addthis

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Κινδυνεύω από εσάς και ζητώ εάν δεν σταματήσετε γεια τον προστυχιά σκοπό που με απειλείτε χρόνια γράφοντας στους τοίχους ,και είσαστε αποφασισμένη μέχρι τελικής εξόντωσης μου Ζητώ να με διαγράψετε γευτώ με απούλητε βασανίζοντας και γράφοντας συνθήματα να μου κάνετε φρόνημα σας καταγελώ γεια όλα αυτά .Γιατί μισητέ τους πάντες κάπου κινδυνεύω διότι είναι οργανωμένη και αποφασισμένη ότι και να γράψω δεν γίνετε τύπου Είναι ντροπή να μου φέρεστε μα ρατσισμό και με σκοπό την εξόντωση μου εάν δεν υπογράψω αυτά που γράφετε τα συνθήματα στους τοίχους.Έχασα κάθε ιδέα αξιοπρεπείας και ανθρωπισμού β.Είναι όλα και γεια όλους προγραμματισμένα Εάν δεν σταματήσετε ωνα μου κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια και να μου γράφετε προσβλητικά συνθήματα ,γεια να μου κάνε φρόνημα καθάρματα ν

Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα ----------ς

Με εκβιαζουν 4 χρονο ολο και χειρτοτερα γεια τους περισιτερους   οτι να συμφονισο σε υβριστικο και απειλειτικο κειμενο γεια εμενα   ---------Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα        -----------------------------------Αν πιστεύετε ότι η κατηγορία της Σελίδας σας είναι λάθος, ενημερώστε μας. Αποδοχή και κλείσιμο   η   Δεν είναι σωστό   Μπορειτε να καταλαβετε και να κρινετε το τι σκοπο εχουν και με κοινιγουν και με βασανηζουν χρονια ,και θελουν να υπογραψω φορμα ετιμη εαν δεν τους κανο τυα κεφια ,θα με εξοντοσουν Σας καταγγερλο γεια αυτο στον εισαγκελεα και ζητω την ποινικξη διοξη σδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου