addthis

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Νομίζετε ότι μπορείτε καταπιεστές να προσπαθείτε να κάνετε παρενόχληση, Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου.Ήσαστε πολύ πρόστυχη και κακόβουλη.Τι ζητάτε να φτάσω στην ξευτίλα την δική σας βρωμερή ηλίθιοι .δεν ανήκω στο χώρο τις διαφθοράς,κου ούτε

Νομίζετε ότι μπορείτε καταπιεστές να προσπαθείτε να κάνετε παρενόχληση,  Διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου.Ήσαστε πολύ πρόστυχη και κακόβουλη.Τι ζητάτε να φτάσω στην ξευτίλα την δική σας βρωμερή ηλίθιοι .δεν ανήκω στο χώρο τις διαφθοράς,κου ούτε είμαι βασανιστής .Έγραψα και πρότεινα να σας διώξουν,είστε ικανή για τα πάντα.δεν γίνεται ρε ανόητη να μου κάνετε καψώνια για τον κωδικό,που προτιμά κάνετε εικονική αποσύνδεση πριν 2 μέρες και συνεχίζετε να μην δέχεστε τον κωδικό που τον έχω Βάλη πολλές φόρες.Τι με προκαλείτε και με βασανίζετε. ο κωδικός είναι αυτός,και  και εσείς πρέπει να φύγετε από τον τομέα αυτό και ίσως  και  από το facebook?

PPPPP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου