addthis

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω,με βασανίζουν απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν ζήτησα τίποτα δεν κατηγόρησα κανένα αμύνομαι και γραφώ αυτά που βιώνω κάθε λεπτό .Εγκληματικότητα ρατσισμός και σωματική καταστα 80% επικίνδυνη .ναι από τα τόσα ναζί φασίστηκα δολοφονικά βασανιστήρια 4 χρόνο SOS Βρίσκομαι κατά τους υπευθύνους επικίνδυνη κατάσταση .με

Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω,με βασανίζου απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν ζήτησα τίποτα δεν κατηγόρησα κανένα αμύνομαι και γραφώ αυτά που βιώνω κάθε λεπτό .Εγκληματικότητα ρατσισμός και σωματική καταστα 80% επικίνδυνη .ναι από τα τόσα ναζί φασίστηκα δολοφονικά βασανιστήρια 4 χρόνο SOS Βρίσκομαι κατά τους υπευθύνους  επικίνδυνη κατάσταση .με έχετε στήλη στην εντατική φασίστες πολλές φορές .Δεν είμαι γλοιώδης ους ρουφιανος.Είμαι ένα γνήσιος άνθρωπος που εγκληματείτε ,με όλους τους ναζί τρόπους.Με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά μέρα νύχτα μέσα στο σπίτωμα μου ,προικαλοντ6ας ψυχική οδύνη ταραχή ,και όποιος αντέξει ντροπή σας .Ήσασταν ανίκανη και συγκαλύπτατε τους βασανιστές σας καταγγέλλω όλους γεια αυτήν την εγκληματική ενέργεια

33

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου