addthis

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΣΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ-ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Από το Εργο ΚΑΤΑΧΝΙΑ

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΣΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ-ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Από το Εργο ΚΑΤΑΧΝΙΑ
Προλογίζει ο Δημήτρης Μυράτ
Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια
... τον ήλιο π' ανατέλλει να χαρώ
κι αν κάνετε τα στήθια μου κομμάτια
εσείς πεθαίνετε κι όχι εγώ.
Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια
δεν σκιάζομαι τα βόλια τα σκληρά,
πηγαίνω στα ουράνια παλάτια
να στείλω στους ανθρώπους τη χαρά.
Κατηγορία: Μουσική
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/8lPIT9CfigAΔείτε περισσότερα

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΣΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ-ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ

www.youtube.com

Στίχοι: Κώστας Βίρβος Μουσική: Χρήστος Λεοντής Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια τον ήλιο π' ανατέλλει να χαρώ κι αν κάνετε τα στήθια μου κομμάτια εσείς πεθαίν...

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 34 δευτερόλεπτα ·

(4) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου