addthis

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Facebook

 

  • η σελίδα του blog μετά την ανάρτηση που έκανα κοιτάτε τραμπουκισμό,επανέφεραν μετά τα γραφόμενα μου

    η σελίδα του blog μετά την ανάρτηση που έκανα κοιτάτε τραμπουκισμό,επανέφεραν  μετά τα γραφόμενα μου

    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό ·

    Επιλογές

  • Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

    Έχουν μπλοκάρει το blokspot και τα έχουν αφαίρεση όλα από μέσα τραμπουκισμός φασισμός ρατσισμός,εκβιασμός .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,και όλα τα απάνθρωπα βασανιστήρια εικονα η σελιδα blog

    Έχουν μπλοκάρει το blokspot και τα έχουν αφαίρεση όλα από μέσα τραμπουκισμός φασισμός ρατσισμός,εκβιασμός .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,και όλα τα απάνθρωπα βασανιστήρια  εικονα η σελιδα blog

  • Facebook

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου