addthis

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Κατάσταση Θέλω να ζήσω facebook,και εσείς μου κλίνετε την ανάσα, με ναζί φασιστικό τρόπο .Δεν θα χάσω την ζωή μου με τίποτα ,και ούτε μπορείτε να με δαμάσετε να ακόλουθης αυτά που θέλετε εσείς με το ζόρι εκβιαστές. Δεν είμαι εκδικητικός αλλά δεν γίνετε συνεχόμενα να με βασανίζετε μα ηλ παρενόχληση με λόγια άσεμνα και απέριττα να σας απαντήσω .Μου γράφετε απολιτικά στην τοίχο συνθήματα να υπογράψω άτιμοι φόρμα να μου κάνετε φρόνιμα .Με απόλυτε με την άψη μου μου κάνετε πρόστυχες εικονικές δολοφονικές εγκληματικές ,αυτοκτονίες με την τόση πλύση εγκεφάλου Ζητώ εισαγγελέα .Δεν μου έχετε φερθεί σαν χρήστη του facebook ούτε 1 λεπτό .τι να σας γράψω ,την στιγμή που με αντιμετώπιζες σας σκλάβο Ζητώ την απομακρύνσου τις ομάδας και τις βοήθειας πάντα γεια τον γνωστό πρόστυχο τρόπο .Δεν είναι μια φορά ,ποτέ δεν ανάρτησα όπως όλη πρέπει πάντα να βρίσκω ,διαφόρους τρόπους .δεν γίνετε τίποτα συνεχίζετε αλύπητα 24 ώρες την ημέρα τον ναζισμό και την εγκληματικότητα .Ρε Μάλακα μου έχουν δόση διορία ζωής καλοπεί και εσύ συνεχίζεις να με βασανίζεις και να μου άφερης αυτό που έχει απομένει και που μεγάλωσα μέσα στα συστήματα αυτά αλήτη .Σας γράφω υπάρχει σοβαρό πρόβλημα καθάρματα και ζήτα από παντού την τιμάρια σας από τον ΟΗΕ και κάθε αρμόδιο ./Ζητώ την καταδίκη του facebook που ήσαι ηθικός αυτουργός .Καθάρματα σέβομαι πάντα αλλά δεν σας φοβάμαι με τοις απειλές έχω χειρότερα .

γγγγγγγγγγγγγγγ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου