addthis

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Είμαι γεννημένος άνθρωπος και αγαπώ τον συνάνθρωπο .δεν μησησα ποτέ κανένα ,ούτε εσάς .Αλλά δεν γίνετε άλλο με φέρατε σε στάδιο παραλυσίας με τα ναζί απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Είσαστε γεια μένα βασανιστές δολοφονεί με τα εγκληματικά απάνθρωπα τόσα χρόνια είναι ντροπή σας ,σας Εχω γράψει χιλιάδες φορές,το ιδιοο κάνατε και εσείς με γράφατε .ντροπή σας κάνατε εγκλήματα ,με τον χειρότερο κτηνώδη τρόπο .Ζητώ την τιμορια σας ,γευτι

88888888888888PNG

Είμαι γεννημένος άνθρωπος και αγαπώ τον συνάνθρωπο .δεν μάσησης ποτέ κανένα ,ούτε εσάς .Αλλά δεν γίνετε άλλο με φέρατε σε στάδιο παραλυσίας με τα ναζί απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Είσαστε γεια μένα βασανιστές δολοφονεί με τα εγκληματικά απάνθρωπα τόσα χρόνια είναι ντροπή σας ,σας Εχ γράψει χιλιάδες φορές,το οδό κάνατε και εσείς με γράφατε .ντροπή σας κάνατε εγκλήματα ,με τον χειρότερο κτηνώδη τρόπο .Ζητώ την τιμάρια σας ,γευτώ δεν σταματάτε με τίποτα .Μας βλέπετε σαν πτώματα .Αναλογιστείτε τιε εύθηνες την κτηνωδία την εγκληματικότητα την πλύση εγκέφαλου και την κατάληξη στη αυτοκτονία .Ζητώ κατά πρώτον την δίωξη τις ομάδας και βοήθεια και στον εισαγγελέα γεια σάρια κακουργημάτων . είμαι καθηλωμένος γεια εσάς καθάρματα χρόνια .Είμαι περήφανος και υπομονετικός .εσείς με πεθάνατε συνέχεια στην εντατική καθάρματα ,τώρα να χαθούν τα κτηνη ομαδα και βοιθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου