addthis

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

τι κάνατε ανίκανη τόσα χρόνια ζητώ την καταδίκη σας τώρα Καθάρματα σας έχουν έξω έπρεπε να σας είχαν μαντρώσει στα σίδερα γεια την απάνθρωποι κτηνωδία με σκοπό την τελική εξόντωση βρομοσκυλα κτήνη,όλα άδω θα τα πληρώσετε καθάρματα να δούμε με πιο δικαίωμα μου κάνατε αυτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Το fgacebook τι κάνη γιατί τους έχει έξω .Έχουν πράξη κακουργήματα εγκληματικές βασανιστικές κτηνωδίες πάντα με τις ευλογιές σας είσαστε συνένοχη και επόμενο όλοι γεια αυτόφωρο.Εάν δεν καταδικαστούν γεια την εγκληματική ενεργεία που ενε χρόνια .Μου έχετε στέρηση τα πάντα μου έχετε κάνη σοβαρά προβλήματα .τουλάχιστον τα 2 τελευτε χρόνια ερώμαι καθηλωμένος γεια εσάς δολοφόνοι κτήνη .Τώρα καλό του πάντες κίνδυνους από την φασιστική και εγκληματική θανατηφόρα ενέργεια με τα ναζί βασανιστήρια .Είσαστε εγκληματίες ζητώ τώρα την ποινική δίωξη .θόλο να ζήσω βρομιάρηδες τις κοινωνίας τι κάνατε ανίκανη Καθάρματα σας έχουν έξω έπρεπε να σας είχαν μαντρώσει στα σίδερα γεια την απανθροποι νκτυνοδια με σκοπο την τελικη εξοντοση βρομοσκυλα κτηνη,ολα εδω θα τα πληροσετε καθαρματα να δουμε με πιο δικαιομα μου κανατε αυτα βιαια ψυχοσοματικα βασανησυηρια.Το fgacebook τι κανη γιατι τους εχει εξω .Εχουν πραξη κακουργματα εγκληματικες βασανηστικες κτηνοδιες παντα με τις ευλογιες σας εισαστε συνενοχη και επιμενο ολοι γεια αυτοφορο,,σα καταγγελοοτο κ,ανατε αποππειρα τγελικης εξοντοσης εισαστε κανιβαλοι Δυστυχώς δεν είμαι χυδαίος στο λεξιλόγιο ούτε έχω βρύση ποτέ ,μαλώσει η να είμαι τώρα με κόποι μαλωμένο ΑΥΤΑ που μου εχουν κάνη τα καλοπέρα,με σοβαρά προβλήματα υγείας και τους αναφέρω ,χωρίς να θόλο να αναφέρω την κτηνωδία που μου έχουν κάνη όλα αυτά τα χρόνια .Ειλικρινά σιχάθηκα αηδίασα,ιού ούτε γεια φτύσιμο ,μα ούτε και να τους ζήσης πια.Ήτα εκτός ανθρώπινης συχνότητας,να μου κώνους ναζί φασίστηκα ,που είναι τα πιο λουστικά βασανιστήρια με το γάντι .Τα καλοπέρα όχι να τα φτύσεις η να τα ..,μια διεστραμμένη προσωπικότητα .Και είπα το βράδυ να τους κάνουν αιματολογική εξέταση γεια τειχών παράνομες ουσίες.Δεν ένιωσα πιο αΐδια γεια τα ποιοτικά και πρόστυχα .Απλό την άλλη υπαρχή με αυτά τα καθάρματα σοβαρό πρόβλημα,δηλαδή μια και έξω.ανεπάρκεια τα καταδικάζω διότι τους έχω αναφέρει ότι υπάρχει πρόβλημα και αυτή έκαναν αποπήρα δολοφονίας κατά εμού.Τις ώρες και την κτηνώδη καταχώρηση που δέχομαι δεν Εχ βρει ούτε λεπτό ησυχία ούτε ύπνο ούτε τίποτα τα καθάρματα από την πρώτη στιγμή που γράφτηκα στο φαψεβοοκ ,πάτησα ένα μου αρέσει και άμεσος μπλοκάρισμα,ζητώντας τα βρομοσκυλα αριθμό κάρτας τραπέζης αριθμό κινητού η κωδικό τις σελίδας,να δουν κάτι και να μου το επιστρέψουν.Φυσικά δεν έγινε κάτι τέτοιο που ήταν εύκολο έχουν τον τρόπο.Με τιμώρησε από την πρώτη ώρα και μετά από κάτι ώρες ξανά ,και από τότε άρχισαν τα καθάρματα η φασίστες να γράφουν συνθήματα,να μου αλλάζουν τις σελίδες και να τις κατατάσσουν σε κατηγορίες Καθιστώ υπεύθυνο το ίδιο το facebook

Δυστυχώς δεν είμαι χυδαίος στο λεξιλόγιο ούτε έχω βρύση ποτέ ,μαλώσει η να είμαι τώρα με κόποι μαλωμένο ΑΥΤΑ που μου εχουν κάνη τα καλοπέρα,με σοβαρά προβλήματα υγείας και τους αναφέρω ,χωρίς να θόλο να αναφέρω την κτηνωδία που μου έχουν κάνη όλα αυτά τα χρόνια .Ειλικρινά σιχάθηκα αηδίασα,ιού ούτε γεια φτύσιμο ,μα ούτε και να τους ζήσης πια.Ήτα εκτός ανθρώπινης συχνότητας,να μου κώνους ναζί φασίστηκα ,που είναι τα πιο λουστικά βασανιστήρια με το γάντι .Τα καλοπέρα όχι να τα φτύσεις η να τα ..,μια διεστραμμένη προσωπικότητα .Και είπα το βράδυ να τους κάνουν αιματολογική εξέταση γεια τειχών παράνομες ουσίες.Δεν ένιωσα πιο αΐδια γεια τα ποιοτικά και πρόστυχα .Απλό την άλλη υπαρχή με αυτά τα καθάρματα σοβαρό πρόβλημα,δηλαδή μια και έξω.ανεπάρκεια τα καταδικάζω διότι τους έχω αναφέρει ότι υπάρχει πρόβλημα και αυτή έκαναν αποπήρα δολοφονίας κατά εμού.Τις ώρες και την κτηνώδη καταχώρηση που δέχομαι δεν Εχ βρει ούτε λεπτό ησυχία ούτε ύπνο ούτε τίποτα τα καθάρματα από την πρώτη στιγμή που γράφτηκα στο facebook,πάτησα ένα μου αρέσει και άμεσος μπλοκάρισμα,ζητώντας τα βρομοσκυλα αριθμό κάρτας τραπέζης αριθμό κινητού η κωδικό τις σελίδας,να δουν κάτι και να μου το επιστρέψουν.Φυσικά δεν έγινε κάτι τέτοιο που ήταν εύκολο έχουν τον τρόπο.Με τιμώρησε από την πρώτη ώρα και μετά από κάτι ώρες ξανά ,και από τότε άρχισαν τα καθάρματα η φασίστες να γράφουν  συνθήματα,να μου αλλάζουν τις σελίδες και να τις κατατάσσουν σε κατηγορίες Καθιστώ υπεύθυνο το ίδιο το facebook γεια ανικανότατα να σταματήσει αυτή την κτηνωδία .Το μόνο που έκανε τους παρείχες συγκάλυψη και παροχή ασυλίας.δεν θόλο να ακούω γεια αυτά τα τομάρια γευτώ πήγα και ήρθα 3, φορές η αλήτες τα βρωμερά κάρματα η άνανδροι ,η δολοφόνοι ,Αυτή είναι  οι εγκληματίες η μουσταφάδες Ζητώ από το ίδιο το dacebook να δίωξη αυτά βρομοσκυλα Τ5ο γνωρίζετε αλήτες πριν χρόνια από το πολύ ναζί καψώνι με ατελείωτες μέρες 47 μου δημιουργήσατε ,προβλήματα στα δάχτυλα και κινητικά προβλήματα 2 μήνες κοντά χωρίς ύπνο και σωστή μετήχησης .4 φορές με έχουν στήλη στην εντατική ,και πάλη τα τομάρια δεν τα υπολόγισα αυτό που μου είχαν κάνη.,είχαν όρχηση στα mail απολιτικά και υβριστικά μηνύματα.Υπέγραψα και έφυγα με την θέληση μπει, διότι έπρεπε να αποκαταστήσω την προσωπικότητα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου