addthis

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Κατάχρηση:Εγκληματείτε κατά εμού ατομικά ...Ζήτησα ότι έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή,και εσείς ρατσιστές έχετε που μου μέρα νύχτα κτηνώδη εκβιαστικά βασανιστήρια. κάνετε το βίο αβίωτο. Εκβιαστής με βίαιο κτηνώδες εκδικητικό μίσος ,καταπιεστές ζητώ την δίωξη σας

Κατάχρηση:Εγκληματείτε κατά εμού ατομικά ...Ζήτησα ότι έχω κάθε δικαίωμα στην ζωή,και εσείς ρατσιστές έχετε που μου μέρα νύχτα κτηνώδη εκβιαστικά βασανιστήρια. κάνετε το βίο αβίωτο. Εκβιαστής με βίαιο κτηνώδες εκδικητικό μίσος ,καταπιεστές ζητώ την δίωξη σας από την δικαιοσύνη .Έχετε χάση κάθε τι ανθρώπινο και προσπαθείτε να με πεθάνετε ,δολοφόνοι εν ψυχρό με το γάντι ,και με χρόνο τελικής εξόντωσης Πλύση εγκεφάλου εγκεφάλου ναζί φασιστικά βασανιστήρια,μετατρέποντας την σελίδα σε σωστό κολαστήριο Ο λογαριασμός δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please δοκιμάστε ξανά in a few minutes. Ο λογαριασμός σας είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή οφείλεται σε ένα ζήτημα το site. Αναμένουμε αυτό να επιλυθεί σύντομα. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά σε λίγα λεπτά. Αυτό το κάνετε συνέχεα από τις 3:30 τα ξημερώματα.Και αυτό γίνετε επί 5 χρόνια,μέσα στο σπίτι μου?

o logarismos

φα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου