addthis

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Ξεπεράσατε τα όρια του φασισμού και τον ναζί βασανιστηρίων ,είμαι άνθρωπος και είσαστε κτήνη βασανίστε αμύνομαι να ζήσω μου έχετε κάνη μεγάλα προβλήματα που δεν θέλω να τα αναφέρω.Με έχετε φέρει 5 φορές στο τέρμα καλοπέρα ,με έχετε πεθάνει χίλιασες φορές .Είμαι άνθρωπος η κάρδια κουράστηκε από τα φασίστηκα

Ξεπεράσατε τα όρια του φασισμού και τον ναζί βασανιστηρίων ,είμαι άνθρωπος και είσαστε κτήνη βασανίστε αμύνομαι να ζήσω μου έχετε κάνη μεγάλα προβλήματα που δεν θέλω να τα αναφέρω.Με έχετε φέρει 5 φορές στο τέρμα καλοπέρα ,με έχετε πεθάνει χίλιαδες φορές .Είμαι άνθρωπος η κάρδια κουράστηκε από τα φασίστηκα βασανιστήρια .Πολές Φορες με υποστήριξη καθάρματα σας γράφο , είσαστε δολοφόνοι ν.Ζητώ τα στοιχεία αμάδα Στα κεντρικά γεια την ηλεκτρονική παρενόχληση θέλουν χάρτη από τον εισαγγελέα ,που μου ζητά το όνομα τις ομάδας τον αριθμό και ένα mail γίνετε άλλο Μπορείς να μου γράψεις τι ζητάς τι θέλεις από έμενα και συνεχεία με βασανίζεις μα ναζί λεκτικούς αριθμούς.Είχες λυσσάρη χθες όλη μέρα Μέτα πιο κτηνώδη βασανιστήρια και εξευτελισμό που ούτε κατά φανάτισα έφτανε ανθρώπινος νους .Πρόσεχε με βασανίζετε παράνομα με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ρατσιστές με δολοφονικές ανεργίες θα διαμαρτυρηθώ ακόμα και στον πρόεδρο στον ΟΗΕ γεια

lektikoya

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου