addthis

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Σας περιμένουν Έχετε μήνυμα από το Facebook. ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ Σέβομαι την κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα ,αλλά από θέμα συμπεριφοράς κόλαση εξευτελισμός απάνθρωπα βασανιστήρια .3250 μέρες φυλακή με εσκεμμένο πρόστυχο

Σας περιμένουν
Έχετε μήνυμα από το Facebook. ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ Σέβομαι την κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα ,αλλά από θέμα συμπεριφοράς κόλαση εξευτελισμός απάνθρωπα βασανιστήρια .3250 μέρες φυλακή με εσκεμμένο πρόστυχο τρόπο ,και πάλη ν τροπή σας δεν εχετε την τόλμη ν α παραδεχτείτε ότι εγκληματήσατε κατά εμού προσωπικά?ελεος.
Απαντώ ότι είναι πρόστυχο αυτό που ξεκινήσατε να με παρενοχλείτε σας καταγελώ δημόσια γεια χιλιάδες εκατομμύρια ,καψώνια βασανιστήρια .ζητω ψυχικ...η οδυνη ,προσβολη και υποτιμηση νοιμοσηνης ρατσισμο και κτηνοδια καθε δευτερολεπτο .Εχω να κοιμηθω 5 χρονια αππό εσας Μου έχετε προκαλέσει πολλαπλά ατομικά προβλήματα .Έχω κάνη χιλιάδες έκκλησης και κανένας τίποτα .Ο Μαρ γνωρίζει τα πάντα και εσείς που προσπαθήστε να με ενοχοποιήσετε.
Μου στείλατε αυτό που από χθες συνέχεια με παρενοχλείτε για ανύπαρκτες καταστάσεις,θέλετε να βγείτε και από πάνω
Σταματήστε να ψεύδεστε όπως τα τόσα χρόνια δεν είσαι τίποτα .Άλλα αυτά είναι πλασματικά και ανύπαρκτα Γιατί προσπαθείτε να βρίσκετε πάντα ένα τρόπο να με παρενοχλείτε ,μου γράφετε πράγματα τα οποία δεν ισχύουν γεια έμενα και για εσάς που δεν ταράσσατε ποτέ.Συνεχεία με κυνηγάτε είστε καταπιεστές σας αναφέρω γεια έσχατη παρενόχληση με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Μου έχετε 5 χρόνια κάνη εγκληματικά βασανιστήρια καψώνια μέσα στο σπίτι μου.Με παρενοχλείτε προκαλώντας Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.) προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη παρακώληση αλληλογραφείς και επικοινωνίας.,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια
Πρόσφατα, κάποια άτομα που έχετε προσθέσει ως φίλους δήλωσαν ότι δεν σας γνωρίζουν.δηλώνω πως δεν έχω κάνη καμία αποδοχή ούτε πρόσφατα αλλά ούτε επί μήνες είναι ντροπή και άδικο να με συκοφαντείτε κακή να με εκφοβίζετε με κάθε αν έντιμο τρόπο φτάνει πια με έχετε πεθάνει,από τα εγκληματικά καψώνια και βασανιστήρια>
τα πρόσφατα είναι 4 τελευταίους μήνες τα όποια από μόνη τους έχουν στήλη αίτημα αποδοχής άτομα 4 από καιρό και επαναλαμβάνω από μονά τους τα άτομα. Έμενα το facebook έχει πόλους μήνες κοντά χρόνο να παρά άτομα δικά μου αδέρφισα ανίψια παιδιά δικά μου και μου γράφετε το ίδιο όπως πάντα .Ντροπή είμαι αν τρόπος και με έχετε βασανίσω με εγκληματικά θανατηφόρα βασανιστήρια.Έχουν πέραση 5 χρόνια και δεν μου έχουν Βάλη άτομα από οικογενειακό περιβάλλον.
Εικόνα αυτά τα άτομα προστεθήκαν τελευταίους μήνες από μόνα τους να δεχτώ να κάνω αποδοχή.

Ψεματα ντροπη4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου