addthis

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Μπούμερανγκ Mark Zuckerberg ,πρέπει να ντρέπεσαι είσαι η ηθικός αυτουργός γνώριζες τα πάντα ,και του έδινες εντολή κτυπάτε αλύπητα ψυχική βία Είναι ντροπιαστικό απάνθρωπο ν α φτάνετε στο σημείο αυτό εγκληματίες βασανιστές ζητώ από το ηλεκτρονικό έγκλημα να βρουν πόσες έγκλησης για να σώσω την ζωή μου .Στης αρχές μου έστελναν

Μπούμερανγκ  Mark  Zuckerberg ,πρέπει να ντρέπεσαι είσαι η ηθικός αυτουργός γνώριζες τα πάντα ,και του έδινες εντολή κτυπάτε αλύπητα ψυχική βία Είναι ντροπιαστικό απάνθρωπο ν α φτάνετε στο σημείο αυτό εγκληματίες βασανιστές ζητώ από το ηλεκτρονικό έγκλημα να  βρουν πόσες έγκλησης για να σώσω την ζωή μου .Στης αρχές μου έστελναν   mail ,που μου έγραφαν κάντε υπομονή Άλλος πάλη γνωρίζω κύριε ότι την σελίδα σας την έχουν μετατρέψει σε κολαστήριο η ομάδα και η βοήθεια του facebook.Άλλος από το facebook μου είπε δεν γίνετε να κάνω κάτι γνωρίζω τα πάντα αλλά θα χάσω την δουλεία μου Είναι εγκληματίες και ακόλουθουν στρατηγική μαυρον εποχων ναζισμός ρατσισμός αμέτρητες ημέρες καψώνια .Με άσβεστο μίσος και κτηνωδία είναι αδικία και ένια ικανοί για τα πάντα.Και πολύ φοβάμαι το τι μπορει να εχει γινει.Μαρτης μου ο θεος και η συνηδηση σου που θα σε καταδικαζη ,γιατι βασανησατε ανθροπο και όχι σκουπιδι??

πα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου