addthis

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Δύστυχος .σταματώ την σελίδα αηδίασα σιχάθηκα αυτά τα καθάρματα αυτούς τους εγκληματίες ανθρωπότητας,να κάνουν ότι θέλουν δεν είμαι ούτω υπάλληλος ούτε δούλος σκλάβος η χαμάλης .δεν έχω ούτε είχα με κανένα τίποτα .Ούτε ποτέ κράτησα απωθημένα,δεν είμαι κανένας

Δύστυχος .σταματώ την σελίδα αηδίασα σιχάθηκα αυτά τα καθάρματα αυτούς τους εγκληματίες  ανθρωπότητας,να κάνουν ότι θέλουν δεν είμαι ούτω υπάλληλος ούτε δούλος σκλάβος η χαμάλης .δεν έχω ούτε είχα με κανένα τίποτα .Ούτε ποτέ κράτησα απωθημένα,δεν είμαι κανένας τσόγλανος ούτε μπαμπέσης έχω ζήση πάντα με όλους με αξιοπρέπεια και όχι με κανίβαλους Ζητώ κατανόηση και θα συνεχίσω έστω και μονός μου ,σιχάθηκα τα καθάρματα τους φασίστες που επιβιώνουν πατώντας σε πτώματα .

965888_555034927881690_1375722684_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου