addthis

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο τελικής,κυνικότητας τα τελευταία χρόνια Έχω σταματήσει να μην έχω διακαίομαι να καλέσω φίλους .μετά την μη προσθήκη φιλών ,με έτοιμα δικό μου να μου απαγορευτεί,λόγο κατάχρησης ,απενεργοποίηση από τα αλλά μέσα Τώρα ζητώ ης ένδοξη κακής συμπεριφοράς ,να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει.Λόγο εγκληματικής βιαίας ψυχοσωματικής κατάχρησης ,ζητώ να αφαιρεθούν από παντού,όπου υπάρχει ανάρτηση δική μου φωτογραφεία δική μου .Και λόγο τις απάνθρωπης εγκληματικής δολοφονικής κτηνώδης συμπεριφορά ,με αποτέλεσμα να υποστώ ακραία σωματικά προβλήματα.σ μεγάλο βαθμό πανό από 80% ζητώ να διαγράφουν από όλες τις σελίδες όλες η ανάρτησης μου από κάθε σελίδα να μην αφήσετε καμία ανάρτηση.της φωτογραφίες μου σε ένα φάκελο και θα παραμείνουν προσωπική.Να καταλάβετε ότι δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ούτε αποσκοπούσα κάπου .Τώρα ζητώ να γένη το αίτημα μου Άλλες η σελίδες να είναι άδειες .μόνον η χρηστές.Πουθενά αλλού στην σελίδα το παραμικρό θέλω να ζήσω

ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο τελικής,κυνικότητας τα τελευταία χρόνια Έχω σταματήσει να μην έχω διακαίομαι να καλέσω φίλους .μετά την μη προσθήκη φιλών ,με έτοιμα δικό μου να μου απαγορευτεί,λόγο κατάχρησης ,απενεργοποίηση από τα αλλά μέσα Τώρα ζητώ ης ένδοξη κακής συμπεριφοράς ,να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει.Λόγο εγκληματικής βιαίας ψυχοσωματικής κατάχρησης ,ζητώ να αφαιρεθούν από παντού,όπου υπάρχει ανάρτηση δική μου φωτογραφεία δική μου .Και λόγο τις απάνθρωπης εγκληματικής δολοφονικής κτηνώδης συμπεριφορά ,με αποτέλεσμα να υποστώ ακραία σωματικά προβλήματα.σ μεγάλο βαθμό πανό από 80% ζητώ να διαγράφουν από όλες τις σελίδες όλες η ανάρτησης μου από κάθε σελίδα να μην αφήσετε καμία ανάρτηση.της φωτογραφίες μου σε ένα φάκελο και θα παραμείνουν προσωπική.Να καταλάβετε ότι δεν έχω τάσης αυτοπροβολής ούτε αποσκοπούσα κάπου .Τώρα ζητώ να γένη το αίτημα μου Άλλες η σελίδες να είναι άδειες .μόνον η χρηστές.Πουθενά αλλού στην σελίδα το παραμικρό θέλω να ζήσω

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου