addthis

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ζητώ τώρα την δίωξη της ομάδας και της βοήθειας και παντός υπευθύνου.Εγκληματείτε ακόμα και τώρα σε βάρος μου είσαστε ,στην πραγματικότητα καθάρματα .Ναι δεν θα βάλω την ζωή ,μου ,που με τα χιλιάδες οργανωμένα βασανιστήρια μου έχετε προξενήσει ,επικίνδυνες κατάστασης.Δεν θέλω να μοιρολατρικό ,έχω μπέσα και ψυχή Ανθρώπου και όχι την πραγματική κτηνωδία ,και την εγκληματική

Ζητώ τώρα την δίωξη της ομάδας και της βοήθειας και παντός υπευθύνου.Εγκληματείτε ακόμα και τώρα σε βάρος μου είσαστε ,στην πραγματικότητα καθάρματα .Ναι δεν θα βάλω την ζωή ,μου ,που με τα χιλιάδες οργανωμένα βασανιστήρια μου έχετε προξενήσει ,επικίνδυνες κατάστασης.Δεν θέλω να μοιρολατρικό ,έχω μπέσα και ψυχή Ανθρώπου και όχι την πραγματική κτηνωδία ,και την εγκληματική ενεργεία σε βάρος μου .Μου έχετε προξενήσει σοβαρές βλάβες Κάι συνεχίζετε πρόστυχη ,να φτάσετε μέχρι την εξόντωση μου.Ζητώ την ποινική δίωξη τον υπευθύνων και ανίκανων που γνώριζαν τα πάντα και όχι δεν έκαναν τίποτα αλά τροφοδοτούσαν τους ναζί βασανιστές με θανατηφόρα βίαια ψυχοσωματικές βασανιστήρια.Στην εντατική μου δηλώσας ότι η κατάσταση μου είναι σοβαρά κρίσιμη,που δεν προχώρησα σε καμία πρόστυχη ενεργεία κατά εσάς.Δεν μάλωσα δεν έχω με κανένας ποτέ τίποτα .Εσείς με την ναζί φασιστική μέθοδο θα με πεθάνετε εγκληματίες όλοι .Ζητώ και πάλη την παραίτηση όλον και εσένα που ήσουν υπεύθυνος να φύγουν και να διωχθούν ,γεια αυτό το έγκλημα 80 %.

_403123970_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου