addthis

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Την προσωπική μου τιμή και την αξιοπρέπεια της αξιοπρέπειας μου στη ζωή μου, με ταπεινότητα, με την οποία ποινικές λυσσαλέες ζώα .α facebook, που γνώριζαν τη σκληρότητα έδηξαν αδυναμία να σταματήσει τα καθάρματα που με βασανίζουν μέρα νύχτα με ηλεκτρονική παρενόχληση, μπορείτε μέρα και νύχτα,επί 5 χρόνια μέρα νύχτα Και εγώ ζητώ την ηθική ικανοποίηση, για όλα αυτά τα Ναζί εγκλήματα. Ναζί ήθελαν τα έντονα και δικαίως καταδικάζοντας τον για βίαια ηλεκτρονικά ατομικά ψυχοσωματικά εγκληματικά βασανιστήριa? . Mihalis Thalassis .facebook

 

Την προσωπική μου τιμή και την αξιοπρέπεια της αξιοπρέπειας μου στη ζωή μου, με ταπεινότητα, με την οποία ποινικές λυσσαλέες ζώα .α facebook, που γνώριζαν τη σκληρότητα έδηξαν αδυναμία να σταματήσει τα καθάρματα που με βασανίζουν μέρα νύχτα με ηλεκτρονική παρενόχληση, μπορείτε μέρα και νύχτα,επί 5 χρόνια μέρα νύχτα Και εγώ  ζητώ την ηθική ικανοποίηση, για όλα αυτά τα Ναζί  εγκλήματα. Ναζί ήθελαν τα έντονα και δικαίως καταδικάζοντας τον για βίαια ηλεκτρονικά ατομικά ψυχοσωματικά   εγκληματικά βασανιστήριa? . Mihalis Thalassis .facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου