addthis

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Αρκετά τόσα χρόνια γεια χιλιάδες θέματα ,που κανένας δεν ενδιαφέρθηκε.Σταματώ την σελίδα και κάνω αγώνα γεια την ζωή μου που ανά πάσα στιγμή κινδύνευε από τα καθάρματα .Καιρός είναι να αγωνιστώ γεια την ζωή που μου μου κατάστρεψες το facebook και η βασανιστές τους έκανα μερικές φορές καλώντας άτομα από την σελίδα χωρίς να κάνουν τίποτα και όλοι γύρισαν την πλάτη. Κανένας δεν είπε μια καλημέρα κανένας δεν έκανε το παραμικρό ούτε στην αποδοχή δεν απάντησαν μόνο το 1% από τους χρήστες.

Αρκετά τόσα χρόνια γεια χιλιάδες θέματα ,που κανένας δεν ενδιαφέρθηκε.Σταματώ την σελίδα και κάνω αγώνα γεια την ζωή μου που ανά πάσα στιγμή κινδύνευε από τα καθάρματα .Καιρός είναι να αγωνιστώ γεια την ζωή που μου μου κατάστρεψες το facebook και η βασανιστές τους έκανα μερικές φορές καλώντας άτομα από την σελίδα χωρίς να κάνουν τίποτα και όλοι γύρισαν την πλάτη. Κανένας δεν είπε μια καλημέρα κανένας δεν έκανε το παραμικρό ούτε στην αποδοχή δεν απάντησαν μόνο το 1% από τους χρήστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου