addthis

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Σας καταγγέλλω στον ΟΗΕ για εγκληματικά ατομικά βασανιστήρια ,αποσκοπώντας στην τελική εξόντωση μου έγκλημα οι δολοφονικοί διεφθαρμένη εκ προμελέτης Ο λογαριασμός σας κλειδώθηκε προσωρινά ,δεν έχεις καθόλου

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε τη φωτογραφία του.

Σας καταγγέλλω στον ΟΗΕ για εγκληματικά ατομικά βασανιστήρια ,αποσκοπώντας στην τελική εξόντωση μου έγκλημα οι δολοφονικοί διεφθαρμένη εκ προμελέτης Ο λογαριασμός σας κλειδώθηκε προσωρινά ,δεν έχεις καθόλου νοημοσύνη μου συμπεριφέρεστε σαν να είμαστε στους χρόνους του μεσαίωνα σαν να είμαι πτώμα κάθαρμα ,σαν δούλος σαν κόκκινο πανί στην αρένα.Ζητώ την καταδίκη σας διατάραξη οικιακής ειρήνης, μέσα στο σπίτι μου 6 χρόνια προκαλώντας ταραχή εκβιασμό ψυχική οδύνη ,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια .Ζητώ την επέμβαση διαθέτει με έχετε αποκλιση ,απο τα ναζι βασανιστυρια πώς κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα .Εγκληματίες βασανιστές με έχετε καθηλώσει από τα επίπονα και θανατηφόρα βασανιστήρια

"Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015
Για Ψυχική βια καταγγέλλω το facebook Επί 6 χρόνια Στον εισαγγελέα,τον ίδιο το facebook ,διότι ο αρμόδιος και υπεύθυνος αυτού,τους συγκαλύπτει και τους παρέχει ασυλία .Ήσαστε εγκληματίες βασανιστές με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια διατάραξη οικιακής ειρήνης ηλεκτρονική παρενόχληση
Προς   όλους τους χρήστες του διαδικτύου ειμαι χρηστης του facebook .προσοχή είναι ικανή για τα πάντα .Ακόμα με βία εκβιασμό εκφοβισμό πλύση εγκέφαλου και σε φέρνουν σε σημείο  αυτοκτονίας Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και το ίδιο το facebook Για Ψυχική Βία ναζί εγκληματικά βασανιστήρια επί 6 χρόνια ??
http://photomihalis.blogspot.gr/2015/02/facebook-6-facebook.html#links"

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015
Για Ψυχική βια καταγγέλλω το facebook Επί 6 χρόνια Στον εισαγγελέα,τον ίδιο το facebook ,διότι ο αρμόδιος και υπεύθυνος αυτού,τους ...συγκαλύπτει και τους παρέχει ασυλία .Ήσαστε εγκληματίες βασανιστές με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια διατάραξη οικιακής ειρήνης ηλεκτρονική παρενόχληση
Προς όλους τους χρήστες του διαδικτύου ειμαι χρηστης του facebook .προσοχή είναι ικανή για τα πάντα .Ακόμα με βία εκβιασμό εκφοβισμό πλύση εγκέφαλου και σε φέρνουν σε σημείο αυτοκτονίας Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και το ίδιο το facebook Για Ψυχική Βία ναζί εγκληματικά βασανιστήρια επί 6 χρόνια ??
http://photomihalis.blogspot.gr/…/02/facebook-6-facebook.ht…

(6) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου