addthis

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

(5) Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ..
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,
να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο τελικής,κυνικότητας τα τελευταία χρόνια Έχω σταματήσει να μην έχω διακαίομαι να
καλέσω φίλους .μετά την μη προσθήκη φιλών ,με έτοιμα δικό μου να μου απαγορευτεί,λόγο κατάχρησης ,απενεργοποίηση από τα αλλά μέσα Τώρα ζητώ ης ένδοξη κακής συμπεριφοράς ,να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει.Λόγο εγκληματικής βιαίας ψυχοσωματικής κατάχρησης ,
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
... ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ..
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,
να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο
Δείτε περισσότερα

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.. 
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,
να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο τελικής,κυνικότητας τα τελευταία χρόνια Έχω σταματήσει να μην έχω διακαίομαι να
καλέσω φίλους .μετά την μη προσθήκη φιλών ,με έτοιμα δικό μου να μου απαγορευτεί,λόγο κατάχρησης ,απενεργοποίηση από τα αλλά μέσα Τώρα ζητώ ης ένδοξη κακής συμπεριφοράς ,να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει.Λόγο εγκληματικής βιαίας ψυχοσωματικής κατάχρησης ,
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.. 
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ,
να γλυτώσω από τον ναζί φασισμό 4 χρόνο .που με έφτασες σε σημείο

(5) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου