατάστασης του διαδικτύου πανό από 20 χρόνια αυτήν την κατά μεσαίωνα εποχή κατάσταση και εγκληματικότητα ,σε βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Погибли от реальных зверей человечества и группы помощи теперь известно больше этого нацистами гнилость человечества и интернета считают, что насилие и запугивание, сделать то, что безжалостным. Были потеряны не не знаю, что стать их самобытности, но что делать, пыток, запугивания паникерство. фашистами запугивание, ублюдки стыда и мучителей человечестваΑυτή χάθηκαν από την πραγματική ανθρωπότητα τα κτήνη ομάδα βοήθεια και το γνωστό πλέον πια αυτή είναι η ναζί αυτή είναι η σαπίλα της ανθρωπότητας και του διαδικτύου Νομίζουν ότι με την βία και τον τραμπουκισμό,ότι κάνουν κάτι Είναι αδίστακτη .Τα έχουν χαμένα δεν ξέρουν όχι τι τους γίνετε, αλά το τι να κάνουν,βασανιστήρια ,εκφοβισμό κινδυνολογία .ναζί τραμπουκισμό ,αίσχος καθάρματα και βασανιστές της ανθρωπότητας

Αυτή χάθηκαν από την πραγματική ανθρωπότητα τα κτήνη ομάδα βοήθεια και το γνωστό πλέον πια αυτή είναι η ναζί αυτή είναι η σαπίλα της ανθρωπότητας και του διαδικτύου Νομίζουν ότι με την βία και τον τραμπουκισμό,ότι κάνουν κάτι Είναι αδίστακτη .Τα έχουν χαμένα δεν ξέρουν όχι τι τους γίνετε, αλά το τι να κάνουν,βασανιστήρια ,εκφοβισμό κινδυνολογία .ναζί τραμπουκισμό ,αίσχος καθάρματα και βασανιστές της ανθρωπότηταςνιχια

Τώρα με μπλοκάρισε και η κατάσταση του blog spot ,γεια νη μην κάνω την ανάρτηση,αστή μπλοκαρισμένη .Μην τολμήσετε και μου ζητήσετε μου αρέσει κομμένη γεια όλες τις σελίδες μου η κάθε κίνηση προς εσαεί ούτε ναι ούτε τίποτα Διότι είσαστε οργανωμένη .Εχ διαγράψει το facebook από την Microsoft .τώρα θα διαγράψω και σένα διότι μου έχετε κάνη πολύς άσχημες συμπεριφορές.

Τώρα με μπλοκάρισε και η κατάσταση του blog spot ,γεια νη μην κάνω την ανάρτηση,αστή μπλοκαρισμένη .Μην τολμήσετε και μου ζητήσετε μου αρέσει κομμένη γεια όλες τις σελίδες μου η κάθε κίνηση προς εσαεί ούτε ναι ούτε τίποτα Διότι είσαστε οργανωμένη .Εχ διαγράψει το facebook από την Microsoft .τώρα θα διαγράψω και σένα διότι μου έχετε κάνη πολύς άσχημες συμπεριφορές.Slide1

Έχετε μπλοκαριστεί προσωρινά Φαίνεται ότι χρησιμοποιείτε αυτή τη δυνατότητα με υπερβολική ταχύτητα και συχνότητα. Για το λόγο αυτό, μπλοκαριστήκατε και δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για δύο μέρες το πολύ. Στο Κέντρο βοήθειας μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το μπλοκάρισμα.καλά ακόμα δεν βρέθηκε Ένας άνθρωπος να σας κυνήγησε απο τις κτηνωδίες Ρε τραμπούκε τι στο πρόστυχο θέλετε και με έχετε μπλοκαρισμένο.Αυτή είναι η αξία σας φύγετε από την μέση ρε ανόσια καθάρματα τι γραφής ρε πάλη 1200 μεθόδους έχετε θέση σε λειτούργει κατά εμού .Τι θέλετε ρε με μπλοκάρατε ότι έτρεχα που ρε βλάκα δεν είδα κανένα σηματοδότη όλο βλάκες σαν εσένα έβλεπα .Που ρε τώρα έτρεχα πολύ ,απο την αντιγραφή στην επικόλληση .Άντε ρε ανόητη

μπλοκαριστηυυυυυυυυυυυυΈχετε μπλοκαριστεί προσωρινά

Φαίνεται ότι χρησιμοποιείτε αυτή τη δυνατότητα με υπερβολική ταχύτητα και συχνότητα. Για το λόγο αυτό, μπλοκαριστήκατε και δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για δύο μέρες το πολύ.
Στο Κέντρο βοήθειας μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το μπλοκάρισμα.

Μου μπλοκάρισαν την σελίδα διότι μετά από αμέτρητες συνεχόμενε ώρες όλο μπλοκαρίσματα μέρα νύχτα ναζί μεθόδους και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια 50 κα 60 ώρες συνεχόμενα ,είναι η κατευόδια της ομάδας βοήθειας και τον ετέρων Αίσχος βασανιστές Να μπλοκάρετε την δική σας σελίδα ανόητα καθάρματα .δεν με ξενίζει τίποτα σας αντιμετωπίζω να δω που θα φτάνατε δηλώσατε βλακεία ,καμία κίνηση και μου μπλοκάρατε τελείως την σελίδα θρασύδειλοι .τόσο ανεγκέφαλος είσαι φύγε από την σελίδα παράσιτο κακόβουλο πιόνι,Ντροπη σας βασανηστες

Μου μπλοκάρισαν την σελίδα διότι μετά από αμέτρητες συνεχόμενε ώρες όλο μπλοκαρίσματα μέρα νύχτα ναζί μεθόδους και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια 50 κα 60 ώρες συνεχόμενα ,είναι  η κατευόδια  της ομάδας βοήθειας και τον ετέρων Αίσχος βασανιστές Να μπλοκάρετε την δική σας σελίδα ανόητα καθάρματα .δεν με ξενίζει τίποτα σας αντιμετωπίζω να δω που θα φτάνατε δηλώσατε βλακεία ,καμία κίνηση και μου μπλοκάρατε τελείως την σελίδα θρασύδειλοι .τόσο ανεγκέφαλος είσαι φύγε από την σελίδα παράσιτο κακόβουλο πιόνι,

μπλοκαριστη

αυτά έχει απαγορεύσει και με μπλοκάρει επί ώρες πόρτα ρε ανόητε,και κάνε ότι χοντρό .. θέλεις νομίζεις ότι είσαι μόνον εσύ στο διαδίκτυο .Φτάνεις σε σημείο , να γράφεις ανυπόστατα και ανεπαρκή θέματα ,με χωρίς να καταλάβεις τι σου γίνετε άντε φύγε φασιστ..

αυτά έχει απαγορεύσει και με μπλοκάρει επί ώρες πόρτα ρε ανόητε,και κάνε ότι χοντρό .. θέλεις νομίζεις ότι είσαι μόνον εσύ στο διαδίκτυο .Φτάνεις σε σημείο , να γράφεις ανυπόστατα και ανεπαρκή θέματα ,με χωρίς να καταλάβεις τι σου γίνετε άντε φύγε φασιστ..

Δεν μπορείτε να το δημοσιεύσετε, επειδή περιέχει έναν μπλοκαρισμένο σύνδεσμο. Το περιεχόμενο που προσπαθείτε να κοινοποιήσετε περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο ο οποίος έχει μπλοκαριστεί γιατί είναι ανεπιθύμητος ή επικίνδυνος: http://goo.gl/pweix Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το ΜΠΛΟΚΑΡΙΜΕΝΟ είναι το ανεγκέφαλο και κτηνώδες μυαλό σας ,και κάνετε ανόητες ,και βρόμικες κατάστασης .Έχετε πόση μέσα στην χαβούζα καθάρματα και δεν μπορείτε να βγείτε.Δεν ντρέπεστε ρε αποβράσματα πρόστυχη εκβιάστε που με κινδυνολογία εκφοβισμό εκβιασμό .Γράφετε στης σελίδες μου στο τοίχο ακόμα φασίστηκα συνθήματα και ,με τρόπο απολιτικό προσπαθείτε να υπογράψω αυτό που θέλετε εσείς Έλυνα καθάρματα θέλετε να μου κάνετε φρόνημα .ΡΕ ανόητη το καταλαβαίνετε αυτό που προσπαθείτε τρισάθλιοι ,να κάνετε με τόσους ανέντιμους τρόπους .Στο εξής μην τολμήσετε και κάνετε πλω αυτές τις χοντρό..καθάρματα

καθαρμ325

Boukari lesson that you do not want to ask and ask why you BOUKARI means you dissolve all the vandalism and go And what was what you were abused stole hi torture crimes bullying cyberbullying as felonies and that Ali's brutality. Kea incantation not know you got 4 time what cruel torturers and what all the terminology mazi.To a facebook and I've updated it knows itself what happens. written us on facebook, not written in any circus with lions nor, bullfights . kinagate with you all year in the most vulgar and reprehensible tropo.na pushes your beasts that you were in the circus in a cage with lions katharmata.Kai not with the blessings of facebook You save Nazi fascism organized torture and bullying, you have the delicacy of man allows this space not to respect and to become hell and torture me continuously. Shame hi what you bastards tipota.Ean one I would have had near extermination of idiots kairo.Toso isaste.Katangelloume facebook and what happened, but I must defend ourselves but put hand thug with violent psychosomatic vasanistiria.me electronic parenochlisi.Me hatred revenge prostychia.Kai to you eh koroidia.nomizete that I can not find the stolen and damaged pages what you say so anoiti.i we will have something that other staff and I will empistefto.Einai secured its borders vines all. secrets that have various personal and not put them in ypologisti.Einai like a door klydones by a thread. Barrel and your job the xanadeneis is sad shame where you get to let happen afta.Epitrepete bastards to torture me and my block in 2900 have all ktinodia.Giati more right, there are laws that you have physical trampling everything worthy of dignity rights thinking knowledge but all the abuses. What do not antidraso.Tin moment I do not bother anybody. them and have pathainontas critical attacks and that halo. Shall I write 30 days taste but informed me that what bothered with all that D is continuous in monitoring and blokarismena.kai to your writing these days that taste is 17 and my writing can take pure PE skunk. brute what right eh katharma.Kai got the fgacebook you sykgalipti asylum. principal until after drawings by me , And indifferent to shame. Pate destroy society because not all workers nothing enes a bubble are not even ashamed you can get all of n per page, and I want and diafimisasis the page macho and advised to write to me the advertiser to spite. bondage what have you. continuously send and send me pull lathos.Me advanced security panel New Family Safety Center. script and I get later and got him the first time in 2010 and still waiting shame you are all air pounding Scaremongering fascism bullying torment disgrace you do not I'm sick because I copy day and ye will become your people Hermes honor and respect your fellow man

Δεν έχετε μάθη ότι θέλετε να το ζητάτε και να ρωτάτε γιατί εσείς μπουκάρατε μέσα ,κάνατε βανδαλισμό τα διαλύσατε όλα και φύγατε Και τι έγινε αυτά που κλέψατε καταχραστήκατε αφορούσαν εσάς γεια τα εγκλήματα βασανισμούς τραμπουκισμούς ηλεκτρονικές παρενόχλησης σε βαθμό κακουργήματος και ότι Αλή κτηνωδία υπάρχει .Κέα επωδή τα πήρατε δεν γνωρίζουμε 4 χρόνο το τι απάνθρωποι τι βασανιστές και όλες τις ορολογίες μαζί.Το α facebook το εχω ενημερώσει και γνωρίζει και από μόνο του το τι συμβαίνει .Εμείς γραφτήκαμε στο facebook,δεν γραφτήκαμε σε κανένα τσίρκο με λιοντάρια ούτε ,σε ταυρομαχίες.εσείς με κινάγατε όλα τα χρόνια με τον πιο πρόστυχο και ελεεινό τρόπο.να πατά σας κτήνη που ήσαστε στο τσίρκο μέσα στο κλουβί με τα λιοντάρια καθάρματα.Και όχι με τις ευλογιές του facebook  Εσείς εκτός από ναζί βασανιστήρια οργανωμένα φασισμό και τραμπουκισμό,δεν έχετε την λεπτότητα του ανθρώπου Επιτρέπετε σε αυτόν το χώρο να μην τον σέβεστε και να το καταντήσετε κολαστήριο και να με βασανίζετε συνεχόμενα .Ντροπή τι είναι αυτό γεια εσάς τα καθάρματα ένα τίποτα.Εάν ήμουν κοντά θα με είχατε εξόντωση από καιρό.Τόσο ηλίθιοι ήσαστε.Καταγγέλλουμε το facebook και τι έγινε ,μα πρέπει να αμυνθούμε μα βάζετε χέρι με κακοποιέ με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.με ηλεκτρονική παρενόχληση.Με μίσος εκδίκηση προστυχιά.Και τη κάνατε ρε κοροϊδία.νομίζετε ότι δεν μπορώ να τις βρω τις κλεμμένες και κατεστραμμένες σελίδες τι λες τόσο  είμαστε ανόητη.η θα έχω κάτι προσωπικό ι ότι άλλο και θα το εμπιστευτώ.Είναι ξέφραγα αμπέλια όλα .αυτή που έχουν απόρρητα προσωπικά και τα διάφορα δεν τα βάζουν στον υπολογιστή.Είναι σαν μια πόρτα  την κλύδωνες με μια κλωστή .Κάνης την δουλεία σου και την ξαναδένεις Είναι λυπηρό είναι ντροπή εκεί που έχετε φτάσει επιτρέπετε να συμβαίνουν αυτά.Επιτρέπετε τα καθάρματα να με βασανίζουν και να μου έχουν 2900 αποκλεισμό με όλη την κτηνωδία.Γιατί με πιο δικαίωμα,υπάρχουν νομοί φυσική που εσείς έχετε καταπάτηση τα πάντα άξιες δικαιώματα αξιοπρέπεια σκέψη γνώση όλα μα τα καταπατήσατε .Τι θα κάνω δεν θα αντιδράσω.Την στιγμή που δεν Έχω ενόχληση κανένα .Και να έχεις αυτούς παθαίνοντας κρίσις πανικού και ότι Άλο .Να σου γράφουν 30 μέρες γευτώ μα πληροφόρησες ότι ενοχλούσες Με τι ρε  που όλα είναι συνέχεα υπό παρακολούθηση και μπλοκαρισμένα.και να σου γράφο αυτέ η 17 μέρες γευτώ είναι και να μου γραφής μπορεί να χρειαστούν κάθαρμα ρε παλιάνθρωπε .κτήνος  με ποιο δικαίωμα ρε κάθαρμα.Και να έχεις το fgacebook να σας συκγαλιπτη παροχή ασυλία .μέχρι εντολέα μετά από σχεδιαγράμματα κατά εμού,Και να αδιαφορεί αίσχος .Πατέ να καταστρέψετε την κοινωνία διότι ,δεν λειτουργοί τίποτα όλα ένια μια φούσκα ούτε καν υπάρχουν ντροπή σας να τα πάρετε όλα από τοις ν σελίδα,Και μου θέλετε και διαφημισάσης στην σελίδα με τσαμπουκά και να μου γράφεις ενημέρωσε τον διαφημιζόμενο να την παρά .τι δουλεία έχω .στέλνω και συνεχώς μου βγάζετε λάθος.Με στέλνετε Ασφάλεια για προχωρημένους Νέος πίνακας εφαρμογών Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας .και να μου γραφή πάρτε αργότερα και τον πηρά πρώτη φορά το 2010 και ακόμα περιμένω ντροπή σας, Όλα είναι αέρας  κοπανιστός κινδυνολογία φασισμός τραμπουκισμός βασανισμός αίσχος δεν σας σιχάθηκα ,γιατί πιστεύω κόπια μέρα θα γίνετε και σεις άνθρωποι σας Ερμής που τιμούμε και σεβόμαστε τον συνάνθρωπο21 meres

Καταγγέλλω το facebook,γει την πλήρη αδιαφορία την συγκάλυψη την ασυλία τον ναζί βασανιστών κατά εμού .Τους δίνη εντολές το τι θα κάνουν ενημερώνοντας από ιστοσελίδα δική μου.Έχετε χάση κάθε Έλενο και κάθε ανθρώπινο δείγμα .Σας καταγελώ και ζητώ να Φύγουν ανίκανη ,που είναι στ facebook,που ρυθμίζουν γειρτά πάντα μέσο εντολέα τους ομάδα βοήθεια με κτηνωδία τραμπουκισμό ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΗ ΣΟΚ Με τον τραμπουκισμό κάνετε τα πάντα άστατα βανδαλισμών γεια να μην Φάνη η αλήθεια

λεκτικοΚαταγγέλλω το facebook,γει την πλήρη αδιαφορία την συγκάλυψη την ασυλία τον ναζί βασανιστών κατά εμού .Τους δίνη εντολές το τι θα κάνουν ενημερώνοντας από ιστοσελίδα δική μου.Έχετε χάση κάθε Έλενο και κάθε ανθρώπινο  δείγμα .Σας καταγελώ και ζητώ να Φύγουν ανίκανη ,που είναι στ facebook,που ρυθμίζουν γειρτά πάντα μέσο εντολέα τους ομάδα βοήθεια με κτηνωδία τραμπουκισμό
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΗ ΣΟΚ
Με τον τραμπουκισμό κάνετε τα πάντα άστατα βανδαλισμών γεια να μην Φάνη η αλήθεια

Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook. τι λες ρε ανόητε θα κόψω το μηχάνημα στη μέση βλάκα ,δεν Πάι πιο κάτω ανόητε .στο πιο νορμάλ.Θα μου Πης ότι τρέχω .δεν μπορείτε να με αντιμετωπίσετε και μού ,λέτε τρέχω.Να παράς και εσύ να τρέχει .Έχετε πάθη κρίσι πανικού ανόητε παραμιλήσατε διεστραμμένη μου βγάζεις ναζί λεκτικό να .Τέρμ...α η λεκτική στο διαδίκτυο κανένας ,ανόητος δεν κάνη απαγορευτώ .Μην τολμήσετε και κάνετε κατάχρηση με λεκτικούς θα σας ανάλαβα η αρμόδια κατάσταση Να τα ξεχάσετε βασανιστές αυτά που ξέρατε τέρμα η λεκτική ,σε ολόκληρο το διαδίκτυο ναι .κανίβαλοι ομάδα και βοήθεια Με μπλοκάρουν με εικονικούς αποκλεισμούς ,και μετά ζητούν να παραδεχτώ κάτι που δεν έκανα και υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω πιο ρε καθάρματα Εγκλιμάτιες. sos... "Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95

Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς
με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook.
τι λες ρε ανόητε θα κόψω το μηχάνημα στη μέση βλάκα ,δεν Πάι πιο κάτω ανόητε .στο πιο νορμάλ.Θα μου Πης ότι τρέχω .δεν μπορείτε να με αντιμετωπίσετε και μού ,λέτε
τρέχω.Να παράς και εσύ να τρέχει .Έχετε πάθη κρίσι πανικού ανόητε παραμιλήσατε διεστραμμένη μου βγάζεις ναζί λεκτικό να .Τέρμ...α η λεκτική στο διαδίκτυο κανένας ,ανόητος δεν κάνη απαγορευτώ .Μην τολμήσετε και κάνετε κατάχρηση με λεκτικούς θα σας ανάλαβα η αρμόδια κατάσταση Να τα ξεχάσετε βασανιστές αυτά που ξέρατε τέρμα η λεκτική ,σε ολόκληρο το διαδίκτυο ναι .κανίβαλοι ομάδα και βοήθεια
Με μπλοκάρουν με εικονικούς αποκλεισμούς ,και μετά ζητούν να παραδεχτώ κάτι που δεν έκανα και υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω πιο ρε καθάρματα Εγκλιμάτιες. sos...ConsiliumHeader
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95

Top Tracks for Vanessa-Mae (λίστα αναπαραγωγής)

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ-ΓΩΓΟΥ,ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

ΟΛΥΜΠΟΣ ,ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΤΕ .(Πλήρης Ταινία)

GREEK PROGRAM (FULL HERE) entitled "Olympus, the gods never left."
The movie is 1 hour and a quarter, CONTAINS MATERIAL RICH AND INTERVIEWS BY PEOPLE who attend SUPPLY, THE ORGANISERS IROIKOUS AND VISITORS!
SPREAD THE GREEK FILM, view, GIVE TO YOUR FRIENDS, copy, paste the DIKOUS TO YOUR SITES. SEE ALSO COMPLETE TO THE GREEK SITES
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ (ΠΛΗΡΗΣ ΕΔΩ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΌΛΥΜΠΟΣ, ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΤΕ" .
Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ , ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ,ΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ !
ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ , ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ,ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ , ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ,ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ ΤΩΝ

Αχιλλέας εναντίον Έκτορα

Θωμάς Μπακαλάκος - Μην καρτεράτε

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

18/01/1984

Δείτε το VIDEO
Το τρίτο επεισόδιο της σειράς «ΣΑΝ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ» που παρουσιάζει η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ είναι αφιερωμένο στον λαϊκό συνθέτη, στιχουργό και δεξιοτέχνη του μπουζουκιού ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ. Μέσα από αρχειακό οπτικοακουστικό υλικό παλιότερων εκπομπών και συνεντεύξεις ανθρώπων του χώρου, η εκπομπή καταγράφει την καλλιτεχνική πορεία του σπουδαίου δημιουργού. Προβάλλεται απόσπασμα συνέντευξης του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ (1979) στην οποία αφηγείται τη ζωή του, τα παιδικά του χρόνια στη γενέτειρά του τα Τρίκαλα, την ενασχόλησή του με τη μουσική και τον ερχομό του στην Αθήνα το 1936. Αλλού μιλάει για την ερμηνεύτρια των τραγουδιών του τη ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ. Ο μελετητής του ρεμπέτικου τραγουδιού ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ αναφέρεται στο μουσικό περιβάλλον της εποχής του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ στο οποίο γεννήθηκε, στις επιρροές που δέχθηκε και στα χαρακτηριστικά που τον κατατάσσουν σε μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες της λαϊκής μουσικής. Η κόρη του ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΣΙΤΣΑΝΗ περιγράφει μνήμες από τη ζωή με τον πατέρα της. Για την προσωπική τους σχέση με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ μιλούν ακόμη καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του όπως, η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ, ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ και η ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ. Ακόμη, ο φίλος του από τη Γερμανία ΟΥΛΦ ΜΠΟΥΧΕΛΝΤ εξιστορεί την πρώτη επαφή του με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ, ενώ ο δημοσιογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ θυμάται τη γνωριμία του μαζί του, όταν τον φιλοξένησε σε εκπομπή του. Μεταξύ άλλων, τονίζονται στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του, ενώ ειδική μνεία γίνεται στο στιχουργικό του ταλέντο. Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ακούγονται τραγούδια του Β.ΤΣΙΤΣΑΝΗ, προβάλλονται πλάνα όπου παίζει και ερμηνεύει ο ίδιος, καθώς και στιγμιότυπα-ντοκουμέντα από εμφανίσεις του σε νυχτερινά κέντρα όπως στο «Χάραμα». Ακούγονται οι γνωστές επιτυχίες: «Αρχόντισσα», «Το σκαλοπάτι σου», «Αράπικο λουλούδι», «Γιατί με ξύπνησες πρωί», «Θα κάνω ντου βρε πονηρή», «Με παράσυρε το ρέμα», «Δεν με στεφανώνεις με γελάς», «Δεν ρωτώ ποια είσαι», «Κάποιο αλάνι». Επίσης, «Της φτώχειας τα κουρέλια» με τη Μ. ΝΙΝΟΥ.Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013 12:22

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

18/01/1984

Δείτε το VIDEO
Το τρίτο επεισόδιο της σειράς «ΣΑΝ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ» που παρουσιάζει η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ είναι αφιερωμένο στον λαϊκό συνθέτη, στιχουργό και δεξιοτέχνη του μπουζουκιού ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ. Μέσα από αρχειακό οπτικοακουστικό υλικό παλιότερων εκπομπών και συνεντεύξεις ανθρώπων του χώρου, η εκπομπή καταγράφει την καλλιτεχνική πορεία του σπουδαίου δημιουργού. Προβάλλεται απόσπασμα συνέντευξης του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ (1979) στην οποία αφηγείται τη ζωή του, τα παιδικά του χρόνια στη γενέτειρά του τα Τρίκαλα, την ενασχόλησή του με τη μουσική και τον ερχομό του στην Αθήνα το 1936. Αλλού μιλάει για την ερμηνεύτρια των τραγουδιών του τη ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ. Ο μελετητής του ρεμπέτικου τραγουδιού ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ αναφέρεται στο μουσικό περιβάλλον της εποχής του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ στο οποίο γεννήθηκε, στις επιρροές που δέχθηκε και στα χαρακτηριστικά που τον κατατάσσουν σε μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες της λαϊκής μουσικής. Η κόρη του ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΣΙΤΣΑΝΗ περιγράφει μνήμες από τη ζωή με τον πατέρα της. Για την προσωπική τους σχέση με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ μιλούν ακόμη καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του όπως, η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ, ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ και η ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ. Ακόμη, ο φίλος του από τη Γερμανία ΟΥΛΦ ΜΠΟΥΧΕΛΝΤ εξιστορεί την πρώτη επαφή του με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ, ενώ ο δημοσιογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ θυμάται τη γνωριμία του μαζί του, όταν τον φιλοξένησε σε εκπομπή του. Μεταξύ άλλων, τονίζονται στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του, ενώ ειδική μνεία γίνεται στο στιχουργικό του ταλέντο. Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ακούγονται τραγούδια του Β.ΤΣΙΤΣΑΝΗ, προβάλλονται πλάνα όπου παίζει και ερμηνεύει ο ίδιος, καθώς και στιγμιότυπα-ντοκουμέντα από εμφανίσεις του σε νυχτερινά κέντρα όπως στο «Χάραμα». Ακούγονται οι γνωστές επιτυχίες: «Αρχόντισσα», «Το σκαλοπάτι σου», «Αράπικο λουλούδι», «Γιατί με ξύπνησες πρωί», «Θα κάνω ντου βρε πονηρή», «Με παράσυρε το ρέμα», «Δεν με στεφανώνεις με γελάς», «Δεν ρωτώ ποια είσαι», «Κάποιο αλάνι». Επίσης, «Της φτώχειας τα κουρέλια» με τη Μ. ΝΙΝΟΥ.Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013 12:22

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

18/01/1984

Δείτε το VIDEO
Το τρίτο επεισόδιο της σειράς «ΣΑΝ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ» που παρουσιάζει η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ είναι αφιερωμένο στον λαϊκό συνθέτη, στιχουργό και δεξιοτέχνη του μπουζουκιού ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ. Μέσα από αρχειακό οπτικοακουστικό υλικό παλιότερων εκπομπών και συνεντεύξεις ανθρώπων του χώρου, η εκπομπή καταγράφει την καλλιτεχνική πορεία του σπουδαίου δημιουργού. Προβάλλεται απόσπασμα συνέντευξης του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ (1979) στην οποία αφηγείται τη ζωή του, τα παιδικά του χρόνια στη γενέτειρά του τα Τρίκαλα, την ενασχόλησή του με τη μουσική και τον ερχομό του στην Αθήνα το 1936. Αλλού μιλάει για την ερμηνεύτρια των τραγουδιών του τη ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ. Ο μελετητής του ρεμπέτικου τραγουδιού ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ αναφέρεται στο μουσικό περιβάλλον της εποχής του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ στο οποίο γεννήθηκε, στις επιρροές που δέχθηκε και στα χαρακτηριστικά που τον κατατάσσουν σε μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες της λαϊκής μουσικής. Η κόρη του ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΣΙΤΣΑΝΗ περιγράφει μνήμες από τη ζωή με τον πατέρα της. Για την προσωπική τους σχέση με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ μιλούν ακόμη καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του όπως, η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ, ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ και η ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ. Ακόμη, ο φίλος του από τη Γερμανία ΟΥΛΦ ΜΠΟΥΧΕΛΝΤ εξιστορεί την πρώτη επαφή του με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ, ενώ ο δημοσιογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ θυμάται τη γνωριμία του μαζί του, όταν τον φιλοξένησε σε εκπομπή του. Μεταξύ άλλων, τονίζονται στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του, ενώ ειδική μνεία γίνεται στο στιχουργικό του ταλέντο. Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ακούγονται τραγούδια του Β.ΤΣΙΤΣΑΝΗ, προβάλλονται πλάνα όπου παίζει και ερμηνεύει ο ίδιος, καθώς και στιγμιότυπα-ντοκουμέντα από εμφανίσεις του σε νυχτερινά κέντρα όπως στο «Χάραμα». Ακούγονται οι γνωστές επιτυχίες: «Αρχόντισσα», «Το σκαλοπάτι σου», «Αράπικο λουλούδι», «Γιατί με ξύπνησες πρωί», «Θα κάνω ντου βρε πονηρή», «Με παράσυρε το ρέμα», «Δεν με στεφανώνεις με γελάς», «Δεν ρωτώ ποια είσαι», «Κάποιο αλάνι». Επίσης, «Της φτώχειας τα κουρέλια» με τη Μ. ΝΙΝΟΥ.Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013 12:22

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

18/01/1984

Δείτε το VIDEO
Το τρίτο επεισόδιο της σειράς «ΣΑΝ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ» που παρουσιάζει η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ είναι αφιερωμένο στον λαϊκό συνθέτη, στιχουργό και δεξιοτέχνη του μπουζουκιού ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ. Μέσα από αρχειακό οπτικοακουστικό υλικό παλιότερων εκπομπών και συνεντεύξεις ανθρώπων του χώρου, η εκπομπή καταγράφει την καλλιτεχνική πορεία του σπουδαίου δημιουργού. Προβάλλεται απόσπασμα συνέντευξης του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ (1979) στην οποία αφηγείται τη ζωή του, τα παιδικά του χρόνια στη γενέτειρά του τα Τρίκαλα, την ενασχόλησή του με τη μουσική και τον ερχομό του στην Αθήνα το 1936. Αλλού μιλάει για την ερμηνεύτρια των τραγουδιών του τη ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ. Ο μελετητής του ρεμπέτικου τραγουδιού ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ αναφέρεται στο μουσικό περιβάλλον της εποχής του ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ στο οποίο γεννήθηκε, στις επιρροές που δέχθηκε και στα χαρακτηριστικά που τον κατατάσσουν σε μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες της λαϊκής μουσικής. Η κόρη του ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΤΣΙΤΣΑΝΗ περιγράφει μνήμες από τη ζωή με τον πατέρα της. Για την προσωπική τους σχέση με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ μιλούν ακόμη καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του όπως, η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ, ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ και η ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ. Ακόμη, ο φίλος του από τη Γερμανία ΟΥΛΦ ΜΠΟΥΧΕΛΝΤ εξιστορεί την πρώτη επαφή του με τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΤΣΑΝΗ, ενώ ο δημοσιογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ θυμάται τη γνωριμία του μαζί του, όταν τον φιλοξένησε σε εκπομπή του. Μεταξύ άλλων, τονίζονται στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του, ενώ ειδική μνεία γίνεται στο στιχουργικό του ταλέντο. Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ακούγονται τραγούδια του Β.ΤΣΙΤΣΑΝΗ, προβάλλονται πλάνα όπου παίζει και ερμηνεύει ο ίδιος, καθώς και στιγμιότυπα-ντοκουμέντα από εμφανίσεις του σε νυχτερινά κέντρα όπως στο «Χάραμα». Ακούγονται οι γνωστές επιτυχίες: «Αρχόντισσα», «Το σκαλοπάτι σου», «Αράπικο λουλούδι», «Γιατί με ξύπνησες πρωί», «Θα κάνω ντου βρε πονηρή», «Με παράσυρε το ρέμα», «Δεν με στεφανώνεις με γελάς», «Δεν ρωτώ ποια είσαι», «Κάποιο αλάνι». Επίσης, «Της φτώχειας τα κουρέλια» με τη Μ. ΝΙΝΟΥ.Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013 12:22

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Έλεγχος ασφάλειας δεν ντρέπεστε ρε κτήνη δικαιολογία που βρήκατε για αυτά τα κακόβουλα και τα εγκληματικά τομάρια αυτό ρε ανόητε βρήκατε άντε ρε χαμένη ξευτιλιστήκατε ακόμα μια φορά ανόητε ενώ θα παραμείνω Άνθρωπος και όχι διχτουλις ρουφιανος και βρομοσκυλο αλήτες .Τι νομίσατε ρε διεφθαρμένη ότι θα μας ρε καθάρματα.4 χρόνια βασανιστήρια μου οφείλετε να δούμε τι θα πείτε εκμεταλλευτές .Δεν έχετε ούτε ιερό ούτε τίποτα Είσαστε ικανή με τον ρυθμό αυτό να ποδοπατήσετε τα πάντα στο πέρασμα σας Προειδοποίηση: Μειώστε την ταχύτητα Φαίνεται ότι χρησιμοποιείτε αυτή τη λειτουργία με ακατάλληλο τρόπο. Αν δεν μειώσετε την ταχύτητά σας, μπορεί να μπλοκαριστείτε. Και όλα αυτά τα κάνατε τομάρια που πέρασε με την σελίδα του ένας πραγματικός άνθρωπος .Φιλάνθρωπος γεια την ανθρωπότητα που μισείτε βάρβαρα φασίστες. αυτά μου κάνετε όταν περνά ο Bill Gstes που σώζει εκατομμύρια ζωές .Ενώ εσείς είσαστε κατά και ικανοί γεια τα πάντα αποβράσματα της κανονιάς.και άσε τα πρόστυχα με της ταχύτητες Επιτρέπετε ρε βλάκα να ακοκαλησε ότι σε πείραξε η ταχύτητα αληταρία τομάρια ούτι να ξαναπατήσετε στην σελίδα .

λεκτικοΈλεγχος ασφάλειας  δεν ντρέπεστε ρε κτήνη δικαιολογία που βρήκατε για αυτά τα κακόβουλα και τα εγκληματικά τομάρια αυτό ρε ανόητε βρήκατε άντε ρε χαμένη ξευτιλιστήκατε ακόμα μια φορά ανόητε ενώ θα παραμείνω Άνθρωπος και όχι διχτουλις ρουφιανος και βρομοσκυλο αλήτες .Τι νομίσατε ρε διεφθαρμένη ότι θα μας ρε καθάρματα.4 χρόνια βασανιστήρια μου οφείλετε να δούμε τι θα πείτε εκμεταλλευτές .Δεν έχετε ούτε ιερό ούτε τίποτα Είσαστε ικανή με τον ρυθμό αυτό να ποδοπατήσετε τα πάντα στο πέρασμα σας Προειδοποίηση: Μειώστε την ταχύτητα Φαίνεται ότι χρησιμοποιείτε αυτή τη λειτουργία με ακατάλληλο τρόπο. Αν δεν μειώσετε την ταχύτητά σας, μπορεί να μπλοκαριστείτε. Και όλα αυτά τα κάνατε τομάρια που πέρασε με την σελίδα του ένας πραγματικός άνθρωπος .Φιλάνθρωπος γεια την ανθρωπότητα που μισείτε βάρβαρα φασίστες. αυτά μου κάνετε όταν περνά ο Bill Gstes που σώζει εκατομμύρια ζωές .Ενώ εσείς είσαστε κατά και ικανοί γεια τα πάντα αποβράσματα της κανονιάς.και άσε  τα πρόστυχα με της ταχύτητες Επιτρέπετε ρε βλάκα να ακοκαλησε ότι σε πείραξε η ταχύτητα αληταρία τομάρια ούτι να ξαναπατήσετε στην σελίδα .

Διαδίκτυο Κατάσταση Κοινότητα Μιχάλης Θαλάσσης.: ΑΝΗΜΠΟΡΟΣ-ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

Διαδίκτυο Κατάσταση Κοινότητα Μιχάλης Θαλάσσης.: ΑΝΗΜΠΟΡΟΣ-ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

Thought you bastards will not bow hides Romanian eh coward thousands bullying against Nazism torture me you have shown that you are incapable of shame you got in series, and cannibalism capable hi every criminal act. While I will stick man. BASTARDS Καθάρματα νομίσατε ότι θα υποκύψω τομάρια ρουμάνοι όχι ρε δειλέ χιλιάδες άτομα κατά εμού τραμπουκισμούς ναζισμός βασανιστήρια σας απέδειξα ότι είσαστε ανίκανη φτάσατε σε σειριά ντροπής ,και κανιβαλισμού ικανή γεια κάθε εγκληματική πράξη. Ενώ εγώ θα παραμείνω Άνθρωπος. ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ

Thought you bastards will not bow hides Romanian eh coward thousands bullying against Nazism torture me you have shown that you are incapable of shame you got in series, and cannibalism capable hi every criminal act. While I will stick man. BASTARDSμην λανα βλακα  Καθάρματα νομίσατε ότι θα υποκύψω τομάρια ρουμάνοι όχι ρε δειλέ χιλιάδες άτομα κατά εμού τραμπουκισμούς ναζισμός βασανιστήρια σας απέδειξα ότι είσαστε ανίκανη φτάσατε σε σειριά ντροπής ,και κανιβαλισμού ικανή γεια κάθε εγκληματική πράξη. Ενώ εγώ θα παραμείνω Άνθρωπος.    ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ

προσπαθείτε να κρύψετε την αΐδια και το μίσος που μετέδωσαν τα κτήνη που έχετε Είσαι υπόλογος και ανικανότητα να μπορέσεις ,να σταματήσεις τα εγκλήματα που κάνατε κατά εμού είσαστε υπεύθυνη .το τι έπρεπε κα το τη θα κάνετε δεν με ενδιαφέρει .Είσαστε χωρίς αντίκρισμα αυτό είσαστε Απάνθρωποι μην τολμήσουν αυτά τα καθάρματα ,τα όποια θέλουν ,στον εισαγγελέα ,και εσείς η τροφοδότες ο εντολέας ναζί φασισμός σκέτο κολαστήριο.

προσπαθείτε να κρύψετε την αΐδια και το μίσος που μετέδωσαν τα κτήνη που έχετε Είσαι υπόλογος και ανικανότητα να μπορέσεις ,να σταματήσεις τα εγκλήματα που κάνατε κατά εμού είσαστε υπεύθυνη .το τι έπρεπε κα το τη θα κάνετε δεν με ενδιαφέρει .Είσαστε χωρίς αντίκρισμα αυτό είσαστε Απάνθρωποι μην τολμήσουν αυτά τα καθάρματα ,τα όποια θέλουν ,στον εισαγγελέα ,και εσείς η τροφοδότες ο εντολέας ναζί φασισμός σκέτο κολαστήριο.

φσισμος

Τώρα βλέπω το facebook,που βγήκε να διάβαση την κτηνωδία σας τομάρια .Που την ευθηνή όλοι την φέρει το facebook,

Τώρα βλέπω το facebook,που βγήκε να διάβαση την κτηνωδία σας τομάρια .Που  την ευθηνή όλοι την φέρει το facebook,

Θυμίζετε άσχημες καταστάσεις που πέρασε η ανθρωπότητα λυπάμαι που δεν έχετε τίποτα δικό σας .Είναι πολύ γνωστό πολύ καλύτερα το γνωρίζετε εσείς τι κτήνη ήσαστε δειλά πιόνια?

Θυμίζετε άσχημες καταστάσεις που πέρασε η ανθρωπότητα λυπάμαι που δεν έχετε τίποτα δικό σας .Είναι πολύ γνωστό πολύ καλύτερα το γνωρίζετε εσείς τι κτήνη ήσαστε δειλά πιόνια?

Τόσο καθάρματα είναι που μισούν και τον αέρα τα τσόγλανοι ομάδα και βοήθεια Που είναι το facebook σήμερα που,εκεί που ήταν και χθες

μην λανα βλακα

Και άνανδροι και φασίστες και θρασύδειλοι Και άνανδροι. και φασίστες και,ναζί και θρασύδειλοι.

Και άνανδροι και φασίστες και θρασύδειλοι Και άνανδροι. και φασίστες και,ναζί και θρασύδειλοι.

Slide1

Γιατί με βασανίζετε είναι τρόπος αυτός ,δεν το ανέχομαι αυτό το κακόβουλο και εγκληματικό.Δεν με αφήνουν από τα συνεχόμενα ναζί βασανιστήρια.δεν Εχω τίποτα άλλο να γράψω ντροπή ,είμαι άνθρωπος Why is torturing this way, do not put up with this malicious and egklimatiko.Den with leave of the consecutive Nazis vasanistiria.den I have nothing else to write a shame, I'm human Καταγγέλλω ενώπιων του διαδικτύου και του Ελληνικού Συντάγματος ,κατά του facebook ομάδα και βοήθεια.Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook

Καταγγέλλω ενώπιων του διαδικτύου και του Ελληνικού
Συντάγματος ,κατά του facebook ομάδα και βοήθεια.Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook....σκεφτείτε το τι κάνουν παραπέρα .οργώνουν ανοίγουν ι ίδιοι και αφαιρούν κλέβοντας σελίδες.Το facebook γνωρίζει τα πάντα. Ζητώ από την πλούτια να επέμβει .Με έχουν φυλάκιση χωρίς λόγο 2900 μέρες αποκλεισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης και της καταγωγής μου που είναι η Ελλάδα και μισούν πολύ το έχουν απόδειξη.Ο τρόπος φυλάκισης είναι εικονικός.Τώρα πάω να ανάξιο μια σελίδα,που είχε να άνοιξη πριν το 2013.και με μπλοκάρει με την αιτιολογία ότι ενοχλούσα αγνώστους αυτό έχει συμβεί
Ζητώ την ποινική δίωξη και την σύληση τον καταγγελθέντων που με έφεραν σε τερματικό σημείο μετά από φρικτό πόλεμο 4 χρόνων επί 24 ώρες είναι επικίνδυνη ..Γνωρίζοντας τα πάντα συνεχώς εκβιασμούς απειλές με φρικτά ναζί βασανιστήρια καταγελώ ομάδα βοήθεια του facebook και το ίδιο το facebook γεια εγκληματική ενεργεία κατά εμού με ναζί βασανιστήρια κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπινών δικαιωμάτων,με βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια γεια 4 χρόνο ,σε βαθμό κακουργήματος με διαφόρους μεθόδους ,όπως ηλεκτρονική παρενόχληση ,τόσο εμέ όσο και στην οικογένεια μου προκαλούντα ψυχική οδύνη .Με εξευτελιστικούς τρόπους καταδίκη 2900 μέρες με ψευδή καταδίκη θέλοντας μετά να δηλώσω να υπογράψω μετάνοια πολύ κτηνωδία ότι έκανα κάτι και δεν θα το ξανακάνω .ντροπή τους εκβιάζοντας με άσπιλες γεια την άψη μου βασανιστήρια Με έχουν στήλη 4φορες στην εντατική .Ο σκοπός τους ήταν τόσο βασανιστικός που με έφεραν πολύς φορές σε αδιέξοδο σε βαθμό αυτοκαταστροφής αυτοκτονίας και ουχί άλλο μπουρί να υπόψη .Είναι εγκληματίες; και ζητώ τώρα την σύλληψη τους και να ομολογήσουν όλα τα βασανιστήρια .με 47 μέρες αίσχος βασανιστήρια με βάρδιες είναι ικανή γεια τα πάντα,ζητώ την σύλληψη τις ομάδας από εισαγγελέα και το αρμόδιο που ήταν στο πόστο αυτό να σύλληψη και να του καταγγελθεί κατηγορία συγκάλυψη εγκληματικής ενέργειας συγκάλυψη σε αποπήρα εξόντωσης μου ,και κατά παντός υπευθύνου

λεκτικο

ξανά ενοχλήσετε ανάρτησης τις τια βάζεις μαζί.Που βρίσκεσαι ρε στο σπίτι σου η στο μαντρί σου ανόητε .Κάνης κατάχρηση καταπάτηση φασισμό βανδαλισμό είσαι ,ρε.

Από ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook προς Από Ανεμοστρόβιλο Μιχάλης Θαλάσσης
τι λες ρε ανόητε θα κόψω το μηχάνημα στη μέση βλάκα ,δεν Πάι πιο κάτω ανόητε .στο πιο νορμάλ.Θα μου Πης ότι τρέχω .δεν μπορείτε να με αντιμετωπίσετε και μού ,λέτε τρέχω.Να παράς και εσύ να τρέχει .Έχετε πάθη κρίσι πανικού ανόητε παραμιλήσατε διεστραμμένη μου βγάζεις ναζί λεκτικό να .Τέρμα η λεκτική στο διαδίκτυο κανένας , δεν κάνη απαγορευτε .Μην τολμήσετε και κάνετε κατάχρηση με λεκτικούς θα σας ανάλαβα η αρμόδια κατάσταση Να τα ξεχάσετε βασανιστές αυτά που ξέρατε τέρμα η λεκτική ,σε ολόκληρο το διαδίκτυο ναι .κανίβαλοι ομάδα και βοήθεια
Με μπλοκάρουν με εικονικούς αποκλεισμούς ,και μετά ζητούν να παραδεχτώ κάτι που δεν έκανα και υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω πιο ρε καθάρματα Εγκλιμάτιες. sos...
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95

Μην ξανακάνεις κατάχρηση στην σελίδα με πιο δικαιωμα κάθαρμα,άλλαζες τις διατάξης φύγε ρε βασανιστή δεν το καταλαβεννης ηλίθιε στην σελίδα σου .Μην θέλεις παλιάνθρωπε να μας βλέπει όλο το διαδίκτυο ντροπή σεβάσου και λίγο αληταρία διεστραμμένε μην τολμήσεις και ξανά ενώσεις βλάκα τις εικόνες .Νομίζοντας ήτοι θα καλύψεις την βρόμα τις πλαστογραφίας άντε και, ανόητε.

ολοι

Antonio Vivaldi - The Four Seasons





Antonio Vivaldi The Four Seasons Full HD (Italian: Le quattro stagioni) is a set of four violin concertos by Antonio Vivaldi Full Concert. Composed in 1723, The Four Seasons is Vivaldi's best-known work, and is among the most popular pieces of Baroque music. The texture of each concerto is varied, each resembling its respective season. For example, "Winter" is peppered with silvery pizzicato notes from the high strings, calling to mind icy rain, whereas "Summer" evokes a thunderstorm in its final movement, which is why the movement is often dubbed "Storm."
The concertos were first published in 1725 as part of a set of twelve concerti, Vivaldi's Op. 8, entitled Il cimento dell'armonia e dell'inventione (The Contest between Harmony and Invention). The first four concertos were designated Le quattro stagioni, each being named after a season. Each one is in three movements, with a slow movement between two faster ones. At the time of writing The Four Seasons, the modern solo form of the concerto had not yet been defined (typically a solo instrument and accompanying orchestra). Vivaldi's original arrangement for solo violin with string quartet and basso continuo helped to define the form.
Die Vier Jahreszeite, Les Quatre Saisons compléter completare all movements
English Chamber Orchestra
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 1 RV 269-1 - Allegro - Spring
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 1 RV 269-2 - Largo - Spring
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 1 RV 269-3 - Allegro - Spring
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 2 RV 315-1 - Allegro Non Molto - Allegro - Summer
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 2 RV 315-2 - Adagio - Summer
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 2 RV 315-3 - Presto - Summer
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 3 RV 293-1 - Allegro - Autumn
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 3 RV 293-2 - Molto Adagio - Autumn
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 3 RV 293-3 - Allegro - Autumn
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 4 RV 297-1 - Allegro Non Molto - Winter
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 4 RV 297-2 - Largo - Winter
Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Op 8, N. 4 RV 297-3 - Allegro - Winter
Le quattro stagioni The Four Seasons (Vivaldi) Die Vier Jahreszeiten Las Cuatro Estaciones Classical Music compléter ganze Konzert von Vivaldi Full Concert Complete Music all movements greatest hits

Χαλκίδα πορθμός του Ευρίπου - Chalkida strait of Euripus

χαλκιδα

Team and help finally stop playing with the whole system. -Ομάδα και βοήθεια επιτέλους σταματήστε να παίζετε με όλο το σύστημα. -Команда и помощь, наконец, перестать играть со всей системой.

Ομάδα και βοήθεια επιτέλους σταματήστε να παίζετε με όλο το σύστημα.Δεν σέβεστε τίποτα και κανέναν Είναι συμπεριφορά αυτή που κάνετε συνεχώς,που μόνο ένας μέθυσος η ανόητος θα μπορούσε να κάνη αυτά .Είναι χώρος αυτός που κάνετε όλες τις χοντρές.Να πάτε σε μια χαβούζα να παίξετε Το facebook δεν βλέπει αυτήν την γελοία παρουσίαση.Έχουν συνεχώς κατάχρηση καταπάτηση σελίδας.Ηλεκτρονικές παρενόχλησης μέρα νύχτα στο σπίτι μου στην οικογένεια μου προκαλούντα ψυχική οδύνη εκφοβισμό τραμπουκισμό ,και διατάραξη οικιακής ειρήνης.Δεν είναι δυνατόν μια τέτοια κατάσταση να έχει αυτά τα κακόβουλα.Είμαστε άνθρωποι έχουμε υπόληψη και αξιοπρέπεια.Μα βλέπουν παγκόσμιος.Αυτά προσβάλουν όχι μώμο έμενα και το facebook.Γευτώ τους έχετε αφήσει έτσι τους λυσσασμένους κοπρίτες να παρουσιάζεις και να εκτελούν μια κτηνωδία.Να μπαίνουν σε σελίδες εκτός f/b και να βανδαλικού τα πάντα που βρισκόμαστε .Σας καθιστό υπευθύνους γεια όλα ,και κάντε ότι νομίζετε -Team and help finally stop playing with all systima.Den respectful nothing and no behavior is that you constantly that only a drunk or a fool could bore them. Room is what you do all chontres.Na go to a refuse dump the play facebook sees this ridiculous abuse parousiasi.Echoun constantly trampling selidas.Ilektronikes harassment day and night at my house to my family evocative mental anguish intimidation bullying, and domestic disturbance eirinis.Den could such a situation have these malicious. We have people standing and looking axioprepeia.Ma pagkosmios.Afta blemish not offend me and facebook.Gefto so you have let their rabid cur present and perform a ktinodia.Na come to pages outside f / b and everything Vandals we are. makes you responsible hello all, and do you think  Команды и помочь, наконец, перестать играть со всеми systima.Den уважительно и ничего не поведения является то, что вы постоянно, что только пьяный или дурак мог родила их. Номеров является то, что вы все chontres.Na пойти на свалку Спектакль facebook видит в этом смешного parousiasi.Echoun злоупотреблением постоянно попирает selidas.Ilektronikes день домогательства и ночью в мой дом, чтобы моя семья флагов психических страданий запугивания издевательства, и внутренние eirinis.Den нарушение может такой ситуации эти вредоносные. у нас есть люди стоят и смотрят axioprepeia.Ma pagkosmios.Afta порока не оскорблять меня и facebook.Gefto, чтобы вы выпустили их бешеную настоящее текущ. и выполнять ktinodia.Na прийти к страницам за пределами F / B и все вандалов мы. делает вас ответственным Привет всем, и вы думаете,

7777777777777777777777777

Φλέρυ Νταντωνάκη - Μαντουμπάλα

Miranda Kerr

Miranda Kerr
Μιράντα Κερ (© Reuters)
ReutersThumbnails

Злоупотребление издевательства злоупотребления интеллектуальной собственности и команда помощью facebook, это ежедневная вандализма взгляд -Κατάχρηση τραμπουκισμό κατάχρηση πνευματικής ιδιοκτησίας από την ομάδα και βοήθεια του facebook ,είναι καθημερινό το φαίνομαι του βανδαλισμού- Abuse of bullying abuse of intellectual property team and help of facebook, it is a daily look vandalism

7777777777777777777777777

Προς πρόεδρο Barack Obama : Πρόεδρε καλημέρα η ομάδα και η Βοήθεια του facebook Πάντα όταν είναι να αναρτήσω εσάς συνεχώς με μπλοκάρουν,με βασανίζουν,με ηλεκτρονική παρενόχληση.Ρατσισμό Κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων,και ότι άλλο απάνθρωπο υπαρχή στο ανθρώπινο γένος.Ποτέ δεν σας ανάρτησαν κανονικά πρέπει με χίλιους τρόπους να μπορέσω να κάνω ανάρτηση .Λυπάμαι μα αυτή είναι η πραγματικότητα,αρκετά χρόνια.Δεν σας πάνε καθόλου η απάνθρωποι.Πρωτινό την δίωξη τους από κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα

To President Barack Obama: President hello group and Help the facebook Always when I post you constantly lock up, torture me with electronic parenochlisi.Ratsismo Abuse of human rights abuses and other inhumane that exists in the human genos.Pote not you hung normally has a thousand ways that I can make post. sorry but this is actually quite chronia.Den you go all the apanthropoi.Protino the prosecution from any human activity

Προσοχή, καίει: τρώγοντας τις πιο καυτές πιπεριές στον κόσμο

Προσοχή, καίει: τρώγοντας τις πιο καυτές πιπεριές στον κόσμο
Πόσο πραγματικά καυτές είναι οι πιο καυτές πιπεριές στον κόσμο; Εμείς στείλαμε έναν ρεπόρτερ του MSN για να δοκιμάσει ο ίδιος το πιο καυτό chilli μενού και ιδού τι συνέβη: (© Gilgamesh)
Προηγούμενο1 από 19Επόμενο
Μοιραστείτε αυτό το Gallery
Ταμπάσκο; Μπα. Τι ταμπάσκο και χαζομάρες φίλε μου. Το ταμπάσκο είναι τίποτα. Ο Ian Pengelley, σεφ στο πανασιατικό εστιατόριο του Λονδίνου, Gilgamesh, δημιούργησε πρόσφατα το Πιο Καυτό Chilli Menu του Κόσμου. Τέσσερα πιάτα που περιέχουν τρεις πιπεριές, τις Scotch Bonnet, Naga και Trinidad Scorpion, που κάνουν το ταμπάσκο να μοιάζει με ketchup
 

Stelios Kazantzidis-gyalinos kosmos

Φλέρυ Νταντωνάκη - άνοιξε, άνοιξε γιατί δεν αντέχω

Tα πιο εξωφρενικά σαλόνια αυτοκινήτου

Tα πιο εξωφρενικά σαλόνια αυτοκινήτου
The craziest car cabin designs ever (© Vauxhall)
 
 

Top Tracks for Notis Sfakianakis (λίστα αναπαραγωγής)


Mia stasi edw - Dimitris Mitropanos


7777777777777777777777777 Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΒΟΙΘΕΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ

Δημήτρης Μητροπάνος - Γιατί δε με θέλεις.

Μην ξανακάνεις κατάχρηση στην σελίδα με πιο δικαιωμα κάθαρμα,άλλαζες τις διατάξης φύγε ρε βασανιστή δεν το καταλαβεννης ηλίθιε στην σελίδα σου .Μην θέλεις παλιάνθρωπε να μας βλέπει όλο το διαδίκτυο ντροπή σεβάσου και λίγο αληταρία διεστραμμένε μην τολμήσεις και ξανά ενώσεις βλάκα τις εικόνες .Νομίζοντας ήτοι θα καλύψεις την βρόμα τις πλαστογραφίας άντε και, ανόητε.

Прекратить злоупотребление страницы с большим правом сволочь, изменяет положения кыш а мучитель не katalavennis идиот на свою страницу. Skunk не хотят видеть нас через интернет стыда уважаемых и извращенной немного хулиган и снова не решился соединений глупых картин. Именно Думая будет охватывать грязи и ебать подделки, глупо
μην λανα βλακα