addthis

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Είμαι άνθρωπος έχω κάθε δικαίωμα στη ζωή ,με βασανίζεται ηλεκτρονικά θανάσιμα οργανωμένα κτηνώδη Κατά συνέπεια όπου ο νόμος σιωπά ισχύει η αυτεπάγγελτη δίωξη. Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.) Αναφέρω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook ,στον τομέα αυτό ότι κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα

Είμαι άνθρωπος έχω κάθε δικαίωμα στη ζωή ,με βασανίζεται ηλεκτρονικά θανάσιμα οργανωμένα κτηνώδη Κατά συνέπεια όπου ο νόμος σιωπά ισχύει η αυτεπάγγελτη δίωξη. Διατάραξη οικιακής ειρήνης (αρθρ.334 παρ.1 και 4 Π.Κ.) Αναφέρω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook ,στον τομέα αυτό ότι κάνουν ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο σπίτι μου Ντροπιαστικό η κατάχρηση η κτηνωδία ο εκβιασμός έχουν ξεπεράσει κάθε ανθρώπινο όριο,Ήσαστε ικανή για τα πάντα κάνω ( Αυτό έγκληση) διότι κινδύνευη η σωματική μου ακεραιτότητα.Μου κάνης εικονικές αποσύνδεσης και μετά μου μου μπλοκάρεις την σελίδα ,και με βγάζεις εκτός.και όλη ημέρα βίαια ψυχοσωματικά   βασανιστήρια ,με εγκληματικό τρόπο αίσχος

φα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου