addthis

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Να επέμβει η δικαιοσύνη στους ρατσιστές γατί ρε με βασανίζεις 6 χρόνια και παίζεις με την ζωή μου κάνοντας ψυχική βία ,διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονική παρενόχληση .Γιατί ρε κτήνος με βασανίζεστε δολοφόνοι του facebook Ζητώ Μαρ να γίνουν ασφαλιστικά μετρά μήνυση κατ του εγκληματία και αρμόδιου κ,αι υπευθύνου που γνώριζε τα πάντα και δεν έκανε ποτέ τίποτα .Ζητώ

Να επέμβει η δικαιοσύνη στους ρατσιστές γατί ρε  με βασανίζεις 6 χρόνια και παίζεις με την ζωή μου κάνοντας ψυχική βία ,διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονική παρενόχληση .Γιατί ρε κτήνος με βασανίζεστε δολοφόνοι του facebook  Ζητώ Μαρ  να γίνουν ασφαλιστικά μετρά μήνυση κατ του εγκληματία και αρμόδιου κ,αι υπευθύνου που γνώριζε τα πάντα και δεν έκανε ποτέ τίποτα .Ζητώ αυτόφωρη διαδικασία η  Εγκληματίες βασανιστές  πάντα με τις ευλογίες του ιδίου του αρμόδιου τοπυ facebook.Πρέπει να ντρέπεσαι όποιος είσαι δεν έχεις καμία σέβας καμία ανθρωπιά .Κάνω εγκλήσεις 6 χρόνια δολοφόνοι καταστροφή της ανθρωπότητας με το φέρσιμο που μου κάνετε ψυχική βία .Ζητώ την ποινική δίωξη διότι ήσαστε δολοφόνοι με το γάντι.Με έχετε καθοδιγιση χωρίς να το καταλάβω,έχετε κάνη το κακό   στο στάδιο τις αυτοκτονίας πολλές φορές κανίβαλοι??

βασικα δικαιοματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου