addthis

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Σταματώ Ασκείτε Ψυχική Βία ,Η Σελίδα είναι κοινότητας πρέπει να σε εξοντώσουμε πρέπει να πεθάνεις με απειλούσαν ότι κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα ,αμέτρητες φορές κάθε λεπτό με δολοφονείτε με τα ναζί βασανιστήρια,είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω ,Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη??

Σταματώ Ασκείτε Ψυχική Βία ,Η Σελίδα είναι κοινότητας πρέπει να σε εξοντώσουμε πρέπει να πεθάνεις με απειλούσαν ότι κινδύνευε η σωματική μου ακαιρεοτητη ,αμέτρητες φορές κάθε λεπτό με δολοφονείτε με τα ναζί βασανιστήρια,είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω ,Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Στην φυλακή  εγκληματίες και κάθε αρμόδιος  και υπεύθυνος.μου έχετε επιβάλει 3240 φυλακή μπλοκάρισμα προσβολή υποτίμηση της  νοημοσύνης βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια. Μου ζητούσαν να κανό δήλωση μετάνοιας για να πάρω σελίδα πάσο .με απειλούσαν και έγραφαν συνθήματα στους τοίχους ,να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα.Μου έχετε δημιουργήσει από τα πολλά καψώνια και τιε συνεχόμενες ατέλειωτες μέρες φτάνοντας και τις 47 μέρα νύχτα ,Δισεκατομμύρια καψώνια εικονικές αποσυνδέσεις,και μετά δεν δεχόσασταν τον κωδικό.Κάνοντας καψώνια με ναζί τρόπο ,με λεκτικούς αμέτρητες εκατοντάδες χιλιάδες.Με φυλακίζατε 30 μέρες χωρίς λόγο φτάνοντας και στο σημείο ότι ενοχλούσα άγνωστο  30 και 30 60 μέρες ,Και ο άγνωστος που έχων μπλοκάρει ήμουν ο ίδιος,Έχουν μετατρέψει την σελίδα κολαστήριο κάνοντας απάνθρωπα βασανηστυριαΔεν θα αφήσω  καμία ανάρτηση από κανένα δειλή Προπό να καταλάβεις ότι δεν μπορείς εσύ ν κάνης τα εγκληματικά βασανιστήρια ,και μετά  να τρέχεις  να εξαφανίζεις ,η να βάζεις αναρτήσεις χρηστών. Ζητώ την άμεση πονάκι δίωξη σας για εγκληματικά δολοφονικά βασανιστήρια κακουργήματα ,συν ήχος επί 6 χρόνια.Καλώ τον αρμόδιο να ανάλαβα τις ευθύνες του και μαζί με εντολέα και κάθε κατηγορούμενο στην δικαιοσύνη Ήσαστε ικανή να σταλείτε μ ε τα ναζί βασανιστήρια και την π0λθυση εγκεφάλου στην αυτοκτονία .(ΥΓ.δεν είχα ούτε έχω κανένα πρόβλημα από την κατάσταση facebook ,τους έχω συγχαρεί και χαίρομαι την κάθε πρόοδο του .Από θέμα συμπεριφοράς βασανιστές χωρίς προηγούμενα ,με έχουν καταστρέψει ,ψυχικά ναι σωματικά από τα δις καψώνια και μαρτυρία .Έχω σταματήσει χρόνια να κοιμάμαι .από τους αδίστακτους?,εγκληματίες βασανιστές του διαδικτύου ικανή για τα πάντα?

Σταματώ Ασκείτε Ψυχική Βία ,Η Σελίδα είναι κοινότητας πρέπει να σε εξοντώσουμε πρέπει να πεθάνεις με απειλούσαν ότι κινδύνευε η σωματική μου ακαιρεοτητη ,αμέτρητες φορές κάθε λεπτό με δολοφονείτε με τα ναζί βασανιστήρια,είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω ,Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Στην φυλακή  εγκληματίες και κάθε αρμόδιος  και υπεύθυνος.μου έχετε επιβάλει 3240 φυλακή μπλοκάρισμα προσβολή υποτίμηση της  νοημοσύνης βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια. Μου ζητούσαν να κανό δήλωση μετάνοιας για να πάρω σελίδα πάσο .με απειλούσαν και έγραφαν συνθήματα στους τοίχους ,να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα.Μου έχετε δημιουργήσει από τα πολλά καψώνια και τιε συνεχόμενες ατέλειωτες μέρες φτάνοντας και τις 47 μέρα νύχτα ,Δισεκατομμύρια καψώνια εικονικές αποσυνδέσεις,και μετά δεν δεχόσασταν τον κωδικό.Κάνοντας καψώνια με ναζί τρόπο ,με λεκτικούς αμέτρητες εκατοντάδες χιλιάδες.Με φυλακίζατε 30 μέρες χωρίς λόγο φτάνοντας και στο σημείο ότι ενοχλούσα άγνωστο  30 και 30 60 μέρες ,Και ο άγνωστος που έχων μπλοκάρει ήμουν ο ίδιος,Έχουν μετατρέψει την σελίδα κολαστήριο κάνοντας απάνθρωπα βασανηστυριαΔεν θα αφήσω  καμία ανάρτηση από κανένα δειλή Προπό να καταλάβεις ότι δεν μπορείς εσύ ν κάνης τα εγκληματικά βασανιστήρια ,και μετά  να τρέχεις  να εξαφανίζεις ,η να βάζεις αναρτήσεις χρηστών. Ζητώ την άμεση πονάκι δίωξη σας για εγκληματικά δολοφονικά βασανιστήρια κακουργήματα ,συν ήχος επί 6 χρόνια.Καλώ τον αρμόδιο να ανάλαβα τις ευθύνες του και μαζί με εντολέα και κάθε κατηγορούμενο στην δικαιοσύνη Ήσαστε ικανή να σταλείτε μ ε τα ναζί βασανιστήρια και την π0λθυση εγκεφάλου στην αυτοκτονία .(ΥΓ.δεν είχα ούτε έχω κανένα πρόβλημα από την κατάσταση facebook ,τους έχω συγχαρεί και χαίρομαι την κάθε πρόοδο του .Από θέμα συμπεριφοράς βασανιστές χωρίς προηγούμενα ,με έχουν καταστρέψει ,ψυχικά ναι σωματικά από τα δις καψώνια και μαρτυρία .Έχω σταματήσει χρόνια να κοιμάμαι .από τους αδίστακτους?,εγκληματίες βασανιστές του διαδικτύου ικανή για τα πάντα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου