addthis

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Σας αναφέρω υποβάλλοντας για το σκοπό αυτό ΕΓΚΛΗΣΗ. Δν είναι υποστήριξη είναι εκφοβισμός και ψευδή κατηγορίες για χρηστές ότι έκανα παρανόμια ντροπή ,φτάνει πια αυτό το κτηνώδες μίσος,με εκβιασμούς ότι κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα είδαν ξανά επισκεφτώ αυτές τις σελίδες..Που ήταν σελίδα του bill gates www.acebook.com/billgatesfanz?fref=ts -και την( Wikipedia, the free encyclopedia.) είναι αισχρό ανατιμώ και πρόστυχο όλο το σκηνικό.Μου κατέστρεψαν το IDκαι δεν δέχονταν τον κωδικό,και με σύμπραξη από άλλες ομάδες.Μου είχατε κλειδώσει όλο το διαδίκτυο ,μπλοκάροντας όλα τα προσωπικά ,μη μπορώντας να κάνω ούτε καν τις προσωπικές συναλλαγές μου, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα Με βασανιζόταν 47 μέρες μέχρι που δεν πήγαινε Άλο τα καθάρματα βρέθηκα στην εντατική .Είναι ντροπή και ανέντιμο αυτό ,είμαι περίπου 40 χρόνια σε αυτό τον χώρο ,ποτέ δεν υπήρχε το παραμικρό.Αυτό ξεκίνησε την ιδία ώρα που γράφτηκα ,άρχισαν να μου ορίζουν πόσες αναρτήσεις θα κάνω την ημέρα μέσο blog του google ανάρτησης 1 την ημέρα.Έκανα κλικ στο twitter μπλοκάρισμα και φυλακή,με απάνθρωπη βίαια συμπεριφορά.Μου ζήτησε για ένα μου αρέσει να του δώσω αριθμό και κωδικό κάρτας τραπέζης, κωδικό από το mail μου να δουν δήθεν κάτι ,αλλά ευτυχώς τους μπλοκάριζε ο yahoo .Είναι γραμμένα όλα στο διαδίκτυο ,

Σας αναφέρω υποβάλλοντας για το σκοπό αυτό ΕΓΚΛΗΣΗ. Δν είναι υποστήριξη είναι εκφοβισμός και ψευδή κατηγορίες για χρηστές ότι έκανα παρανόμια ντροπή ,φτάνει πια  αυτό το κτηνώδες μίσος,με εκβιασμούς ότι κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα είδαν ξανά επισκεφτώ αυτές τις σελίδες..Που ήταν σελίδα του bill gates www.acebook.com/billgatesfanz?fref=ts  -και την( Wikipedia, the free encyclopedia.) είναι αισχρό ανατιμώ και πρόστυχο όλο το σκηνικό.Μου κατέστρεψαν το ID και δεν δέχονταν τον κωδικό,και με σύμπραξη από άλλες ομάδες.Μου είχατε κλειδώσει όλο το διαδίκτυο ,μπλοκάροντας όλα τα προσωπικά  ,μη μπορώντας να κάνω ούτε καν τις προσωπικές συναλλαγές μου, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα Με βασανιζόταν 47 μέρες μέχρι που δεν πήγαινε Άλο τα καθάρματα βρέθηκα στην εντατική .Είναι ντροπή και ανέντιμο αυτό ,είμαι περίπου 40 χρόνια σε αυτό τον χώρο ,ποτέ δεν υπήρχε το παραμικρό.Αυτό ξεκίνησε την ιδία ώρα που γράφτηκα ,άρχισαν να μου ορίζουν πόσες αναρτήσεις θα κάνω την ημέρα μέσο blog του google ανάρτησης 1 την ημέρα.Έκανα κλικ στο twitter μπλοκάρισμα και φυλακή,με απάνθρωπη βίαια συμπεριφορά.Μου ζήτησε για ένα μου αρέσει να του δώσω αριθμό και κωδικό κάρτας τραπέζης, κωδικό από το mail μου να δουν δήθεν κάτι ,αλλά ευτυχώς τους μπλοκάριζε ο yahoo .Είναι γραμμένα όλα στο διαδίκτυο ,

ayth einai

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου