addthis

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ζητώ από όλους τους φίλους κατανόηση ,δεν πάι άλλο .Ομάδα και βοήθεια του facebook με βασανίζουν με τα πιο απάνθρωπα βασανιστήρια Εκβιασμούς εκφοβισμούς .Προσπαθούν να μου κάνουν φρόνιμα και με εκφοβίζουν ακόμα και γεια την άψη μου .Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες κάλεσα σκέτη με ναζί βασανησχζχτηρια .30 μέρες φυλακή και πριν καλά τελείωση άλλες 30 μέρες.Είναι απάνθρωποι ,δεν μπορώ να τους ανεχτώ με τα βασανιστήρια πάντα με τις ευλογιές του facebook.Όχι άλλο πια πια απάνθρωποι βασανιστές ζητώ την ποινική δίωξη σας

Ζητώ από όλους τους φίλους κατανόηση ,δεν πάι άλλο .Ομάδα και βοήθεια του facebook με βασανίζουν με τα πιο απάνθρωπα βασανιστήρια Εκβιασμούς εκφοβισμούς .Προσπαθούν να μου κάνουν φρόνιμα και με εκφοβίζουν ακόμα και γεια την άψη μου .Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες κάλεσα σκέτη με ναζί βασανησχζχτηρια .30 μέρες φυλακή και πριν καλά τελείωση άλλες 30 μέρες.Είναι απάνθρωποι ,δεν μπορώ να τους ανεχτώ με τα βασανιστήρια πάντα με τις ευλογιές του facebook.Όχι άλλο πια πια απάνθρωποι βασανιστές ζητώ την ποινική δίωξη σας  http://nourelhouda89.blogspot.gr/2013/04/facebook-3150-30-30-facebook.html

μ224λ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου