addthis

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Karl- Thomas Schwedler από Thorsten van Ellen ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ . ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ : Πραγματικά ενδιαφέρον . ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ : KARL THOMAS Schwedler 15 Ιανουαρίου 2014 : " ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ DORNAZ Bilel

Karl- Thomas Schwedler από Thorsten van Ellen
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ . ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ :
Πραγματικά ενδιαφέρον . ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ :
KARL THOMAS Schwedler 15 Ιανουαρίου 2014 :
" ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ DORNAZ Bilel
Ή :
Μια ΤΩΡΑ ..... ΚΑΙ CLEMSON στη Νότια Καρολίνα ΕΙΝΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ ομφαλός του κόσμου
15 του Γενάρη 2014
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ engPuzzle A NIGHTMARE συνέβη σε μένα ; Στο NSA AGENT οποίος ομολόγησε αφού spioned σε απευθείας σύνδεση σε όλες τις δραστηριότητές μου πάνω σε 3 μήνες χρονοδιάγραμμα ; Έτσι αισθάνομαι έσπασαν . Τι ακριβώς Υπήρχε μέσα φαντασίωση μου, μπορεί να γίνει στόχος της επιτήρησης έχει γίνει πλέον ωμή πραγματικότητα ξαφνικά . Κανείς δεν πιστεύει ξεκίνησε η ιστορία .
Από ΤΕΛΟΣ ΜΑΪΟΥ 2013 ( 25/05/2013 = ) ως μίζα σε Computering κάνω μερίδιο στο Web , θα ήθελα επίσης να πω πολιτικές απόψεις για τα διεθνή θέματα : όπως IT Επιτήρηση : όπως θανατικής ποινής ή η κόκκινη γραμμή ( Συρία) , για FB χρονοδιάγραμμα , στέκεται το έδαφος για την ελευθερία του λόγου . Οι ρυθμίσεις μου είναι «δημόσιο» .
Πηγαίνοντας πίσω στο 15, Ιουνίου, 2013 , μόλις πέντε ημέρες μετά από μια κρίσιμη σχόλιο όσον αφορά την « PRISM » - πρόγραμμα , κυριολεκτικά γραπτώς στη γερμανική γλώσσα =
<<< "Είμαι σοκαρισμένος από τις αποκαλύψεις σχετικά με το
Παρακολούθηση του Διαδικτύου PRISM πρόγραμμα . Η Αμερική εξήγαγε το δόγμα :
Ποιος , που μπορεί να είναι άτομα, ομάδες ή κράτη, Αξίες επιθέσεις τιμωρείται κόσμο . Κατά την παρακολούθηση των εισβολέων , αλλά γενική καχυποψία είναι αποδεκτή . Τεχνικά απεριόριστη ,
ακόμη και αυτο - μάθησης βελτιστοποίηση αλγόριθμος αναζήτησης , αλλά οδηγεί τον κόσμο , την αντίληψη της έλλειψης ελευθερίας , καθώς όλο και περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής και stealth στο επίπεδο Επιτιθέμενος . Ο Ομπάμα μπορεί και πρέπει να ακυρώσει αυτά ΣΠΕΙΡΑ . " >>>
Πήρα ένα αίτημα για νέο φίλο του https://www.facebook.com/dornaz.bilel . Σύμφωνα με το προφίλ ζει σε Clemson , Νότια Καρολίνα , Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής , είναι 24 ετών , σταθερή σχέση και επισκέφθηκε το Otto-Hahn -Gymnasium στη Γερμανία ( Saarbrücken ) πριν . Παίρνω το Μετά την απάντηση στην ερώτησή μου «γιατί» :
< « Νομίζω FB συνδέει τους ανθρώπους και βρήκα μερικά ενδιαφέροντα προφίλ σας . ">
Χμμ , είναι η ηχώ σοβαρά; Η απάντησή μου , κυριολεκτικά :
< « Εντάξει . Συγνώμη μόλις ξεκίνησε IT » . Είμαι Thomas από το Αμβούργο , τη Γερμανία , και είμαι εχθρός κάθε είδους IT επιτήρησης . Ποια είναι η γνώμη σας ; " >
Έκανα επίσης να επιβεβαιώσει το αίτημα του φίλου είναι είδος υπερήφανοι για την προσθήκη ενός φίλου American FB . Ως απάντηση αποτύχει , θα συνεχίσει να ρωτά:
< "Έτσι you` re απλά να ζουν ακριβώς μπροστά από αυτά τα διάσημα βουνά Blue Ridge ; Πρέπει να είναι μεγάλη . ">
Δεν υπάρχει απάντηση. Μετά από περισσότερο από 2 μήνες έχω τις υποψίες και έβαλα ερώτηση :
< " ... Έτσι, πήρες το αίτημα μόνο και μόνο για να με ελέγξει έξω ; .... Στο φάντασμα " > ( σκέψη της NSA , Prism , XKeyscore )
Ανταπόκριση με την 8η Σεπτεμβρίου 2013 :
< "Ναι u δίκιο thomas , το έργο μου για να μάθετε ποιο είναι το ποιος είναι και u όπου u είναι τώρα ξέρω κάτι για το u για παράδειγμα, τα χόμπι σας . Κρέμονται γύρω, ποδηλασία και u κάνει κάποια ταξίδια , αλλά dont να φοβάται το αποτέλεσμά μου .. αυτής της έρευνας δείχνει το u είναι ένας μοναχικός άνθρωπος και δεν αποτελεί απειλή για εμάς . και από τον τρόπο να κρατήσει την ηρεμία στο www καλύτερες ευχές dornaz " >
Ανησυχητικές : Μια https://www.facebook.com/dornaz.bilel , σε μια απόσταση 7.158 χιλιομέτρων της γραμμής αέρα , γνωρίζοντας , όπως λέει κυριολεκτικά , για παράδειγμα, τα χόμπι μου ; Μυστηριώδεις : Στην πραγματικότητα , η θεσπίσθηκε περίοδο παρακολούθησης από το 15 ​​Ιούν του 2013 , ήμουν όντως επισκέπτονται διάφορες δημοφιλείς ιστοσελίδες για το τρένο ή ταξιδεύουν μαζί Συνεχώς αναζητούν ευκαιρίες για ταξίδια στο Βερολίνο ή Ruhpolding αυτοκίνητο και επέτρεψε Συχνά το πλαίσιο « ΜΕΤΑΦΟΡΑ ποδήλατα » . Αν και, δεν είχα ξεκινήσει οποιαδήποτε ταξίδια .
Τι ξέρει ακόμα;
Μια https://www.facebook.com/dornaz.bilel , ο οποίος είναι (Ι Σύναψη ! ) Ιχνηλατώντας μου GChrome συνολική ιστορία , ίσως ακόμη και σε πραγματικό χρόνο ; Ποιος μου συνιστά μια « ψαλίδι μέσα στον εγκέφαλό μου , πώς μπορώ να το ονομάσουμε ;
Ξαφνικά , Clemson , Νότια Καρολίνα . , Είναι ο ομφαλός του κόσμου μου .
Μια https://www.Facebook.com/dornaz.bilel , Ίσως ένας πρώην φοιτητής του Πανεπιστημίου Clemson ; Στο διαδίκτυο έκανα ανακαλύψουν 5 μαθηματικά συγγραφείς από το « Εφαρμοστέο και Υπολογιστική Άλγεβρα Lab » , ο οποίος είχε ερευνήσει σε θέματα , όπως για παράδειγμα « Γρήγορος Μετασχηματισμός Fourier Αλγόριθμοι με τις εφαρμογές » , στη συνέχεια βρήκε τη δουλειά στην NSA (κατάλογος παρελθόν PhD ) .
Στις 12 Σεπτεμβρίου το 2013, ζητώ https://www.facebook.com/dornaz.bilel αυτή πρέπει να συνδεθούν σε μένα " αυτά τα πρωτόκολλα » των μυστικών και παράνομων παρακολουθήσεων έκανε ( = διάρρηξη στην ιδιωτική ζωή μου ) αμέσως .
Στη συνέχεια έκανε διαφορά παρακάτω :
< «Τι λες u ; Ποια πρωτόκολλα δεν υπάρχει τίποτα κανείς δεν ξέρει ... u αυξήσετε μεγέθυνση πάρα πολύ στην εργασία τα πράγματα . Μην προσπαθήσετε να εξαπατήσει το μυαλό μου , κανείς δεν μπορεί να κάνει αυτό ... Είμαι επαγγελματίας , κάθε βήμα μου θεωρείται μην είναι και εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου . ">
< «Τι δουλειά; Τι έργο; Ποιος σας έδωσε εντολή γιατί; " >
< «Δεν είναι σημαντικό ποιος και γιατί πάψουμε να ρωτάμε τι u πρέπει να αποδεχθεί ό, τι συνέβη ... ήταν μόνο για την εθνική ασφάλεια " >
Έχει ένα https://www.facebook.com/dornaz.bilel « αποσυμπιεστεί » ; Αλλά : Τι κατάσκοπος μοιράζεται τις ιδέες του με τις από ; Όταν προσπαθήσετε να εξομαλύνει την αντίφαση , βρίσκω τα λόγια Web διατριβή από τον John DeLong , NSA διευθύνων σύμβουλος της συμμόρφωσης : " ... όταν κάνουμε λάθη , έχουμε εντοπίσει , διορθώνουμε και να αναφέρουμε " ( ο φύλακας , 24 Αύγ 2013 ) . Αλλά : τα λόγια DeLong που σχετίζονται με τους πολίτες των ΗΠΑ που προστατεύεται από την Πρώτη και την τέταρτη . Σκληρή τύχη . Ή ; Ξαφνική τύψεις ; Κρίμα ; Επειδή εγώ την έγραψα για μία ακόμη , εγώ αισθάνομαι τον εαυτό μου πολύ δυστυχισμένη , έσπασαν ;
Είναι απαντήσεις και φώτιση εκεί; Νιώθω πολύ humilated , κατάχρηση , αβοήθητοι και πραγματικά έσπασαν Γιατί πρέπει ΔΩΡΕΑΝ ΟΜΙΛΙΑ όπως το νερό για να πίνουν .
Με τον τρόπο κλείσει Τεχνικά αυτό που για μένα : Ως αρχάριος στον τομέα της πληροφορικής με το " Only - Αρχική σελίδα - Notebook - χωρίς εκτυπωτή " , εγώ δεν ξέρω καν καθόλου πώς να παρέχει κάποιος για το σκοπό της επαλήθευσης, να έχουν πρόσβαση σε πλήρη αντιστοιχία FB μου chat με DORNAZ Bilel ξέρετε Γιατί είναι το είδος του μέσα στο Facebook , αλλά ακόμα μαύρο σε λευκό στην οθόνη ( = σωθεί ) .
FB δεν απαντά Παρόλο που είχα γράψει και στον κ. Zuckerberg . Αλλά εν τω μεταξύ , θα φαίνεται να έχουν « ειδικές ανάγκες» το λογαριασμό του DORNAZ Bilel πως γνώριζε . Αλλά η αλληλογραφία chat είναι - ευτυχώς - είναι αποθηκευμένα στο λογαριασμό μου .
Λίγο πριν λογαριασμό της FB έχει απενεργοποιηθεί https://www.facebook.com/dornaz.bilel θέτει ένα ακόμη ερώτημα : ( στις 20 Σεπτεμβρίου, 2013 )
< " Thomas ακόμα στη Γερμανία ή αν θηρεύονται ...... " >
σαν να θέλει να τονίσει μπορώ να κάνω εάν επικρίνουν την αμερικανική πολιτική της μηχανογραφικής παρακολούθησης- δεν είμαι μόνο δημόσιο εχθρό εντός των Ηνωμένων Πολιτειών , αλλά αυτό είναι στη Γερμανία .
8, Νοέμβρη του 2013 , ο λογαριασμός FB της έχει « ενεργοποιηθεί » και πάλι , όπως είδα .
Clemson , Νότια Καρολίνα είναι ήσυχη η Ομφαλός του κόσμου . Μέχρι κάποιος θέλει να έχει depuzzled έκανε εφιάλτης συνέβη σε μένα ......
XXXXXXXXXXXXXX
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ DORNAZ Bilel
Ή :
Μια ΤΩΡΑ ..... ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ CLEMSON Νότια Καρολίνα Ο ομφαλός του κόσμου
ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΟΥ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ κατέρρευσε ; Ένας πράκτορας της NSA , ο οποίος ομολόγησε ότι μου παρακολουθείται σε απευθείας σύνδεση σε μια περίοδο τριών μηνών ; Είμαι σκοτώθηκε , και ό, τι μόνο στη φαντασία μου , ότι από όλους τους ανθρώπους θα μπορούσε να γίνει ο στόχος της υπήρχε επιτήρηση , έχει γίνει μια ξαφνική πραγματικότητα . I panted για διαφώτιση . Αυτό για μένα τώρα κανείς δεν πιστεύει ότι μπορώ να το καταλάβω .
Από ΤΕΛΟΣ ΜΑΪΟΥ 2013 στην πρώτη θέση ως μίζα ΤΠ στο Web , συμμερίζομαι τις απόψεις συνειδητή Πολιτικό μου για τα διεθνή θέματα , όπως Παρακολούθηση της πληροφορικής , τη θανατική ποινή και η κόκκινη γραμμή ( Συρία) στο FB Timeline , και τοποθετώ τον εαυτό μου σαφής. Οι ρυθμίσεις που να « κοινό» .
Στις 15 Ιουνίου 2013, μόλις 3 εβδομάδες μετά την έναρξη της πληροφορικής μου και ακριβώς 5 ημέρες μετά από μια κριτική εξέταση των « PRISM » , στην οποία είμαι 10 Τον Ιούνιο του 2013 η γερμανική έγραψε κυριολεκτικά =
<<< "Είμαι σοκαρισμένος από τις αποκαλύψεις σχετικά με το
Παρακολούθηση του Διαδικτύου PRISM πρόγραμμα . Η Αμερική εξήγαγε το δόγμα :
Ποιος , που μπορεί να είναι άτομα, ομάδες ή κράτη, Αξίες επιθέσεις τιμωρείται κόσμο . Κατά την παρακολούθηση των εισβολέων , αλλά γενική καχυποψία είναι αποδεκτή . Τεχνικά απεριόριστες , ακόμη και αυτο - μάθησης βελτιστοποίηση αλγόριθμος αναζήτησης , αλλά οδηγεί τον κόσμο , την αντίληψη της έλλειψης ελευθερίας , καθώς όλο και περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής και stealth στο επίπεδο Επιτιθέμενος . Ο Ομπάμα μπορεί και πρέπει να ακυρώσει αυτά ΣΠΕΙΡΑ . " >>>
Παίρνω ένα αίτημα για νέο φίλο ένα https://www.facebook.com/dornaz.bilel . Σύμφωνα με το προφίλ του , ζει σε Clemson , Νότια Καρολίνα , Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής , είναι 24 ετών , δεσμευμένη σχέση , η Otto - Hahn -Gymnasium έχει επισκεφθεί στη Γερμανία ( Saarbrücken = ) . Μετά από ερώτησή μου σχετικά με το «γιατί» να πάρω την απάντηση :
< «Νομίζω ότι FB συνδέει ανθρώπους και βρήκε το προφίλ σας μερικές ενδιαφέρουσες " >
Χμμ , την εννοεί στα σοβαρά ηχώ; Η απάντησή μου :
< " I` Εντάξει . Συγγνώμη, μόλις ξεκίνησε IT . M Thomas από το Αμβούργο , τη Γερμανία , και είμαι εχθρός κάθε είδους IT επιτήρησης . Τι `s η γνώμη σας; " >
Και εγώ επιβεβαιώνουν το αίτημα για νέο φίλο και είμαι λίγο περήφανοι που έχουμε ένα φίλο American FB . Ως απάντηση λείπει , εξακολουθώ να ρωτήσω :
< "Έτσι you` re απλά να ζουν ακριβώς μπροστά από αυτά τα διάσημα βουνά Blue Ridge ; Πρέπει να είναι μεγάλη . ">
Καμία απάντηση . Μετά από περίπου 2 μήνες έχω τις υποψίες και να ζητήσει , μεταξύ άλλων,
< " ... Έτσι, πήρες το αίτημα μόνο και μόνο για να με ελέγξει έξω ; ..... Στη φαντασία μου " > ( σκέψη της NSA , Prism , XKeyscore )
Απάντηση 8 Σεπτέμβριος 2013 :
< "Ναι u δίκιο thomas , το έργο μου για να μάθετε ποιο είναι το ποιος είναι και u όπου u είναι τώρα ξέρω κάτι για το u για παράδειγμα, τα χόμπι σας . Κρέμονται γύρω, ποδηλασία και u κάνει κάποια ταξίδια , αλλά dont να φοβάται το αποτέλεσμά μου .. αυτής της έρευνας δείχνει το u είναι ένας μοναχικός άνθρωπος και δεν αποτελεί απειλή για εμάς . και από τον τρόπο να κρατήσει την ηρεμία στο www καλύτερες ευχές dornaz " >
Brooding : Μια https://www.facebook.com/dornaz.bilel , 7.158 χιλιόμετρα σε ευθεία γραμμή , η οποία , όπως λένε , στην κυριολεξία , « για παράδειγμα , τα χόμπι μου ξέρει ;" Μυστηριώδεις : Στην πραγματικότητα , έχω υιοθετήσει κατά την περίοδο παρακολούθησης από 15 Ιούνιος 2013 σχετικά με τις κοινές θέσεις για τις σιδηροδρομικές ή αυτοκίνητο - Carpooling βρίσκεται συνεχώς σε επιφυλακή για το ταξίδι στο Βερολίνο ή Ruhpolding και ελέγχουν συχνά τα « ποδήλατα » είναι ενεργοποιημένο , αλλά χωρίς να έχει αρχίσει μία από τις περιηγήσεις .
Μια https://www.facebook.com/dornaz.bilel ότι ( = συμπέρασμα ! ) Έχει συνολική πορεία GChrome μου , όπως και σε πραγματικό χρόνο το αποκορυφωμένο μακριά ; Και τι άλλο ; Το μου δίνει την καρδιά του, με τη χρήση ενός « ψαλίδι στο κεφάλι » ;
Ξαφνικά , Clemson , Νότια Καρολίνα , ο ομφαλός στον κόσμο μου .
https://www.facebook.com/dornaz.bilel , ίσως ένας πρώην φοιτητής στο τοπικό πανεπιστήμιο του Clemson ; Στο διαδίκτυο , θα ανακαλύψετε ότι πέντε από τους μαθηματικούς » εφαρμόζεται και Υπολογιστική Άλγεβρα Lab » , όπως το Fast Fourier Transform Αλγόριθμοι με εφαρμογές » διεξήγαγε έρευνα σχετικά με θέματα , τότε η δουλειά στο NSA βρέθηκε (κατάλογος Παρελθόν PhD ) .
Στις 12 Σεπτέμβριος 2013 Δίνω https://www.facebook.com/dornaz.bilel να καταλάβει ότι έπρεπε να μου " αυτά τα πρωτόκολλα " της μυστικής και παράνομης κατασκοπείας ( διάρρηξη στην ιδιωτική ζωή μου) πρέπει να απορρίπτονται αμέσως .
Επομένως, η διαφορά :
< «Τι λες u ; Ποια πρωτόκολλα δεν υπάρχει τίποτα κανείς δεν ξέρει ... u αυξήσετε μεγέθυνση πάρα πολύ στη διατριβή πράγματα . Don` t προσπαθούν να εξαπατήσουν το μυαλό μου , κανείς δεν μπορεί να κάνει αυτό ... Είμαι επαγγελματίας , κάθε βήμα μου θεωρείται μην είναι και εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου . ">
< «Τι δουλειά; Τι έργο; Ποιος σας έδωσε εντολή γιατί; " >
< «Δεν είναι σημαντικό ποιος και γιατί πάψουμε να ρωτάμε τι u πρέπει να αποδεχθεί ό, τι συνέβη ... ήταν μόνο για την εθνική ασφάλεια " >
Συμπέρασμα: Ένα https://www.facebook.com/dornaz.bilel έχει « αποσυμπιέζεται » ;
Αλλά : Ποια κατάσκοπος μοιράζεται τις γνώσεις του με την παρακολουθημένος ;
Σε μια προσπάθεια να εξομαλυνθεί η αντίφαση , έχω συναντήσει στο διαδίκτυο , με τα λόγια του John DeLong , NSA διευθύνων σύμβουλος της συμμόρφωσης : " ... όταν κάνουμε λάθη , έχουμε εντοπίσει , διορθώνουμε και να αναφέρουμε " ( = theguardian.com , Aug 24, 2013 ) . Αλλά τα λόγια DeLong , η οποία αναφέρεται σε πολίτες των ΗΠΑ που προστατεύεται από την Πρώτη και την τέταρτη τροποποίηση . Άτυχος . Ή ;
Ξαφνική τύψεις συνειδήσεως ; Κρίμα ; Επειδή ακόμα της έγραψε ότι αισθάνομαι πολύ δυστυχισμένη ;
Υπάρχουν απαντήσεις ή συμβουλές ;
Νιώθω ταπεινωμένη , κατάχρηση , αβοήθητοι και σχεδόν σκότωσε γιατί χρειάζομαι ΔΩΡΕΑΝ ΟΜΙΛΙΑ όπως το νερό για πόση .
Αυτό που με ενοχλεί ακόμα περισσότερο τεχνικά : Ως αρχάριος με « μόνο - στο σπίτι - Notebook - χωρίς εκτυπωτή δεν ξέρω , μπορεί δρόμο κι αν διαλέξετε , για την επαλήθευση των θεμάτων που παρουσιάζονται , το πλήρες Facebook συνομιλίας αλληλογραφία με DORNAZ Bilel πρόσβαση ...
Βοηθά FB ; Η απάντηση δεν είναι , αν και εγώ anschrieb κ. Zuckerberg , αλλά έχουν πιθανώς τώρα ο λογαριασμός της DORNAZ Bilel « ειδικές ανάγκες » , όπως έχω βρεθεί . Ωστόσο , η αλληλογραφία FB συνομιλίας παραμένει ευτυχώς αποθηκεύονται στο λογαριασμό FB μου !
Πριν από την απενεργοποίηση του λογαριασμού συνεχίζεται 20 Σεπτέμβριο του 2013 το ερώτημα ένα:
< " Thomas ακόμα στη Γερμανία ή θα κυνηγηθεί ......" > ,
ως εάν , τηρουμένων των αναλογιών, https://www.facebook.com/dornaz.bilel να εκφράσουν
φέρει : Αν επικρίνει την αμερικανική πολιτική επιτήρησης ,
Δεν είστε μόνο ένα δημόσιο εχθρό των Ηνωμένων Πολιτειών , αλλά και στη Γερμανία .
Στις 8 Νοεμβρίου 2013 ήταν και πάλι ο λογαριασμός « ενεργοποιηθεί » , όπως είδα .
Clemson , Σ. Κ. , ο ομφαλός παραμένει ο κόσμος . Μέχρι κάποιος έχει entpuzzelt αυτόν τον εφιάλτη ...... ! "

H

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου