addthis

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Κατακρεούργησαν την ψυχή μου, την προσωπική μου τιμή ,.υποτιμώντας νοημοσύνη, μέχρι που έφτασε στην πλύση εγκεφάλου

..............Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece
Κατακρεούργησαν την ψυχή μου, την προσωπική μου τιμή ,.υποτιμώντας
νοημοσύνη, μέχρι που έφτασε στην πλύση εγκεφάλου, και στη συνέχεια
ημερόνυχτα, προκάλεσε σοβαρή σωματική κυνικότητα μου δεν είναι δυνατόν
να συλλάβει το ανθρώπινο μυαλό, αυτή η ανείπωτη απάνθρωπη βιαιότητα που
βράζει το μίσος να Εξόντωσης δεν μπορώ να αναγνωρίζουν τι έχει γίνει από
τον ίδιο μη-ανθρώπινα ζώα, με τέτοιο τερατώδες συμπεριφορά των
μεμονωμένων ομάδα βασανιστήρια αποβράσματα?
Michael thalassis Wikipedia community · Athens, Greece
Massacred my soul, my personal price .ypotimontas
intelligence, until he reached the brainwashing, and then
imeronychta caused serious bodily My cynicism is not possible
to capture the human mind, this unspeakable inhuman brutality
boiling hatred to kill I can not recognize what has been done by
the same non-human animals, such monstrous behavior
individual group torture scum

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου