addthis

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω ,αμύνομαι διότι μου έχετε δημιούργησε ανεπανόρθωτα προβλήματα ,σε βαθμό κακουργήματος Ζητώ ηθική ψυχή αποζημιώσω ,επαναφορά αξιοπρεπείας

Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω ,αμύνομαι διότι μου έχετε δημιούργησε ανεπανόρθωτα προβλήματα ,σε βαθμό κακουργήματος Ζητώ ηθική ψυχή αποζημιώσω ,επαναφορά αξιοπρεπείας  υποτίμηση τις νοημοσύνης,δημόσιας προσβολής προς το άτομο μου Καθάρματα ναζί βασανιστές ,με μίσος και κτηνωδία ρατσιστές βρομόστομα,θρασύδειλη .Είναι ξεπεσμός να προσπαθείτε σε συνέργεια με ύλες κατάστασης ,γεια την εξόντωση μου 5 χρόνο,τομάρια.Προτείνω την δίωξη αυτός των ναζί βασανιστών και στην συνεχεία στα ποινική δικαστήρια ,γεια αποπήρα ανθρωποκτονίας?

221100555555555555555555AN BRAZILBIAEPANASYNDESH TVRAmmmmrsafety okypotimisisβια 222βιαΓΓΓΓΓΓεπφτορε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου