addthis

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τι περιμένετε, αυτή η διεστραμμένη βασανιστές ἥ Δολοφόνοι, του facebook What do... http://fb.me/7hcX0R6LD Translated from Greek by Bing ... mihalis thalassis @mihalis10 What wait, this perverted torturers, Murderers of facebook i What do... http://fb.me/7hcX0R6LD

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ihalis thalassis @mihalis10
· mihalis thalassis @mihalis10
Τι περιμένετε, αυτή η διεστραμμένη βασανιστές ἥ Δολοφόνοι, του facebook
What do... http://fb.me/7hcX0R6LD
Translated from Greek by Bing ...
mihalis thalassis @mihalis10 What wait, this perverted torturers, Murderers of facebook i What do... http://fb.me/7hcX0R6LD

Δείτε περισσότερα

"Τι περιμένετε, αυτή η διεστραμμένη βασανιστές ἥ   Δολοφόνοι, του facebook 
      http://photomihalis.blogspot.gr/2015/03/facebook_17.html#links … 
Translated from Greek by Bing 
What do you expect, this perverted torturers, Murderers of facebook i http://photomihalis.blogspot.gr/2015/03/facebook_17.html#links … 
Καταγγελία,, κατά του facebook,Mark Zuckerberg, ζητώ την παραίτηση 
mihalis thalassis @mihalis10 Complaint against facebook, Mark Zuckerberg, I ask for his resignation, EPI 6 chronic mental violence 
Θαλάσσης βικιπαίδειας) χρήστης του facebook Ας επέμβει εισαγγελέας και να συλλαβή τον αρμόδιο του facebook την ομάδα την βοήθεια τον εντολέα 
Καταγγελία,, κατά του facebook,Mark Zuckerberg, ζητώ την παραίτηση διότι είσαι ο ιθύνων νους, στα εγκληματικά,κτηνώδη ρατσιστικά. 4 χρόνια καθηλωμένος μέσα στο σπίτι από τα πολλά βασανιστήρια Ηλεκτρονική παρενόχληση ,διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου βασανιστήρια,κατά εμού Μιχάλης Θαλάσσης σελίδα ( Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης βικιπαίδειας) χρήστης του facebook Ας επέμβει εισαγγελέας και να συλλαβή τον αρμόδιο του facebook την ομάδα την βοήθεια τον εντολέα και όλους ,που συμμετείχαν σε αυτήν την κτηνωδία μιλάτε όλοι όχι στη Βία και 6 χρόνια με βασανίζεται.Θα είχα την ιδία μοίρα,με τα καψώνια και την βία με έχετε φτάσει στο στάδιο αυτοκτονίας πολλές φόρες…3250 μέρες φυλακή είχαν μετατρέψει την σελίδα σωστό κολαστήριο.Μου κινάνε εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχονταν τον κωδικό ,,μου επισυνάπτανε άδικα κατηγορώ ,,,και μου ζητούσαν να κάνω δήλωση μετανοίας να πάρω την σελίδα ,κόλαση κτηνωδία Απειλές για την σωματική μου ακμαιότητα εκβιασμούς καψώνια με λεκτικούς νάζι αριθμούς και ψυχική βία 67 μέρες συνεχεία Είμαι 60 εάν ήμουν μικρότερος θα με είχατε στήλη δολοφόνοι με το γάντι.Σας εκλιπαρεί σας έχω γράψει εκατοντάδες χυλώδες φορές και δεν κάνατε κατ στα 6 χρόνια να σταματήσει την ψυχική βία τα βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια. Να γίνουν ασφαλιστικά μέτρα διότι κινδυνεύω από αυτούς του δολοφόνους τους εκδορείς των ψύχων και τον σομάτων????http://photomihalis.blogspot.gr/…/facebookmark-zuckerberg-4…"

Ελλάδα Ραδιοφωνία Κοινότητα Μ.ΘαλάσσηςThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Τι περιμένετε, αυτή η διεστραμμένη βασανιστές ἥ Δολοφόνοι, του facebook
http://photomihalis.blogspot.gr/2015/03/facebook_17.html…
Translated from Gr...eek by Bing
What do you expect, this perverted torturers, Murderers of facebook i http://photomihalis.blogspot.gr/2015/03/facebook_17.html…
Καταγγελία,, κατά του facebook,Mark Zuckerberg, ζητώ την παραίτηση
mihalis thalassis @mihalis10 Complaint against facebook, Mark Zuckerberg, I ask for his resignation, EPI 6 chronic mental violence
Θαλάσσης βικιπαίδειας) χρήστης του facebook Ας επέμβει εισαγγελέας και να συλλαβή τον αρμόδιο του facebook την ομάδα την βοήθεια τον εντολέα
Καταγγελία,, κατά του facebook,Mark Zuckerberg, ζητώ την παραίτηση διότι είσαι ο ιθύνων νους, στα εγκληματικά,κτηνώδη ρατσιστικά. 4 χρόνια καθηλωμένος μέσα στο σπίτι από τα πολλά βασανιστήρια Ηλεκτρονική παρενόχληση ,διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου βασανιστήρια,κατά εμού Μιχάλης Θαλάσσης σελίδα ( Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης βικιπαίδειας) χρήστης του facebook Ας επέμβει εισαγγελέας και να συλλαβή τον αρμόδιο του facebook την ομάδα την βοήθεια τον εντολέα και όλους ,που συμμετείχαν σε αυτήν την κτηνωδία μιλάτε όλοι όχι στη Βία και 6 χρόνια με βασανίζεται.Θα είχα την ιδία μοίρα,με τα καψώνια και την βία με έχετε φτάσει στο στάδιο αυτοκτονίας πολλές φόρες…3250 μέρες φυλακή είχαν μετατρέψει την σελίδα σωστό κολαστήριο.Μου κινάνε εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχονταν τον κωδικό ,,μου επισυνάπτανε άδικα κατηγορώ ,,,και μου ζητούσαν να κάνω δήλωση μετανοίας να πάρω την σελίδα ,κόλαση κτηνωδία Απειλές για την σωματική μου ακμαιότητα εκβιασμούς καψώνια με λεκτικούς νάζι αριθμούς και ψυχική βία 67 μέρες συνεχεία Είμαι 60 εάν ήμουν μικρότερος θα με είχατε στήλη δολοφόνοι με το γάντι.Σας εκλιπαρεί σας έχω γράψει εκατοντάδες χυλώδες φορές και δεν κάνατε κατ στα 6 χρόνια να σταματήσει την ψυχική βία τα βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια. Να γίνουν ασφαλιστικά μέτρα διότι κινδυνεύω από αυτούς του δολοφόνους τους εκδορείς των ψύχων και τον σομάτων????http://photomihalis.blogspot.gr/…/facebookmark-zuckerberg-4…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου