addthis

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

ΨΥΧΙΚΗ ΒΙΑ Το ίδιο το facebook ευθύνεται Τον προκαλώ να μου διαψεύσει όλα αυτά που γραφώ ,τα βιώματα μου στο κολαστήριο ,του facebook Το ίδιο το facebook ευθύνεται και το ίδιο κάνη ρατσισμό εκφοβισμό .Καμία ασάφεια

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

19 λεπτά ·

ΨΥΧΙΚΗ ΒΙΑ Το ίδιο το facebook ευθύνεται Τον προκαλώ να μου διαψεύσει όλα αυτά που γραφώ ,τα βιώματα μου στο κολαστήριο ,του facebook Το ίδιο το facebook ευθύνεται και το ίδιο κάνη ρατσισμό εκφοβισμό .Καμία ασάφεια του χρήστη ,όλα ήταν εικονικά μέχρι να μας κάνη ψυχική βία θανατηφόρα βασανιστήρια Αυτά που γράφετε είναι λίγα μπρος στα ατομικά ρατσιστικά εγκλήματα την πλύση εγκεφάλου, και την ποριά προ την αυτοκτονία αυτή είναι η πραγματική εγκληματίες Γράψε για την ψυχική Βία ...του facebook και τα εγκλήματα ,τα βίαια ψυχοσωματικά ατομικά βασανιστήρια,την απειλή τον εκφοβισμό τον ρατσισμό τα κτήνη 6 χρόνια με βασανίζουν και ποιος γνωρίζει το τι κάνουν πιο πέρα.Κάθομαι διότι τους φοβάμαι, έχουμε οικογένεια παιδία φίλους αδέρφισα ανίψια.Είναι ικανή για τα πάντα .αυτή θέλουν στον εισαγγελέα είμαι χρήστης και με βασανίζουν 6 χρόνια?
http://photomihalis.blogspot.gr/2015/03/facebook_2.html
— στην περιοχή Greece.

Δείτε περισσότερα

Photo Mihalis.Thalassis Athens Greece: Τον προκαλώ να μου διαψεύσει όλα αυτά που γραφώ ,τα...

Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens

photomihalis.blogspot.com|Από Mihalis Thalassis

(2) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου