addthis

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Τώρα με μπλοκάρισε και η κατάσταση του blog spot ,γεια νη μην κάνω την ανάρτηση,αστή μπλοκαρισμένη .Μην τολμήσετε και μου ζητήσετε μου αρέσει κομμένη γεια όλες τις σελίδες μου η κάθε κίνηση προς εσαεί ούτε ναι ούτε τίποτα Διότι είσαστε οργανωμένη .Εχ διαγράψει το facebook από την Microsoft .τώρα θα διαγράψω και σένα διότι μου έχετε κάνη πολύς άσχημες συμπεριφορές.

Τώρα με μπλοκάρισε και η κατάσταση του blog spot ,γεια νη μην κάνω την ανάρτηση,αστή μπλοκαρισμένη .Μην τολμήσετε και μου ζητήσετε μου αρέσει κομμένη γεια όλες τις σελίδες μου η κάθε κίνηση προς εσαεί ούτε ναι ούτε τίποτα Διότι είσαστε οργανωμένη .Εχ διαγράψει το facebook από την Microsoft .τώρα θα διαγράψω και σένα διότι μου έχετε κάνη πολύς άσχημες συμπεριφορές.Slide1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου