addthis

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

(7) Facebook

 

  • Στο σπίτι σου στα δικά σου άτομα να τον κάνης αυα τερας αποκτηνωνόμενο

    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · 2 ώρες πριν ·

  • Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟ ΠΑΛΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ Γεια μένα όλα ήταν τίποτα δεν υπήρχε τίποτα ,εικονικά όλα και κάλπικα έρμαια σε βάρος μου να με εξοντώσετε συνεχώς εξαφανιζόσασταν Γνωρίζατε τα πάντα από πρώτο χέρι μέσο προσωπικού μου δημιουργήστε πολύ προβλήματα ζωής και θανάτου ντρεπόμουνα να τους γράψω ότι είμαι στο facebook.ήταν μετά από 47 μετράς νύχτες κτηνωδία φασισμός.Ζητούσαν να αναφέρω το ιστορικό μου έφτασα στην εντατική.Είμαι άνθρωπος και φέρατε σε σημείο να κρατώ την κάρδια μου στα χεριά μου .δεν είμαι ρουμάνος και ούτε έχω μαλώσει ποτέ .,και ήρθατε εσείς να με πεθάνετε.εγκληματίες ζητώ την νοημοσύνη μου την αξιοπρέπεια όπου υποτιμούσατε κάθε λεπτό τώρα να φύγουν τα καθάρματα όλα εάν φυσικά υπήρχαν,Όλη ήθελαν Τάιν προστασία μας και το καλό μας ντροπή

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟ ΠΑΛΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ Γεια μένα όλα ήταν τίποτα δεν υπήρχε τίποτα ,εικονικά όλα και κάλπικα έρμαια σε βάρος μου να με εξοντώσετε συνεχώς εξαφανιζόσασταν Γνωρίζατε τα πάντα από πρώτο χέρι μέσο προσωπικού μου δημιουργήστε πολύ προβλήματα ζωής και θανάτου ντρεπόμουνα να τους γράψω ότι είμαι στο facebook.ήταν μετά από 47 μετράς νύχτες κτηνωδία φασισμός.Ζητούσαν να αναφέρω το ιστορικό μου έφτασα στην εντατική.Είμαι άνθρωπος και φέρατε σε σημείο να κρατώ την κάρδια μου στα χεριά μου .δεν είμαι ρουμάνος και ούτε έχω μαλώσει ποτέ .,και ήρθατε εσείς να με πεθάνετε.εγκληματίες ζητώ την νοημοσύνη μου την αξιοπρέπεια όπου υποτιμούσατε κάθε λεπτό τώρα να φύγουν τα καθάρματα όλα εάν φυσικά υπήρχαν,Όλη ήθελαν Τάιν προστασία μας και το καλό μας ντροπή

  • (7) Facebook

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου