addthis

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Facebook

 

Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Από Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΤΕΡΜΑ είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω . Facebook ζητώ τώρα εάν έχεις ανθρωπιά την παραίτηση σου διότι δεν ήσουν ικανός τα τόσα Χορνια να κάνης κάτι γεια έμενα που γνώριζες τα πάντα .Είμαι άνθρωπος μου κάνατε του χρηστού ...τα πάθη .Ζητώ την τιμορια που σου ανάλογη εσένα και κάθε υπευθύνου του facebook και η υποκρισία είμαι θύμα βαρβάρου βασανισμού ,με κάθε είδους βασανιστήρια με 3150 μέρες αποκλεισμό και πολλά ψυχοσωματικά εγκλήματα .Ζητώ αποζημίωση γεια την ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια με την ηλεκτρονική παρενόχληση χιλιάδες ώρες την σωματικό ,και γενικά κάθε προσωπικό μου το εξευτελίσατε στον χειρότερο βαθμο9Είσαστε ψεύτες διπλωμάτες εγκληματίες ,βασανιστές ,με βασανίζετε χρόνια Facebook.σέβομαι την κατάσταση σου εσένα και γενικά τους πάντες .Είμαι σωστός και τυρό τους όρους τους συστήματος Τώρα εσείς σαν αντάλλαγμα με βασανίζετε χρόνια με τα πιο απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια μέσα στην σελίδα κολαστήριο Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι εισαστε ψεύτες και υποκριτές .Με βασανίζετε ,μου έχετε δημιουργήσω σοβαρά προβλήματα.Ζητώ την ποινική δίωξη σου σαν ηθικός αυτουργός Ντροπή σου να γνωρίζεις τα πάντα με τα καθάρματα,ομάδα και βοήθεια τον εντολέα και τα χιλιαδες άτομα που με κακοποιούν ,με ηλεκτρονική παρενόχληση,και βίαια θανατηφόρο ψυχοσωματικά βασανιστήρια Ελεεινή και τρισάθλιοι μπαμπέσηδες φασίστες αφού φοβάστε και προσπαθείτε να κρύψετε αυτά που γράφονται γευτώ δεν σταματάτε θρασύνου τα βασανιστήρια σας καταγώγιο σε όλο το διαδίκτυο και θα επεκταθώ διότι δεν στέλνετε τις σελίδες πουθενά Ήσαστε καθαρόαιμα κτήνη καθάρματα και έχετε όλο το μίσος και την κτηνωδία.Τι τα κάνετε ρε φασίστες ρε ανίκανη γεια την κοινωνία .Κανό έκλυση και8 καλό τους πάντες να μεταδώσουν τα γραφόμενα μου με κάθε τρόπο Ο λόγος είναι σοβαρός ,τα κάνουν και Άλου τα κτήνη προκαλώντας σοβαρές κατάστασης είναι τομαρια ελεος

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου