addthis

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

 Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

στα εγκληματικά βασανιστήρια που μου έχετε κάνη την πλύση εγκεφάλου ζητώ την παραίτηση του Αρμόδιου και υπόλογου .Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι   Την ευθύνη γεια την αδιαφορία την φέρει ο ίδιος που ποτέ δεν έκανε κάτι Εγκληματία βασαανησστη είσαι πολύ βρομιάρης κάθαρμα δεν δέχεσαι κωδικό που τον είχα προ 3 ώρες.κτηθούμε έχετε και με βασανίζετε συνεχόμενα πάνω από 12 μέρες Από τις τις 3.30 τα ξημερώματα κάθαρμα .Κάνω αυτό έγκληση και ζητώ στην δικαιοσύνη γεια εγκλη...μααταα 5 χρόνια Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Βιώνοντας Τον Εφιάλτη του facebook μέρα νύχτα επί 5 χρόνια,εγκατέλειψα τα εγκόσμια τα 4 τουλάχιστον χρόνια,Όχι για να μονάσω, αλά γιατί από τα πολλά βίαια οργανωμένα ψυχοσωματικά βασανιστήρια, με έφτασαν στο σημείο να με έχουν καθηλωμένο .σε ένα σημείο .Η εκδικητές η καταπιεστές τα οργανωμένα καθάρματα,δεν με άφησαν ούτε ένα κλικ χωρίς να με βασανίσουν θανατηφόρα .Γνώριζαν η του facebook τα πάντα κατά γράμμα και εντολή..Ημέρες ατελείωτες χωρίς ύπνο, και χωρίς τα δικαιωματικά μου .Μου κρατούσαν πάντα το ID και με βασάνιζαν με λεκτικούς χιλιάδες ώρες.Καταστράφηκα γενικά από αυτά τα καθάρματα.Στο διαδίκτυο παντού υπάρχουν χιλιάδες αναφορές εγκλίσεις .Αλλά κανένας τίποτα ζητώ την εσχάτη τον ποινών γενικά όλους που είναι συνυπεύθυνη και υπόλογοι,,για το έγκλημα εκ προμελέτης .Πρέπει να δικάσετε τον υετό σας πρώτα από μόνη σας,διότι γνωρίζετε τα εγκλήματα που διαπράξατε. Καψωνια     για ενα κοδικο με βασαανιζουν ατελιοτες μερες ,ενω τον εχω απο καιρο .Ντροπη για αυτα τα βασανηστιρια τα εικονικα ..

Δείτε περισσότερα

΄Στα εγκληματικά βασανιστήρια που μου έχετε κάνη την πλύση εγκεφάλου ζητώ την παραίτηση του Αρμόδιου και υπόλογου .Ειμαι ανθροπος κααι οχι σκουπιδιαΤην ευθηνη γεια την αδιαφορια την φερη ο ιδιος που ποτε δεν εκανε κατη Εγκληματια βασαανησστη εισαι πολύ βρομιάρης καθαρμα  δεν δεχεσε κοδικο που τον ειχα πρι 3 ωρες.κτηνος΄Με εχετε και με βασαανιζετε συνεχωμενα παανο αααπο 12 μερες Από τις τις 3.30 τα ξημερωμαατα καθααρμα .Καανω ααυτο εγκληση και ζητω στην δικκαιοσυνη  γεια εγκλημααταα 5 χρονιαα  Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Βιώνοντας Τον Εφιάλτη του facebook μέρα νύχτα επί 5 χρόνια,εγκατέλειψα τα εγκόσμια τα 4 τουλάχιστον χρόνια,Όχι για να μονάσω, αλά γιατί από τα πολλά βίαια οργανωμένα ψυχοσωματικά βασανιστήρια, με έφτασαν στο σημείο να με έχουν καθηλωμένο .σε ένα σημείο .Η εκδικητές η καταπιεστές τα οργανωμένα καθάρματα,δεν με άφησαν ούτε ένα κλικ χωρίς να με βασανίσουν θανατηφόρα .Γνώριζαν η του facebook τα πάντα κατά γράμμα και εντολή..Ημέρες ατελείωτες χωρίς ύπνο, και χωρίς τα δικαιωματικά μου .Μου κρατούσαν πάντα το ID και με βασάνιζαν με λεκτικούς χιλιάδες ώρες.Καταστράφηκα γενικά από αυτά τα καθάρματα.Στο διαδίκτυο παντού υπάρχουν χιλιάδες αναφορές εγκλίσεις .Αλλά κανένας τίποτα ζητώ την εσχάτη τον ποινών γενικά όλους που είναι συνυπεύθυνη και υπόλογοι,,για το έγκλημα εκ προμελέτης .Πρέπει να δικάσετε τον υετό σας πρώτα από μόνη σας,διότι γνωρίζετε τα εγκλήματα που διαπράξατε.

Μου αρέσει!Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου