addthis

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ζητώ την επανεξέταση αδείας λειτούργειας του facebook.Σαν θύμα βασανισμού επι 6 χρονια απο το facebook,σε βαθμό παραλυσίας Και αν χρειαστεί γεια το καλο της ανθρωπότητας μεχρι και τις αφαίρεση αδειας εξασκήσεως επαγγέλματος .Με βασανησαν θανασηαμα μαναζι ψυχικη βία Οταν πήρατε την άδεια λειτουργίας εξασκήσεως επαγγέλματος ,γνωρίζατε ότι αυτή η δουλεία είναι ένα λειτούργημα ,εγώ τόσα χρόνια είδα μόνο κακούργημα κατά εμού με εμμονή την τελική εξόντωση μου δεν

Ζητώ την επανεξέταση αδείας λειτούργειας του  facebook .Σαν θύμα βασανισμού επι 6 χρονια  απο το facebook,σε βαθμό παραλυσίας  Και αν χρειαστεί γεια το καλο της ανθρωπότητας μεχρι και τις αφαίρεση αδειας εξασκήσεως επαγγέλματος  Οταν πήρατε την άδεια λειτουργίας εξασκήσεως επαγγέλματος ,γνωρίζατε ότι αυτή η δουλεία είναι ένα λειτούργημα ,εγώ τόσα  χρόνια είδα μόνο κακούργημα κατά εμού με εμμονή την τελική εξόντωση μου Δεν ξέρω και εάν έχετε ,πρέπει να ήταν το υπουργείο εμπορείου.Ζητώ να κάνουν επανεξέταση άδειας ,ς ,και ότι ορίζει το καταστατικό .θέλω να μου βρείτε που γραφεί ότι έχετε δικαίωμα να κάνετε εγκλήματα θανατηφόρα με το γάντι.που το γράφω .Που είναι η ασφάλεια του κάθε χρηστή που οφείλετε και δεν ειπαρχη βια φοβια εκδικηση .Που είναι τα προφίλ ομάδας βοήθειας όνομα αριθμό και mail Που είναι η κοινότητα του facebook που είναι υποχρεούμαι να έχει και να την στήριζε .Εσείς κάνατε όλο κόλπα ,παρουσιαζόσασταν σαν  κοινότητα  με αριθμό εξαψήφιο ,γράφτηκα ,και μετά από καιρό βλέπω ότι ήταν 7 άτομα και  κοροϊδία διαγράφτηκα  έφυγα.Που είναι η κοινωνική συμπεριφορά

3mdG3Hxl210488028_87924_thumb.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου