addthis

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Επανασύνδεση στο Facebook μου γράφετε συνέχεια .Να να την κάνω τι να κάνετε βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,γεια να έχετε το πεδίο γεια ομαδικό μπλοκάρισμα και και ναζί βασανιστήρια

Επανασύνδεση στο Facebook μου γράφετε συνέχεια .Να να την κάνω τι να κάνετε βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,γεια να έχετε το πεδίο γεια ομαδικό μπλοκάρισμα και και ναζί βασανιστήρια .Η να μας γράφει ότι ήσαστε προβαρισμένη παντού ,διότι περάσατε το όριο .Ξανά προσπαθείτε αργότερα και αργότερα ,και μετά από 24 ώρες και το έχετε κράτηση αυτό το καψώνι 47 μέρες.Και ένα από τα χιλιάδες Καρατάσε 4 μήνες μπλοκάρισμα η σελίδα.Καθημερινά μου γράφατε με από 24 ώρες ,και τραβήξτε αυ...τό το πρόστυχο 4 μήνες .Δεν έχετε καμία μα καμία ανθρώπινη ευσέβεια, μόνο κτηνωδία ηλεκτρονική παρενόχληση και συνεχόμενα ναζί εγκληματικά βασανιστήρια μαζί 3 κατάστασης .Άντε να τα κάνετε αυτά στις σελίδες σας και στα σπίτια σας στα δικά σας άτομα και όχι στο δικό μου σπίτι βασανιστές.Και όλα αυτά πάντα με την ανοχή του facebook ,που τόσα χρόνια δεν έκανε κάτι να σταματήσει αυτό το έγκλημα αυτή η απόπειρα ανθρωποκτονίας με το γάντι .Ήσαστε ανίκανη προς εμέ και συνεχίζετε να με βασανίζετε με κτηνωδία .Τι Άλο θέλετε από έμενα,που έχετε κάνη απάνθρωπα και κτηνώδη ναζί βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου με το γάντι .Κάντε αυτό που νομίζετε και φύγετε από κοντά μου?

Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.Φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

(5) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου