addthis

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

(4) Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Αμέσως έπεσαν στην παγίδα ,μας θέλουν στην αμάθεια και τον σκοταδισμό ,ήμουν σίγουρος ότι θα με μπλοκάρουν διότι έκανα ενημέρωση γεια τα παιδιά και τους πείραξε και με μπλόκαραν αυτό είναι το σκοτινο φασιστικό .Όχι δεν ανέχομαι να με μπλοκάρεις γιατί ενημέρωσες το τι πρέπει να προσέχουν είσαστε παλ.ιανθροποιθ μου βγάζεις λεκτικούς κάθαρμα ,να μην μάθη το παιδι τι πρέπει να προσεχή αίσχος διεφθαρμένη

Αμέσως έπεσαν στην παγίδα ,μας θέλουν στην αμάθεια και τον σκοταδισμό ,ήμουν σίγουρος ότι θα με μπλοκάρουν διότι έκανα ενημέρωση γεια τα παιδιά και τους πείραξε και με μπλόκαραν αυτό είναι το σκύτινο φασιστικό .Όχι δεν ανέχομαι να με μπλοκάρεις γιατί ενημέρωσες το τι πρέπει να προσέχουν είσαστε παλ.ιανθροποιθ μου βγάζεις λεκτικούς κάθαρμα ,να μην μάθη το παΐδι τι πρέπει να προσεχή αίσχος διεφθαρμένη

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό ·

(4) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου